Drop hack time check

nyami

Üye
Üye
Mesaj
135
Beğeni
61
Puan
114
Muhtemelen lag engellemek için olan bir şey.


common/service.h:
//Ekle
    #define ENABLE_DROP_HACK_FIX            // Drop hack time check

Char.cpp:
//Arat
    m_dwLastGoldDropTime = 0;

//Altına Ekle
#ifdef ENABLE_DROP_HACK_FIX
    CountDrops = 0;
    LastDropTime = 0;
#endif

Char.h:
//Arat
};

ESex GET_SEX(LPCHARACTER ch);

#endif

//Üstüne Ekle
#ifdef ENABLE_DROP_HACK_FIX
protected:
    int                    LastDropTime;
    int                    CountDrops;
#endif[/HASH]


char_item.cpp:
//Arat
    GPOS pxPos = GetXYZ();

    if (pkItemToDrop->AddToGround(GetMapIndex(), pxPos))

//Üstüne Ekle
#ifdef ENABLE_DROP_HACK_FIX
    if (thecore_pulse() > LastDropTime + 25)
        CountDrops = 0;

    if (thecore_pulse() < LastDropTime + 25 && CountDrops >= 4)
    {
        CountDrops = 0;
        sys_err("%s[%d] has been disconnected because of drophack using", GetName(), GetPlayerID());
        GetDesc()->SetCloseReason("DROP_HACK");
        GetDesc()->SetPhase(PHASE_CLOSE);
        return false;
    }
#endif
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:

Yeniceri

Jamais vu
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Geliştirici
Yardımsever Üye
Yazar
Mesaj
2.717
Beğeni
2.308
Puan
1.819
Aynen bana da öyle geldi. Ama bu hali ile açıkçası pek pratik değil gibi. Yani direkt olarak dc atmak yerine farklı yollarla geliştirilebilir bence.
Paylaşım için teşekkürler.
 

nyami

Üye
Üye
Mesaj
135
Beğeni
61
Puan
114
Aynen bana da öyle geldi. Ama bu hali ile açıkçası pek pratik değil gibi. Yani direkt olarak dc atmak yerine farklı yollarla geliştirilebilir bence.
Paylaşım için teşekkürler.
Onlar da kişinin kişisel düşüncesine kalmış.
Örnek vermek gerekirse ben kullanıyor olsam belli bir süre drop engelli atardım.
 

Üst