Çözüldü Karakterin silik görünmesi hk. Teleport ve başlangıç sonrası

  • Konuyu açan Konuyu açan dorje
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 148
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

dorje

Çaylak Üye
Üye
Mesaj
58
Çözümler
2
Beğeni
6
Puan
19
Ticaret Puanı
0
Bununla ilgili konu açıldımı bilmiyorum.
Altyapı: Mainline
Problem şu oyuna ilk girdiğimizde veya bir yerden bir yere yüzük veya ışınlayıcıdan teleport olduğumuzda karakter ya çok uzun süre silik görünüyor veya zırh takıp çıkarmadan bu silik görünüm hiç gitmiyor çözümünü bilen varsa yardım edebilirse sevinirim görsel istenirse ekleyebilirim konu ile ilgili.
 
Yok inv de değilim gm olmayan karakterlerle de denedim böyle genel bir sorun var. işin garibi bazen yapıyor bazen yapmıyor.
 
Yok inv de değilim gm olmayan karakterlerle de denedim böyle genel bir sorun var. işin garibi bazen yapıyor bazen yapmıyor.
Loading ekranından sonra karakter ile vuruş yaparsan karakter görünmez kalıyor. Ama karakter görünene kadar vuruş yapmayıp beklersen karakter tekrar gözüküyor. Sanırım bu olaydan bahsediyorsun.
 
@nebisenol sanırım ona benzer bir olay örneğin hiç vurmadan zırh değiştirmen lazım geri gelmesi için bu tarz bir hata var.
 
ReviveInvisible fonksiyonunu aratıp bulabilirsin genelde saniye 5 olması gerek bunun fazlası ws verilmiş mi bi bak istersen
 
@nebisenol birebir aynısı hocam şu an bende kontrol ettim aynen bu şekilde.
char_affect.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//Arat:
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
    {
        ComputePoints();
    }

//Değiştir:
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
    {
        ComputePoints();
    }
    else
    {
        UpdatePacket();
    }
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst