- Mesaj
- 637
- Çözümler
- 46
- Beğeni
- 1.011
- Puan
- 1.130
- Ticaret Puanı
- 1
Kısaca karakterlerin binek üstünde ki ve mobların isim yüksekliğini ayarlıyor.
Binek üstüde iken item çıkar tak yaptığınızda isim yüksekliği değişiyor du bunun gibi şeylerin önüne geçiyor.
Sistem tamamen aç kapaya uygun şekilde defineli hale getirildi ve ana konu da ki bazı yorumlar uygulandı.
ALINTIDIR.
Güncelleme:
İsteğe bağlı güncelleme.
Aşağıdaki kodu aratıp bu şekilde değiştirin. Bu şekilde olunca hangi bineğe binerse binsin ismi aynı yükseklikte olacaktır.
Kesinlikle yapılması gereken güncelleme.
Link:
V.T.:
Binek üstüde iken item çıkar tak yaptığınızda isim yüksekliği değişiyor du bunun gibi şeylerin önüne geçiyor.
Sistem tamamen aç kapaya uygun şekilde defineli hale getirildi ve ana konu da ki bazı yorumlar uygulandı.
ALINTIDIR.
Güncelleme:
İsteğe bağlı güncelleme.
Aşağıdaki kodu aratıp bu şekilde değiştirin. Bu şekilde olunca hangi bineğe binerse binsin ismi aynı yükseklikte olacaktır.
UserInterface/InstanceBase.cpp:
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
float CInstanceBase::GetBaseHeight()
{
CActorInstance* pkHorse = m_kHorse.GetActorPtr();
if (!m_kHorse.IsMounting() || !pkHorse)
return 0.0f;
else
return 130.0f;
}
#endif
Kesinlikle yapılması gereken güncelleme.
UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp:
//Arat
float fTextTailHeight=IsMountingHorse() ? 110.0f : 10.0f;
//Değiştir
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
float fTextTailHeight = GetBaseHeight() + 10.0f;
#else
float fTextTailHeight=IsMountingHorse() ? 110.0f : 10.0f;
#endif
UserInterface/InstanceBase.h:
//Aratın ve Silin
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
float GetBaseHeight();
#endif
//Arat
float GetDistance(CInstanceBase * pkTargetInst);
float GetDistance(const TPixelPosition & c_rPixelPosition);
//Altına Ekle
#ifdef ENABLE_RACE_HEIGHT
float GetBaseHeight();
#endif
root/introLoading.py:
//Arat
def __LoadNPC(self):
playerSettingModule.LoadGameData("NPC")
//Altına Ekle
if app.ENABLE_RACE_HEIGHT:
def __LoadRaceHeight(self):
playerSettingModule.LoadGameData("RACE_HEIGHT")
Link:
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
V.T.:
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: