Çözüldü HOST localhost:15000, could not connect.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Yönetici
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
3.687
Çözümler
344
Beğeni
3.573
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar kolay gelsin.

Files da şöyle bir sorun yaşıyorum;

ilk başlattığımda ch1 ... olarak kalıyor ve syserr olarak şunu veriyor:
Kod:
socket_connect: HOST localhost:15000, could not connect.

Fakat 2.kez reboot atınca syserr vermeden ch açılıyor ve ... yerine NORM yazısı geliyor..
Bu neyden kaynaklı olabilir acaba?
 
Hayır db syserr de hiç bir kayıt yok.
Ram yetmezliğinden kaynaklı olabilir mi? Her ch 3 core'a ayrılmış, benim de ram 4 gb.
Sadece ch1 başlatıyorum ama yine böyle oluyor.
 
Son düzenleme:
Aynen ramden kaynaklı olabilir. Core sayısını düşürün
 
Core konusuna çok yabancıyım maalesef. Özet geçebilir misiniz ya da bununla ilgili bir konu linki barsa elinizde çok iyi olur
 
Her kanal core1 core2 core3 diye ayrılmıştır. Yani 1 kanal açarken aslında 3 kanal açmış gibi çalışır. Aralarındaki fark haritalar.
32bit sistem kullandığı için çook fazla harita veya quest varsa. Ve oyuncu sayısıda çok fazlaysa gücü paylaşmak için corelere ayrılıyor.
Fakat düşük ramli makinelerde işe yaramaz. Sadece yüksek özellikli makinalarda iş görebilir.

2 coreye düşüreceksiniz diyelim. core3'de map_allow kısmında yazanları core2'ye geçirin ve core3 klasörünü silin.
 
Çok teşekkür ederim. Son olarak şunu sormak istiyorum; bendeki ch ler = first - game1 - game2 diye ayrılmış durumda.
game2 deki mapleri game1'e aktardıktan sonra game2'yi komple silmemin herhangi bir zararı olur mu ?
 
Yok olmaz. Sh scriptlerinden game2'yi silmeyi unutmayın :)
 
Yok olmaz. Sh scriptlerinden game2'yi silmeyi unutmayın :)
Sorunun asıl neden olduğu şeyi bulamadım ama core'lar ile alakası yokmuş. Game üstünden uyguladığım bazı fixler yüzünden oluyormuş.
Orjinal game'i kullanmaya başlayınca bu sorun yaşanmıyor. Konu kapatılabilir, teşekkür ederim :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst