- Mesaj
- 637
- Çözümler
- 46
- Beğeni
- 1.011
- Puan
- 1.130
- Ticaret Puanı
- 1
Sistem orijinal sistem ile temelde aynıdır. Ek olarak Kostümlere süre eklemeye hak tanımlanmış oluyor bu şekilde. 2022 de kendime göre geliştirmiştim. Sınırsız yapma olayını araştırdım ama bulamayınca v4 te bu şekilde kaldı.
Soket 2 de belirlediğiniz hak kadar kostüme süre ekleyebilirsiniz. Bu şekilde olunca her kostüme süre ekleme olayının temelde önüne geçmiş olursunuz. Ve her kostüm farklı haklara sahip olabilir.
Hak sıfırlama itemi için kişileştirme yapabilirsiniz. Mevcut hali ile her kostümün tüm haklarını geri iade ediyor. Siz isterseniz bir kaç kod düzenlemesi ile 1 hak iade 3 hak iade gibi alternatiflerini yapabilirisiniz.
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
Soket 2 de belirlediğiniz hak kadar kostüme süre ekleyebilirsiniz. Bu şekilde olunca her kostüme süre ekleme olayının temelde önüne geçmiş olursunuz. Ve her kostüm farklı haklara sahip olabilir.
Örnek Kullanım.:
41327 터키전사복 ITEM_COSTUME COSTUME_BODY 2 ANTI_MALE | ANTI_DROP | ANTI_STACK NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 5 0 3 40119 0 0 0 0 0
Hak sıfırlama itemi için kişileştirme yapabilirsiniz. Mevcut hali ile her kostümün tüm haklarını geri iade ediyor. Siz isterseniz bir kaç kod düzenlemesi ile 1 hak iade 3 hak iade gibi alternatiflerini yapabilirisiniz.
Sıfırlama İtemi İçin Genel Yapılabilecekler.:
case 84011:
{
LPITEM item2;
if (!IsValidItemPosition(DestCell) || !(item2 = GetItem(DestCell)))
return false;
if (item2->IsExchanging() || item2->IsEquipped())
return false;
if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Sadece kostumlerin sure ekleme hakkı sıfırlanabilir."));
return false;
}
if (!(item2->GetSubType() == COSTUME_BODY || item2->GetSubType() == COSTUME_HAIR
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
|| item2->GetSubType() == COSTUME_WEAPON
#endif
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
|| item2->GetSubType() == COSTUME_MOUNT
#endif
#ifdef ENABLE_PET_COSTUME_SYSTEM
|| item2->GetSubType() == COSTUME_PET
#endif
))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Sadece kostumlerin sure ekleme hakkı sıfırlanabilir."));
return false;
}
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Kostumunuze sure ekleme hakkı sıfırlandı."));
item2->SetSocket(2, 0);
}
break;
Dosya Eklentileri
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: