Yardım Kostum Binek Sistemi

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

sametgkdn

Üye
Üye
Mesaj
103
Çözümler
4
Beğeni
13
Puan
434
Ticaret Puanı
0
Merhabalar arkadaşlar iyi forumlar. Files'a yanında gezebilen sistem ekledim fakat giydikten sonra indiğinde hiçbir şekilde gözükmüyor ve tekrardan binmeye müsade etmiyor.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Bu şekilde bir sorun alıyorum Game taraflı syserr de şu şekilde

SYSERR: Sep 25 23:34:09 :: Summon: [CMountActor::Summon] Failed to summon the mount. (vnum: 0)
SYSERR: Sep 25 23:34:09 :: Summon: [CMountSystem::Summon(30000481)] Null Pointer (mountVID)

Yardımcı olabilirseniz sevinirim. İyi forumlar.
 
item_proto kaynaklı olabilir, mühürlerin proto satırlarını sağlam bir filesten karşılaştır.
 
char.cpp de yer alan mountsummon,mountunsummon,checkmount u bu şekilde değiştirip dener misin
char.cpp:
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
void CHARACTER::MountSummon(LPITEM mountItem)
{
#define MOUNT_SYSTEM_FIX_POLY
#ifdef MOUNT_SYSTEM_FIX_POLY
    if (IsPolymorphed() == true)
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Nu poti folosi un mount atat timp cat esti transformat.");
        return;
    }
#endif   
    if (GetMapIndex() == 113)
        return;
    
    if (CArenaManager::instance().IsArenaMap(GetMapIndex()) == true)
        return;

    CMountSystem* mountSystem = GetMountSystem();
    DWORD mobVnum = 0;
    
    if (!mountSystem || !mountItem)
        return;
                
#ifdef __CHANGELOOK_SYSTEM__   
    if(mountItem->GetTransmutation())
    {
        const TItemTable* itemTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(mountItem->GetTransmutation());
        
        if (itemTable)
            mobVnum = itemTable->alValues[1];
        else
            mobVnum = mountItem->GetValue(1);
    }
    else
        mobVnum = mountItem->GetValue(1);
#else
    if(mountItem->GetValue(1) != 0)
        mobVnum = mountItem->GetValue(1);
#endif
    
    if (IsHorseRiding())
        StopRiding();
    
    if (GetHorse())
        HorseSummon(false);
    
    mountSystem->Summon(mobVnum, mountItem, false);
}

void CHARACTER::MountUnsummon(LPITEM mountItem)
{
    CMountSystem* mountSystem = GetMountSystem();
    DWORD mobVnum = 0;
    
    if (!mountSystem || !mountItem)
        return;
    
#ifdef __CHANGELOOK_SYSTEM__   
    if(mountItem->GetTransmutation())
    {
        const TItemTable* itemTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(mountItem->GetTransmutation());
        
        if (itemTable)
            mobVnum = itemTable->alValues[1];
        else
            mobVnum = mountItem->GetValue(1);
    }
    else
        mobVnum = mountItem->GetValue(1);
#else
    if(mountItem->GetValue(1) != 0)
        mobVnum = mountItem->GetValue(1);
#endif
    
    if (GetMountVnum() == mobVnum)
        mountSystem->Unmount(mobVnum);

    mountSystem->Unsummon(mobVnum);
}

void CHARACTER::CheckMount()
{
    CMountSystem* mountSystem = GetMountSystem();
    LPITEM mountItem = GetWear(WEAR_COSTUME_MOUNT);
    DWORD mobVnum = 0;
    
    if (!mountSystem || !mountItem)
        return;
    
#ifdef __CHANGELOOK_SYSTEM__   
    if(mountItem->GetTransmutation())
    {
        const TItemTable* itemTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(mountItem->GetTransmutation());
        
        if (itemTable)
            mobVnum = itemTable->alValues[1];
        else
            mobVnum = mountItem->GetValue(1);
    }
    else
        mobVnum = mountItem->GetValue(1);
#else
    if(mountItem->GetValue(1) != 0)
        mobVnum = mountItem->GetValue(1);
#endif
    
    if(mountSystem->CountSummoned() == 0)
    {
        mountSystem->Summon(mobVnum, mountItem, false);
    }
}

bool CHARACTER::IsRidingMount()
{
    return (GetWear(WEAR_COSTUME_MOUNT) || FindAffect(AFFECT_MOUNT));
}
#endif
 
Geri
Üst