Karakterlerin(Mobların) İsim Yüksekliği (Race Height of Actors)

nyami

ZeRo
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
350
Çözümler
21
Beğeni
599
Puan
829
Kısaca karakterlerin binek üstünde ki ve mobların isim yüksekliğini ayarlıyor.
Binek üstüde iken item çıkar tak yaptığınızda isim yüksekliği değişiyor du bunun gibi şeylerin önüne geçiyor.
1651768934127.png
1651768940492.png



Sistem tamamen aç kapaya uygun şekilde defineli hale getirildi ve ana konu da ki bazı yorumlar uygulandı.
ALINTIDIR.

Güncelleme:
İsteğe bağlı güncelleme.
Aşağıdaki kodu aratıp bu şekilde değiştirin. Bu şekilde olunca hangi bineğe binerse binsin ismi aynı yükseklikte olacaktır.
UserInterface/InstanceBase.cpp:
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
float CInstanceBase::GetBaseHeight()
{
    CActorInstance* pkHorse = m_kHorse.GetActorPtr();
    if (!m_kHorse.IsMounting() || !pkHorse)
        return 0.0f;
    else
        return 130.0f;
}
#endif

Kesinlikle yapılması gereken güncelleme.
UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp:
//Arat
    float fTextTailHeight=IsMountingHorse() ? 110.0f : 10.0f;

//Değiştir
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
    float fTextTailHeight = GetBaseHeight() + 10.0f;
#else
    float fTextTailHeight=IsMountingHorse() ? 110.0f : 10.0f;
#endif

UserInterface/InstanceBase.h:
//Aratın ve Silin
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
        float                    GetBaseHeight();
#endif


//Arat
        float                    GetDistance(CInstanceBase * pkTargetInst);
        float                    GetDistance(const TPixelPosition & c_rPixelPosition);

//Altına Ekle
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
        float                    GetBaseHeight();
#endif

root/introLoading.py:
//Arat
    def __LoadNPC(self):
        playerSettingModule.LoadGameData("NPC")

//Altına Ekle
    if app.ENABLE_RACE_HEIGHT:
        def __LoadRaceHeight(self):
            playerSettingModule.LoadGameData("RACE_HEIGHT")

Link:
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.


V.T.:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst