Lonca maden işleyicisi questi- guild_building_melt.lua- Full Offical

tayfun5110191

Üye
Üye
Mesaj
101
Çözümler
4
Beğeni
50
Puan
724
Ticaret Puanı
0
quest , itemi npc üzerine sürükle bırak yöntemiyle çalışır ;



Lua (Quest):
--[[
Website : www.mmotutkunlari.com
--]]
quest guild_building_melt begin
    state start begin
        function GetOreRefineCost(cost)
            if pc.empire != npc.empire then
                return 3 * cost
            end
            if pc.get_guild() == npc.get_guild() then
                return cost * 0.9
            end
            return cost
        end

        function GetOreRefineGoodPct()
            return 60
        end

        function GetOreRefineBadPct()
            return 30
        end

        function GetMyRefineNum(race)
            return({
                [20060] = 50601,
                [20061] = 50602,
                [20062] = 50603,
                [20063] = 50604,
                [20064] = 50605,
                [20065] = 50606,
                [20066] = 50607,
                [20067] = 50608,
                [20068] = 50609,
                [20069] = 50610,
                [20070] = 50611,
                [20071] = 50612,
                [20072] = 50613,
                [33009] = 50614,
                [33010] = 50615,
                [33011] = 50616,
                [33012] = 50617,
                [33013] = 50618
            })[race]
            --return race - 20060 + 50601 or race - 33009 + 50614
        end

        function IsRefinableRawOre(vnum)
            return vnum >= 50601 and vnum <= 50618
        end

        function DoRefineDiamond(pct)
            local from_name = item_name(item.vnum)
            local to_vnum = item.vnum + 20
            local to_name = item_name(to_vnum)

            say_title("Simyager:")
            say("")
            say("100 " .. from_name .. " toplaman lazım ki ")
            say(to_name .. " üretimi yapabilesin.")
            say("")
            if item.count >= 100 then
                say("Başarı ihtimalin "..pct.."%.")
                say(""..guild_building_melt.GetOreRefineCost(10000).." Yang gerekli.")
                say("Denemek istiyormusun?")
                local s = select("Evet", "Hayır")
                if s == 1 then
                    if pc.get_gold() < guild_building_melt.GetOreRefineCost(10000) then
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Yeterli Yang yok.")
                        say("")
                        return
                    end

                    if pc.diamond_refine(10000, pct) then
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Tebrikler! Cevherler başarıyla işlendi. şimdi senin:")
                        say_item(to_name, to_vnum, "")
                        say("")
                    else
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Cevher işleme başarısız oldu.")
                        say("")
                    end
                end
            else
                say("Önce 100 tane topla.")
            end
        end
        function DoRefine(pct)
            local from_postfix
            local from_name = item_name(item.vnum)
            local to_vnum = item.vnum + 20
            local to_name = item_name(to_vnum)
            local to_postfix

            if under_han(from_name) then
                from_postfix = ""
            else
                from_postfix = ""
            end

            if under_han(to_name) then
                from_postfix = ""
            else
                from_postfix = ""
            end
            say_title("Simyager:")
            say("")
            say(""..to_name.." üretebilmek için önce 100 adet " .. from_name .." ")
            say("ve bir adet Metin Taşı +0, +1 ,+2 gereklidir.")
            say("")
            if item.count >= 100 then
                say("Başarı ihtimalin "..pct.."%."..guild_building_melt.GetOreRefineCost(3000).." Yang ödemen gerekiyor.")
                say("Denemek istiyor musun?")
                local s = select("Evet", "Hayır")
                if s == 1 then
                    if pc.get_gold() < guild_building_melt.GetOreRefineCost(3000) then
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Yeterli Yang yok.")
                        say("")
                        return
                    end

                    local selected_item_cell = select_item()
                    if selected_item_cell == 0 then
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Bana doğru itemleri göster.")
                        say("")
                        return
                    end
                    local old_item = item.get_id()

                    if not item.select_cell(selected_item_cell) then
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Bu istediğimiz malzeme değil.")
                        say("")
                        return
                    end

                    -- check whether the material is
                    if item.vnum < 28000 or item.vnum >= 28300 then
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Bu doğru madde değil.")
                        say("")
                        return
                    end

                    item.select(old_item)

                    if pc.ore_refine(3000, pct, selected_item_cell) then
                        ----"123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("Tebrik ederim, islem tamamlandi.Sonuç:")
                        say("")
                        say_item(to_name, to_vnum, "")
                        say("")
                        return
                    else
                        say_title("Simyager:")
                        say("")
                        say("İşlem başarılı olmadı.")
                        say("")
                        return
                    end
                end
            else
                wait()
                say_title("Simyager:")
                say("")
                say("100 tane topla.")
                say("")
                return
            end
        end
      
        when 20060.take or 20061.take or 20062.take or 20063.take or 20064.take or 20065.take or 20066.take or
             20067.take or 20068.take or 20069.take or 20070.take or 20071.take or 20072.take or
             33009.take or 33010.take or 33011.take or 33012.take or 33013.take
            with guild_building_melt.IsRefinableRawOre(item.vnum) begin
            --Good
            if guild_building_melt.GetMyRefineNum(npc.race) == item.vnum then
                if item.vnum == 50601 then
                    guild_building_melt.DoRefineDiamond(guild_building_melt.GetOreRefineGoodPct())
                else
                    guild_building_melt.DoRefine(guild_building_melt.GetOreRefineGoodPct())
                end
            else--Bad
                if item.vnum == 50601 then
                    guild_building_melt.DoRefineDiamond(guild_building_melt.GetOreRefineBadPct())
                else
                    guild_building_melt.DoRefine(guild_building_melt.GetOreRefineBadPct())
                end
            end
        end

        when 20060.click or 20061.click or 20062.click or 20063.click or 20064.click or 20065.click or 20066.click or
             20067.click or 20068.click or 20069.click or 20070.click or 20071.click or 20072.click or
             33009.click or  33010.click or 33011.click or  33012.click or 33013.click begin
            if npc.get_guild() == pc.get_guild() and pc.isguildmaster() then
                say_title("Simyager:")
                say("")
                say(" 3.000.000 Yang karşılığında iyi bir kimyager")
                say("kullanabilirsin.")
                say("")
                wait()
                if pc.get_gold() < 3000000 then
                    say_title("Simyager:")
                    say("")
                    say("Hangi tür üzerinde çalışan kimyager istiyorsun?")
                    say("")
                    return
                end

                local sel = 0
                local timetable1 = {"Elmas", "Fosiller", "Bakır", "Gümüş", "Altın", "Yeşim", "Devam", "Kapat"}
                local valuetable1 = {14043, 14045, 14046, 14047, 14048, 14049, 1, 3}
                local timetable2 = {"Abanoz", "İnci", "Beyaz Altın", "Kristal", "Ametist", "Devam", "Geri", "Kapat"}
                local valuetable2 = {14050, 10451, 14052, 14053, 14054, 2, 0, 3}
                local timetable3 = {"Cennetin Gözyaşı", "Ruh Kristali", "Yakut", "Grena", "Zümrüt", "Safir", "Geri", "Kapat"}
                local valuetable3 = {14055, 26992, 26993, 26994, 26995, 26996, 1, 3}
                repeat
                    say_size(300, 350)
                    say_title("Sistem:")
                    say("Hangi tür üzerinde çalışan kimyager istiyorsun?")
                    if sel == 0 then
                        local s = select_table(timetable1)
                        sel = valuetable1[s]
                    elseif sel == 1 then
                        local s = select_table(timetable2)
                        sel = valuetable2[s]
                    elseif sel == 2 then
                        local s = select_table(timetable3)
                        sel = valuetable3[s]
                    end
                until sel > 2
                if sel != 3 then
                    npc_num = sel + 20060 - 14043
                    --chat("#debug#sel:"..sel.."#npc_num:"..npc_num)
                    if npc_num == npc.get_race() then
                        say("Bu simyager zaten çalışıyor.")
                    else
                        pc.changegold(-3000000)
                        building.reconstruct(sel)
                    end
                end
            else
                setskin(NOWINDOW)
            end
        end
    end
end
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Geri
Üst