Yardım - Devils Catacomb | MMO Tutkunları
  1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    Henüz sitemize üye girişi yapmadınız. Sitemizden tam anlamıyla yararlanabilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmektedir. Eğer sitemize daha önceden üye olduysanız, buradan giriş yapabilirsiniz. Sitemize üye değilseniz buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

    Duyuruyu Kapat
  3. Merhaba Ziyaretçi, Usta üye alımında bazı maddeler değişti. Siz de güncel halini okumak istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.
    Duyuruyu Kapat
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Sitemizin idari anlamda düzgün işleyebilmesi için yönetime yardımcı olacak gönüllüler aranıyor. Eğer beklenen kriterleri karşılıyorsanız moderatör olmak için başvuru formunu doldurabilirsiniz.
    Detaylar: Moderatör Alımları İçin Tıklayınız
    Duyuruyu Kapat
Duyuruyu Kapat
Merhaba Ziyaretçi,
İçerik üreticilerinin güvencesi olan temel telif hakkı sistemi forumumuzda kullanıma sunulmuştur. Telif hakkı ile ilgili detaylı bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz: bu linke tıklayarak konuya erişebilirsiniz

Yardım Devils Catacomb

'Soru, Cevap ve Yardım' forumunda SaaVaaa tarafından 25 Mart 2020 tarihinde açılan konu

  1. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin
    Çata nın 1. kattan 7. kata direk çıkması için ugraştımda yapamadım acaba örnek fikri olan var mı

    quest


    Kod (Lua):
    1. quest devilcatacomb_zone begin
    2.     state start begin
    3.  
    4.     function setting()
    5.         return
    6.         {
    7.  
    8.         ["base"]={["x"] = 3072  , ["y"]= 12032 ,},
    9.         ["floor1_s"] = { ["x"] = 20, ["y"] = 20, },
    10.         ["floor1_e"] = { ["x"] = 500, ["y"] = 470,},
    11.         ["floor2_s"] = { ["x"] = 510, ["y"] = 18, },
    12.         ["floor2_e"] = { ["x"] = 978, ["y"] = 470,},
    13.         ["floor1_entry"] = {["x"] = 73, ["y"] = 63,},
    14.         ["floor2_entry"] = {["x"] = 550, ["y"] = 45,},
    15.         ["floor3_entry"] = {["x"] = 1378, ["y"] = 249,},
    16.         ["floor4_entry"] = {["x"] = 70, ["y"] = 592,},
    17.         ["floor5_entry"] = {["x"] = 846, ["y"] = 898},
    18.         ["floor6_entry"] = {["x"] = 1362, ["y"] = 666},
    19.         ["floor7_entry"] = {["x"] = 73, ["y"] = 1156},
    20.  
    21.         ["map_idx"] = 216,
    22.         ["rag"] = 30311,
    23.  
    24.         ["devil_king"] = 2591,
    25.  
    26.         ["reapers_credit1"] = 30319,
    27.         ["reapers_credit2"] = 30320,
    28.         ["reapers_credit3"] = 76002,
    29.         ["reapers_credit4"] = 79001,
    30.  
    31.         ["floor3_stone"] = 8038,
    32.         ["floor3_stone_pos"] = {
    33.                 {1366,    150},
    34.                 {1366,    351},
    35.                 {1234,    365},
    36.                 {1234,    140},
    37.                 {1150,    135},
    38.                 {1130,    365},
    39.                 {1135,    253}
    40.         },
    41.  
    42.         ["mob_regen_file_path"] = "data/dungeon/devilcatacomb/",
    43.         ["floor4_regen_file"] = {"devilcatacomb_floor4_regen1.txt",
    44.                                "devilcatacomb_floor4_regen2.txt",
    45.                                "devilcatacomb_floor4_regen3.txt",
    46.                                "devilcatacomb_floor4_regen4.txt",
    47.                                "devilcatacomb_floor4_regen5.txt"} ,
    48.  
    49.         ["credit_stone"] = 30101,
    50.         ["credit_stone_pos"] = {307,323},
    51.         ["floor2_stone"] = 30103,
    52.         ["floor2_stone_pos"] = {741,217},
    53.         ["floor2_merchant_npc"] = 20368,
    54.         ["floor2_merchant_npc_pos"] = {734,214},
    55.        
    56.         ["floor4_npc"] = 30104,
    57.         ["floor4_npc_pos"] = {500, 717},
    58.  
    59.         ["devil_king_pos"] = {{673,829},{691,638},{848,568},{1026,642},{1008,862}},
    60.  
    61.         ["unlock_stone"] = 30312,
    62.         ["floor5_stone"] = 30102,
    63.         ["floor5_stone_pos"] = {848, 735},
    64.  
    65.         ["devil_great_king"] = 2597 ,
    66.         ["devil_great_king_pos"] = {1303,704},
    67.         ["devil_emperor"] = 2598,
    68.         ["devil_emperor_pos"] = {74,1103},
    69.  
    70.         ["dc2_door_set_size"] = {4,2,3,2},
    71.         ["dc2_door_set1"] = {
    72.                                 {{30111,    566,    117,    5},{30112,  562,    311,    5,},{30118, 663,    434,    7},{30119,  881,    434,    7}},
    73.                                 {{30116,    743,    390,    3},{30119,  612,    251,    1,}},
    74.                                 {{30113,    654,    211,    5},{30111,  707,    338,    7,},{30112, 775,    336,    7}},
    75.                                 {{30117,    733,    294,    3},{30113,  694,    271,    1,}}
    76.                             },
    77.         ["dc2_door_set2"] = {
    78.                                 {{30115,    942,    141,    5},{30116,  942,    245,    5},{30117,  942,    321,    5},{30115,  763,    64, 7}},
    79.                                 {{30118,    643,    116,    3},{30114,  900,    167,    1}},
    80.                                 {{30114,    850,    293,    5},{30113,  715,    164,    7},{30114,  817,    162,    7}},
    81.                                 {{30111,    802,    277,    1},{30112,  800,    241,    1}}
    82.                             },
    83.         }
    84.     end
    85.        
    86.         when logout or disconnect begin
    87.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    88.             local idx = pc.get_map_index()
    89.             if idx >= (setting.map_idx * 10000) and idx < ((setting.map_idx + 1) * 10000) then
    90.                 if pc.getqf ("katakombfix") == 1 then
    91.                     pc.setqf ("katakombfix",0)
    92.                 end
    93.             end
    94.         end
    95.        
    96.         when login begin
    97.        
    98.             if pc.getqf ("katakombfix") == 1 then
    99.                 pc.setqf ("katakombfix",0)
    100.             end
    101.            
    102.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    103.             local idx = pc.get_map_index()
    104.             if idx >= (setting.map_idx * 10000) and idx < ((setting.map_idx + 1) * 10000) then
    105. --                pc.set_warp_location(65, 5914, 992)         -----------아귀동굴 좌표로
    106.                 local level = d.getf("level")
    107.                 -- warp location이 0,0 이면 시스템 상으로, 종료 시, 종료 위치를 시작 위치로 저장한다.
    108.                 d.set_warp_location (0, 0, 0)
    109.                    
    110.                 if level == 2 then
    111.                     say("3. kata ulamak i?n bu kap?ar? m??lerini s?!")
    112.                     say("60 dakikan daha var.")
    113.                     pc.setqf ("katakombfix",1)
    114.                 elseif level >= 3 then
    115.                     if pc.getqf ("katakombfix") != 1 then
    116.                         chat_sari("Karakter at? bug yapt嬉? i?n k?e 詰?lanacaks? !")
    117.                         warp_to_village()
    118.                         return
    119.                     end
    120.                    
    121.                 elseif level == pc.getqf ("level") then
    122. --                    say ("낙오되지 않기 위해 동료들과 합류하십시오.")
    123.                     --say (locale.devilcatacomb_follow_peer)
    124.                 else
    125. --                    say (locale.devilcatacomb_dropout)
    126. --                    say ("당신은 낙오되었습니다. 용신의 힘을 빌어 잠시 뒤 동굴 밖으로 이동합니다.")
    127. --                    timer ("devilcatacomb_ban_timer", 5)
    128.                 end
    129.             end
    130.             if idx == setting.map_idx then
    131.                 pc.setf("devilcatacomb_zone","last_exit_time", get_global_time())
    132.                 -- 2층이상이면, 쫓겨나
    133.                 if pc.get_x() < setting.floor1_s.x + setting.base.x
    134.                     or pc.get_y() < setting.floor1_s.y + setting.base.y
    135.                     or pc.get_x() > setting.floor1_e.x + setting.base.x
    136.                     or pc.get_y() > setting.floor1_e.y + setting.base.y
    137.                 then
    138.                     -- 아귀동굴 입구로
    139. --                    if not is_test_server() then
    140.                         --say (locale.devilcatacomb_dropout)
    141.                         timer ("devilcatacomb_ban_timer", 5)
    142. --                    end
    143.                 else
    144.                     -- 아귀동굴 입구로
    145. --                    pc.set_warp_location(65, 5914, 992)
    146.                     say("Ruh Kristali Anahtar?n?ele ge?rmek i?n ")
    147.                     say("yarat?lar?yok et. Bu ")
    148.                     say("sana sonraki kat? kap???a?r. ")
    149.                     pc.remove_item(30311, pc.count_item(30311))
    150.                     pc.remove_item(30312, pc.count_item(30312))
    151.                 end
    152.             end
    153.         end
    154.  
    155.         when logout begin
    156.             local idx = pc.get_map_index()
    157.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    158.             if idx == setting.map_idx or idx >= (setting.map_idx * 10000) and idx < ((setting.map_idx + 1) * 10000) then
    159.                 pc.setf("devilcatacomb_zone","last_exit_time", get_global_time())
    160.             end
    161.         end
    162.  
    163.         when devilcatacomb_ban_timer.timer begin
    164.             pc.warp((5914)*100, (992)*100, 65)
    165.         end
    166.  
    167.         when warp_timer.timer begin
    168.             local level = d.getf("level")
    169.             local level_switch = {
    170.                 [3] = "Do?u Metin Ta?n?bul ve onu yok et!",
    171.                 [4] = "5. aamaya ulamak i?n labirentten 汚k詰 yolunu bul!",
    172.                 [5] = "Tartarus'u yen ve Surat Totemi'ni al.",
    173.                 [6] = "Kharoon ve cellatlar??yen!",
    174.             }
    175.             local t = 3600 -(get_global_time() - d.getf("enter_time"))
    176.             local t_r = math.mod (t, 60)
    177.             local t_m = (t - t_r) / 60
    178.             d.notice ( level_switch[level] )
    179.             d.notice ( "" ..t_m.." dakikan daha var.")
    180.             d.set_warp_location (0, 0, 0)
    181.         end
    182.  
    183.         when 20367.chat."?ytan Katakombu'na gider" with pc.get_map_index() == 65 begin
    184.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    185.             if pc.get_level() < 75 then
    186.                 say_title("Katakomb Bek?si:")
    187.                 say("75. seviyenin alt?da oldu?n i?n ")
    188.                 say("Katakomb'a giremezsin...")
    189.             --elseif pc.getf("deviltower_zone","9_done") == 0 then
    190.             --    say(locale.devilcatacomb_man_say_deviltop_clear)
    191.             --elseif ((get_global_time() - pc.getf("devilcatacomb_zone","last_exit_time")) < 1800) then
    192.             --    say(locale.devilcatacomb_man_say_see_you_later)
    193.             else
    194.                 say("?ytan Katakombu'na girmek")
    195.                 say("istiyor musun?")
    196.                 local s = select("Evet, b?ak i?ri gireyim!","Hay?, girmek istemiyorum.")
    197.                 if s == 1 then
    198.                     pc.warp ((setting.floor1_entry.x + setting.base.x )* 100, (setting.floor1_entry.y + setting.base.y) * 100)
    199.                 end
    200.             end
    201.         end
    202.        
    203.         when 20367.chat."Karanl? Tap?a? d?" with pc.get_map_index() == 206 begin
    204.             say_title("Katakomb Bek?si:")
    205.             say("")
    206.             say("Savamaktan vazge?p Karanl? Tap?a? d?mek")
    207.             say("istedi?ne emin misin?")
    208.             say("")
    209.             local s = select("Evet, ?k g淮s??.", "Hay?, savamaya devam edece?m!")
    210.             if s == 1 then
    211.                 pc.warp(591400, 99900)
    212.             end
    213.         end
    214.    
    215.         -- 몬스터가 죽으면 발생하는 이벤트.
    216.         when kill begin
    217.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    218.             -- 아귀동굴 1층이면 1% 확률로 금시건을 드랍한다.
    219.             if pc.get_x() > setting.floor1_s.x + setting.base.x
    220.                     and pc.get_y() > setting.floor1_s.y + setting.base.y
    221.                     and pc.get_x() < setting.floor1_e.x + setting.base.x
    222.                     and pc.get_y() < setting.floor1_e.y + setting.base.y then
    223.                 local j = number(1, 100)
    224.                 if j == 1 then
    225.                     game.drop_item (setting.rag, 1)
    226.                 end
    227.             end
    228.         end
    229.  
    230.     function spawn_doors ()
    231.         local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    232.         for i = 1, 4 do
    233.             local mob_set = setting.dc2_door_set1[i]
    234.             local set_size = setting.dc2_door_set_size[i]
    235.             for j = 1, set_size do
    236.                 d.set_unique (i.."_1_"..j, d.spawn_mob_dir (mob_set[j][1], mob_set[j][2], mob_set[j][3], mob_set[j][4]))
    237.             end
    238.             mob_set = setting.dc2_door_set2[i]
    239.             for j = 1, set_size do
    240.                 d.set_unique (i.."_2_"..j, d.spawn_mob_dir (mob_set[j][1], mob_set[j][2], mob_set[j][3], mob_set[j][4]))
    241.             end
    242.         end
    243.     end
    244.         -- 금시건을 나찰인증석에 드래그하면 2층으로 보낸다. 2층부터는 던전이다.
    245.         when 30101.take  begin
    246.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    247.        
    248.             if item.vnum == setting.rag then
    249.                 if not party.is_party() then
    250.                     say("Katakombun daha alt aamalar?a ge?ek i?n")
    251.                     say("g淮l?bir gruba ihtiyac? var.")
    252.                     say("")
    253.                     return
    254.                 elseif party.is_in_dungeon() then
    255.                     say("Senin grubun zaten zindanda.")
    256.                     say("")
    257.                     return
    258.                 end
    259.  
    260.                 item.remove()
    261.                 say("M??l?kap?a汚ld? Acele et,")
    262.                 say("aa縱 iniyoruz.")
    263.                 wait()
    264.                 say("As? macera imdi bal?or. ?ytan ")
    265.                 say("Katakombu'nu kefetmek i?n sadece")
    266.                 say("bir saatin var.")
    267.                 wait()
    268.                 d.new_jump_party (setting.map_idx, setting.floor2_entry.x + setting.base.x  , setting.floor2_entry.y + setting.base.y )
    269.                 d.setqf2("devilcatacomb_zone","level", 2)
    270.                 d.setf ("level",2)
    271.                 --d.regen_file (setting.mob_regen_file_path.."dc_2f_regen.txt")
    272.                 d.regen_file(get_locale_base_path().."/map/metin2_map_dd/base2_regen.txt")
    273.                 --d.regen_file(get_locale_base_path().."/map/metin2_map_dd/base2_npc.txt")
    274.                
    275.                 -- d.spawn_mob (setting.floor2_merchant_npc, setting.floor2_merchant_npc_pos[1], setting.floor2_merchant_npc_pos[2])
    276.                 d.spawn_mob (setting.floor2_stone, setting.floor2_stone_pos[1], setting.floor2_stone_pos[2])
    277.                
    278.                 devilcatacomb_zone.spawn_doors ()
    279.                 server_timer('devilcatacomb_45m_left_timer',60 * 15, d.get_map_index())
    280.                 d.setf("enter_time", get_global_time())
    281.             end  
    282.         end
    283.    
    284.         when devilcatacomb_45m_left_timer.server_timer begin
    285.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    286.                 d.notice ("45 dakikan daha var.")
    287.                 server_timer('devilcatacomb_30m_left_timer', 60 * 15, get_server_timer_arg())
    288.             end
    289.         end
    290.  
    291.         when devilcatacomb_30m_left_timer.server_timer begin
    292.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    293.                 d.notice ("30 dakikan daha var.")
    294.                 server_timer('devilcatacomb_15m_left_timer', 60 * 15, get_server_timer_arg())
    295.             end
    296.         end
    297.    
    298.         when devilcatacomb_15m_left_timer.server_timer begin
    299.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    300.                 d.notice ("15 dakikan daha var.")
    301.                 server_timer('devilcatacomb_5m_left_timer', 60 * 10, get_server_timer_arg())
    302.             end
    303.         end
    304.  
    305.         when devilcatacomb_5m_left_timer.server_timer begin
    306.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    307.                 d.notice ("5 dakikan daha var.")
    308.                 server_timer('devilcatacomb_1m_left_timer', 60 * 4, get_server_timer_arg())
    309.             end
    310.         end
    311.        
    312.         when devilcatacomb_1m_left_timer.server_timer begin
    313.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    314.                 d.notice ("1 dakikan daha var.")
    315.                 server_timer ("devilcatacomb_0m_left_timer", 60 * 1, get_server_timer_arg())
    316.             end
    317.         end
    318.        
    319.         when devilcatacomb_0m_left_timer.server_timer begin
    320.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    321.                 d.notice("S?e bitti. Kendi g?enli?n i?n Devil's Catacomb'dan d詰ar?詰?lanacaks?.")
    322.                 d.set_warp_location (65, 5914, 992)
    323.                 server_timer('devilcatacomb_exit_timer', 7, get_server_timer_arg())
    324.             end
    325.         end
    326.    
    327.     function is_dc2_doors_clear ()
    328.         local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    329.         local clear = true
    330.         for i = 1, 4 do
    331.             local set_clear = true
    332.             local mob_set = setting.dc2_door_set1[i]
    333.             local set_size = setting.dc2_door_set_size[i]
    334.             for j = 1, set_size do
    335.                 set_clear = set_clear and d.is_unique_dead (i.."_1_"..j)
    336.             end
    337.             if not set_clear then
    338.                 set_clear = true
    339.                 mob_set = setting.dc2_door_set2[i]
    340.                 for j = 1, set_size do
    341.                     set_clear = set_clear and d.is_unique_dead (i.."_2_"..j)
    342.                 end
    343.             end
    344.             clear = clear and set_clear
    345.         end
    346.  
    347.         return clear
    348.     end
    349.    
    350.         -- 현황석을 클릭하면 3층 진입 여부를 선택할 수 있고
    351.         -- 진입시 사신의증표를 검사한다.
    352.         -- 사신의 증표가 없다면 밖으로 워프된다.
    353.         when 30103.click begin
    354.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    355.            
    356.             if d.getf("devilcatacomb_floor2_stone_clicked") == 0 then
    357.                 --if not devilcatacomb_zone.is_dc2_doors_clear () and not is_test_server() then
    358.                     --say_title ("The Devil? Catacomb:")
    359.                     --say ("You first have to kill each door.")
    360.                     --say ("")
    361.                     --wait ()
    362.                     --return
    363.                 --end
    364.                 say("Kaplumba? Kayal嬉?na yaklat?? ")
    365.                 say("baz?grav?ler dikkat ?kiyor... ")
    366.                 wait()
    367.                 say("...Sadece K淮?en Kafa'ya sahip olanlar")
    368.                 say("bir sonraki kademeye ge?bilirler. ")
    369.                 say("K淮?en Kafa'ya sahip de?lsen yer y??e")
    370.                 say("詰?lanacaks?.")
    371.                 wait()
    372.                 local s = select("Evet, ge?ce?m!", "Hay?, ge?ek istemiyorum.")
    373.                 if s == 1 then
    374.                     if d.getf("devilcatacomb_floor2_stone_clicked") == 0 then
    375.                         d.setf("devilcatacomb_floor2_stone_clicked", 1)
    376.                         d.setqf2("devilcatacomb_zone","last_exit_time", get_global_time())
    377.                         d.set_item_group ("reapers_credit", 4, setting.reapers_credit4, 1, setting.reapers_credit3, 1, setting.reapers_credit2, 1, setting.reapers_credit1, 1)
    378.                         d.say_diff_by_item_group ("reapers_credit", "K淮?en Kafa'ya sahipsin ve art? 3. kata[ENTER]詰?lanabilirsin.[ENTER][ENTER]", "K淮?en Kafa'ya sahip de?lsin.[ENTER]?mdi ?ytan Katakombunun d詰?a[ENTER]詰?lanacaks?.[ENTER][ENTER]")
    379.                         timer ("devilcatacomb_floor3_enter_timer", 7)
    380.                     end
    381.                 end
    382.             else
    383.                 say_title("Devil? Catacomb:")
    384.                 say ("")
    385.                 say ("L?fen bekle.")
    386.                 say ("")
    387.             end
    388.         end
    389.        
    390.         when devilcatacomb_floor3_enter_timer.timer begin
    391.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    392.             d.set_warp_location (65, 5914, 992)
    393.             d.exit_all_by_item_group ("reapers_credit")
    394.             d.delete_item_in_item_group_from_all ("reapers_credit",1)
    395.             d.purge ()
    396.             d.jump_all (setting.floor3_entry.x + setting.base.x , setting.floor3_entry.y + setting.base.y)
    397.             d.setf("level",3)
    398.             d.setqf2("devilcatacomb_zone","level", 3)
    399.             --d.regen_file (setting.mob_regen_file_path.."dc_3f_regen.txt")
    400.             d.regen_file(get_locale_base_path().."/map/metin2_map_dd/base3_regen.txt")
    401.            
    402.             timer("warp_timer",3)
    403.            
    404.             local position = setting.floor3_stone_pos
    405.        
    406.             local n = number(1,7)
    407.             for i = 1, 7 do
    408.                 if (i != n)
    409.                 then
    410.                     d.set_unique("fake"..i, d.spawn_mob( setting.floor3_stone, position[i][1], position[i][2]))
    411.                 end
    412.             end
    413.        
    414.             local vid = d.spawn_mob( setting.floor3_stone, position[n][1], position[n][2])
    415.             d.set_unique ("real",vid)
    416.             if (is_test_server()) then
    417.                 -- real stone pos
    418.                 chat (position[n][1],position[n][2])
    419.             end
    420.    
    421.         end
    422.  
    423.         when kill with npc.get_race() == 8038 begin
    424.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    425.             if d.is_unique_dead("real") then
    426.                 d.notice ("Ger?k Metin Ta?n?yok ettin! Sonraki kata ge?yorsun.")
    427.                 d.setf ("bug_devam",0)
    428.                 d.setf ("level",4)
    429.                 d.setqf2("devilcatacomb_zone","level", 4)
    430.                 timer ("devilcatacomb_floor4_enter_timer", 3)
    431.             else
    432.                 d.notice ("Yanl詰 Metin Ta?n?yok ettin. Do?usunu bul!")
    433.             end
    434.         end
    435.  
    436.         when devilcatacomb_floor4_enter_timer.timer begin
    437.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    438.             local i = number (1, 4)
    439.             timer("warp_timer",3)
    440.             d.purge ()
    441.             d.jump_all (setting.floor4_entry.x + setting.base.x , setting.floor4_entry.y + setting.base.y)
    442.             --d.regen_file (setting.mob_regen_file_path.."dc_4f_regen.txt")
    443.             --d.regen_file (setting.mob_regen_file_path..setting.floor4_regen_file[i])
    444.             d.regen_file(get_locale_base_path().."/map/metin2_map_dd/base4_regen.txt")
    445.             d.spawn_goto_mob(70,673 , 94,844)
    446.                 if i == 1 then
    447.                 d.spawn_goto_mob(94,839 , 70,673)
    448.                 d.spawn_goto_mob(141,865 , 369,893)
    449.                 d.spawn_goto_mob(364,893 , 136,865)
    450.                 d.spawn_goto_mob(431,935 , 194,867)
    451.                 d.spawn_goto_mob(194,862 , 426,935)
    452.                 d.spawn_goto_mob(243,853 , 277,637)
    453.                 d.spawn_goto_mob(282,637 , 243,858)
    454.                 d.spawn_goto_mob(181,667 , 323,779)
    455.                 d.spawn_goto_mob(328,779 , 499,811)
    456.                 d.spawn_goto_mob(131,668, 345,560)
    457.                 d.spawn_goto_mob(345,55 , 131,663)
    458.                 d.spawn_goto_mob(180,566 , 401,563)
    459.                 d.spawn_goto_mob(401,558 , 185,566)
    460.                 d.spawn_goto_mob(296,568 , 67,810)
    461.                 d.spawn_goto_mob(67,815 , 291,568)
    462.                 d.spawn_goto_mob(140,822 , 356,717)
    463.                 d.spawn_goto_mob(351,717 , 140,817)
    464.                 d.spawn_goto_mob(189,711 , 414,712)
    465.                 d.spawn_goto_mob(419,712 , 189,716)
    466.                 d.spawn_goto_mob(274,712 , 369,776)
    467.                 d.spawn_goto_mob(364,776 , 274,717)
    468.                 d.spawn_goto_mob(224,779 , 366,814)
    469.                 d.spawn_goto_mob(366,809 , 229,779)
    470.                 d.spawn_goto_mob(274,842 , 352,839)
    471.                 d.spawn_goto_mob(347,839 , 274,837)
    472.                 d.spawn_goto_mob(429,841 , 70,577)
    473.                 d.spawn_goto_mob(55,864 , 55,920)
    474.                 d.spawn_goto_mob(50,920 , 60,864)
    475.                 d.spawn_goto_mob(144,919 , 90,943)
    476.                 d.spawn_goto_mob(90,948 , 139,919)
    477.                 d.spawn_goto_mob(312,852 , 406,876)
    478.                 d.spawn_goto_mob(406,871 , 312,857)
    479.                 elseif i == 2 then
    480.                 d.spawn_goto_mob(70,673 , 312,857)
    481.                 d.spawn_goto_mob(312,852 , 70,668)
    482.                 d.spawn_goto_mob(431,935 , 90,943)
    483.                 d.spawn_goto_mob(90,948 , 426,935)
    484.                 d.spawn_goto_mob(144,919 , 424,841)
    485.                 d.spawn_goto_mob(429,841 , 291,568)
    486.                 d.spawn_goto_mob(296,568 , 70,577)
    487.                 d.spawn_goto_mob(181,667 , 499,811)
    488.                 d.spawn_goto_mob(131,668, 345,560)
    489.                 d.spawn_goto_mob(345,55 , 131,663)
    490.                 d.spawn_goto_mob(180,566 , 401,563)
    491.                 d.spawn_goto_mob(401,558 , 185,566)
    492.                 d.spawn_goto_mob(282,637 , 67,810)
    493.                 d.spawn_goto_mob(67,815 , 277,637)
    494.                 d.spawn_goto_mob(140,822 , 189,716)
    495.                 d.spawn_goto_mob(189,711 , 140,817)
    496.                 d.spawn_goto_mob(274,712 , 229,779)
    497.                 d.spawn_goto_mob(224,779 , 274,717)
    498.                 d.spawn_goto_mob(328,779 , 274,837)
    499.                 d.spawn_goto_mob(274,842 , 323,779)
    500.                 d.spawn_goto_mob(351,717 , 194,867)
    501.                 d.spawn_goto_mob(194,862 , 356,717)
    502.                 d.spawn_goto_mob(419,712 , 243,858)
    503.                 d.spawn_goto_mob(243,853 , 414,712)
    504.                 d.spawn_goto_mob(364,776 , 366,814)
    505.                 d.spawn_goto_mob(366,809 , 369,776)
    506.                 d.spawn_goto_mob(347,839 , 70,673)
    507.                 d.spawn_goto_mob(94,839 , 60,864)
    508.                 d.spawn_goto_mob(55,864 , 94,844)
    509.                 d.spawn_goto_mob(141,865 , 55,920)
    510.                 d.spawn_goto_mob(50,920 , 136,865)
    511.                 d.spawn_goto_mob(364,893 , 406,876)
    512.                 d.spawn_goto_mob(406,871 , 369,893)
    513.                 elseif i == 3 then
    514.                 d.spawn_goto_mob(70,673 , 312,857)
    515.                 d.spawn_goto_mob(312,852 , 70,668)
    516.                 d.spawn_goto_mob(431,935 , 274,717)
    517.                 d.spawn_goto_mob(274,712 , 426,935)
    518.                 d.spawn_goto_mob(224,779 , 140,817)
    519.                 d.spawn_goto_mob(140,822 , 229,779)
    520.                 d.spawn_goto_mob(189,711 , 94,844)
    521.                 d.spawn_goto_mob(94,839 , 189,716)
    522.                 d.spawn_goto_mob(144,919 , 424,841)
    523.                 d.spawn_goto_mob(429,841 , 499,811)
    524.                 d.spawn_goto_mob(131,668 , 185,566)
    525.                 d.spawn_goto_mob(180,566 , 131,663)
    526.                 d.spawn_goto_mob(296,568 , 277,637)
    527.                 d.spawn_goto_mob(282,637 , 291,568)
    528.                 d.spawn_goto_mob(181,667 , 345,560)
    529.                 d.spawn_goto_mob(345,555 , 186,667)
    530.                 d.spawn_goto_mob(401,558 , 67,810)
    531.                 d.spawn_goto_mob(67,815 , 401,563)
    532.                 d.spawn_goto_mob(328,779 , 274,837)
    533.                 d.spawn_goto_mob(274,842 , 323,779)
    534.                 d.spawn_goto_mob(351,717 , 369,776)
    535.                 d.spawn_goto_mob(364,776 , 356,717)
    536.                 d.spawn_goto_mob(419,712 , 366,814)
    537.                 d.spawn_goto_mob(366,809 , 414,712)
    538.                 d.spawn_goto_mob(347,839 , 70,577)
    539.                 d.spawn_goto_mob(55,864 , 55,920)
    540.                 d.spawn_goto_mob(50,920 , 60,864)
    541.                 d.spawn_goto_mob(141,865 , 90,943)
    542.                 d.spawn_goto_mob(90,948 , 136,865)
    543.                 d.spawn_goto_mob(194,862 , 369,893)
    544.                 d.spawn_goto_mob(364,893 , 194,867)
    545.                 d.spawn_goto_mob(243,853 , 406,876)
    546.                 d.spawn_goto_mob(406,871 , 243,858)
    547.                 elseif i == 4 then
    548.                 d.spawn_goto_mob(131,668 , 67,810)
    549.                 d.spawn_goto_mob(67,815 , 185,566)
    550.                 d.spawn_goto_mob(282,637 , 274,717)
    551.                 d.spawn_goto_mob(274,712 , 277,637)
    552.                 d.spawn_goto_mob(274,842 , 94,844)
    553.                 d.spawn_goto_mob(94,839 , 274,837)
    554.                 d.spawn_goto_mob(144,919 , 499,811)
    555.                 d.spawn_goto_mob(70,673 , 345,560)
    556.                 d.spawn_goto_mob(345,555 , 70,668)
    557.                 d.spawn_goto_mob(401,558 , 70,577)
    558.                 d.spawn_goto_mob(296,568 , 186,667)
    559.                 d.spawn_goto_mob(181,667 , 291,568)
    560.                 d.spawn_goto_mob(140,822 , 189,716)
    561.                 d.spawn_goto_mob(189,711 , 140,817)
    562.                 d.spawn_goto_mob(224,779 , 323,779)
    563.                 d.spawn_goto_mob(328,779 , 229,779)
    564.                 d.spawn_goto_mob(351,717 , 352,839)
    565.                 d.spawn_goto_mob(347,839 , 356,617)
    566.                 d.spawn_goto_mob(419,712 , 424,841)
    567.                 d.spawn_goto_mob(429,841 , 414,712)
    568.                 d.spawn_goto_mob(364,776 , 366,814)
    569.                 d.spawn_goto_mob(366,809 , 369,776)
    570.                 d.spawn_goto_mob(55,864 , 194,867)
    571.                 d.spawn_goto_mob(194,862 , 60,864)
    572.                 d.spawn_goto_mob(141,865 , 90,943)
    573.                 d.spawn_goto_mob(90,948 , 136,865)
    574.                 d.spawn_goto_mob(50,920 , 369,893)
    575.                 d.spawn_goto_mob(364,893 , 55,920)
    576.                 d.spawn_goto_mob(243,853 , 406,876)
    577.                 d.spawn_goto_mob(406,871 , 243,858)
    578.                 d.spawn_goto_mob(312,852 , 426,935)
    579.                 d.spawn_goto_mob(431,935 , 312,857)
    580.                 end
    581.            
    582.             if (is_test_server()) then
    583.                 d.notice (setting.floor4_regen_file[i])
    584.             end
    585.             d.spawn_mob (setting.floor4_npc, setting.floor4_npc_pos[1], setting.floor4_npc_pos[2])
    586.         end
    587.  
    588.         -- devilcatacomb_floor4_stone는 클릭 시 4층에서 5층으로 이동시키는 npc이다.
    589.         when 30104.click begin
    590.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    591.             local n = number (1,5)
    592.             say("Baard?! Labirentin 汚k詰?burada. 5. kata in.")
    593.             wait()
    594.             if d.getf("bug_devam") == 1 then
    595.                 say_reward("Bu ilem daha ?ce yap?d?")
    596.                 return
    597.             end
    598.             if (is_test_server()) then
    599.                 chat (setting.devil_king_pos[n][1], setting.devil_king_pos[n][2])
    600.             end
    601.             d.setf ("bug_devam",1)
    602.             d.purge ()
    603.             d.jump_all (setting.floor5_entry.x + setting.base.x, setting.floor5_entry.y + setting.base.y )
    604.             d.setf ("level",5)
    605.             d.setqf2("devilcatacomb_zone","level", 5)
    606.             timer("warp_timer",3)
    607.             d.regen_file(get_locale_base_path().."/map/metin2_map_dd/base5_regen.txt")
    608.             d.spawn_mob (setting.devil_king, setting.devil_king_pos[n][1], setting.devil_king_pos[n][2])
    609.             d.spawn_mob (setting.floor5_stone, setting.floor5_stone_pos[1], setting.floor5_stone_pos[2])
    610.         end
    611.        
    612.         -- 아귀왕(2591)이 죽으면 봉인해체석 드랍
    613.         when kill with npc.get_race() == 2591 begin
    614.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    615.             game.drop_item (setting.unlock_stone, 1)
    616.         end
    617.  
    618.         -- 사신금제비(30102)에 금제해체석봉을 드래그하면 모든 몬스터를 죽이고
    619.         -- 6층으로 이동하는 타이머를 동작시킨다.
    620.         when 30102.take with item.vnum == 30312 begin
    621.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    622.                 item.remove ()
    623.                 d.notice("?ytan Katakombu'nun derinliklerinden t?ler ")
    624.                 d.notice("?perten bir 汚?? duyuldu. Kharoon uyand? ")
    625.                 -- 6층으로 이동
    626.                 d.clear_regen()
    627.                 d.purge()
    628.                 timer("devilcatacomb_floor6_timer",2)
    629.         end
    630.  
    631.         when devilcatacomb_floor6_timer.timer begin
    632.             local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    633.             d.setf("level",6)
    634.             d.setqf2("devilcatacomb_zone","level", 6)
    635.             d.jump_all (setting.floor6_entry.x + setting.base.x, setting.floor6_entry.y + setting.base.y )
    636.             --d.regen_file (setting.mob_regen_file_path.."dc_6f_regen.txt")
    637.             d.regen_file(get_locale_base_path().."/map/metin2_map_dd/base6_regen.txt")
    638.             d.spawn_mob (setting.devil_great_king, setting.devil_great_king_pos[1], setting.devil_great_king_pos[2])
    639.             timer("warp_timer",3)
    640.         end
    641.        
    642.         -- 아걸(2597)이 죽으면, 6층의 타이머1이 동작한다.
    643.         when kill with npc.get_race() == 2597 begin
    644.             server_timer ("floor6_eli_check_timer_1", 5,d.get_map_index())
    645.         end
    646.  
    647.         -- 6층의 타이머1은 던전의 모든 몬스터 숫자를 보고,
    648.         -- 0이면 7층으로 워프하는 타이머를 동작한다.
    649.         -- 바로 7층으로 가지 않는 이유는, 유저에게 준비할 시간을 주기 위해서이다.
    650.         -- 1이면 타이머2를 동작시킨다.
    651.         -- 타이머1을 recursive하게 동작시키지 않은 것은,
    652.         -- 그럴 경우 reset한 타이머1이 동작하지 않았기 때문이다.
    653.         when floor6_eli_check_timer_1.server_timer begin
    654.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    655.                 if d.count_monster() == 0 then
    656.                     d.notice("Kharoon'u yendin! ?mdi ?ytan Mezarl嬉?n? en son kat?a 詰?lanacaks?.")
    657.                     server_timer ("devilcatacomb_floor7_timer", 3, get_server_timer_arg())
    658.                 else
    659.                     server_timer ("floor6_eli_check_timer_2", 5, get_server_timer_arg())
    660.                 end
    661.             end
    662.         end
    663.  
    664.         when floor6_eli_check_timer_2.server_timer begin
    665.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    666.                 if d.count_monster() == 0 then
    667.                     d.notice("Kharoon'u yendin! ?mdi ?ytan Mezarl嬉?n? en son kat?a 詰?lanacaks?.")
    668.                     server_timer("devilcatacomb_floor7_timer", 3, get_server_timer_arg())
    669.                 else
    670.                     server_timer ("floor6_eli_check_timer_1", 5, get_server_timer_arg())
    671.                 end
    672.             end
    673.         end
    674.        
    675.         when devilcatacomb_floor7_timer.server_timer begin
    676.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    677.                 local setting = devilcatacomb_zone.setting()
    678.  
    679.                 d.setf("level",7)
    680.                 d.setqf2("devilcatacomb_zone","level", 7)
    681.                 d.jump_all (setting.floor7_entry.x + setting.base.x, setting.floor7_entry.y + setting.base.y )
    682.                 --d.regen_file (setting.mob_regen_file_path.."dc_7f_regen.txt")
    683.                 d.regen_file(get_locale_base_path().."/map/metin2_map_dd/base7_regen.txt")
    684.                 d.spawn_mob (setting.devil_emperor, setting.devil_emperor_pos[1], setting.devil_emperor_pos[2])
    685.                 server_timer ("devilcatacomb_floor7_say_timer", 2, get_server_timer_arg())
    686.             end  
    687.         end
    688.  
    689.         when devilcatacomb_floor7_say_timer.server_timer begin
    690.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    691.  
    692.                 local t = 3600 -(get_global_time() - d.getf("enter_time"))
    693.                 local t_r = math.mod (t, 60)
    694.                 local t_m = (t - t_r) / 60
    695.                 d.notice("Azrail'i yen!")
    696.                 d.notice ("".. t_m.." dakikan daha var.")
    697.                 d.set_warp_location (0, 0, 0)
    698.             end
    699.         end
    700.  
    701.         -- 6층과 마찬가지로 사마휘(2598)이 죽으면
    702.         -- 7층의 타이머가 작동한다.
    703.         when kill with npc.get_race() == 2598 begin
    704.             --notice_all(pc.get_name().."'s party has defeated Lord Gahnasel!")
    705.             server_timer ("floor7_eli_check_timer_1", 5, d.get_map_index())
    706.         end
    707.        
    708.         -- 7층의 타이머는 6층 타이머와 비슷하며,
    709.         -- 몬스터 숫자가 0이면 exit 타이머를 발생시킨다.
    710.         -- 바로 exit하지 않는 이유는, 유저들에게 준비할 시간을 주기 위해서이다.
    711.         when floor7_eli_check_timer_1.server_timer begin
    712.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    713.                 if d.count_monster() == 0 then
    714.                     d.set_warp_location (65, 5914, 992)
    715.                     d.setqf2("devilcatacomb_zone","done", 1)
    716.                     d.notice("Azrail yenildi. ?ytan Katakombu'na nihayet huzur hakim. ?mdi yer y??e 詰?lanacaks?.")
    717.                     clear_server_timer ("devilcatacomb_0m_left_timer", get_server_timer_arg())
    718.                     server_timer("devilcatacomb_exit_timer", 60, get_server_timer_arg())
    719.                 else
    720.                     server_timer ("floor7_eli_check_timer_2", 5, get_server_timer_arg())
    721.                 end
    722.             end
    723.         end
    724.  
    725.         when floor7_eli_check_timer_2.server_timer begin
    726.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    727.                 if d.count_monster() == 0 then
    728.                     d.set_warp_location (65, 5914, 992)
    729.                     d.setqf2("devilcatacomb_zone","done", 1)
    730.                     d.notice("Azrail yenildi. ?ytan Katakombu'na nihayet huzur hakim. ?mdi yer y??e 詰?lanacaks?.")
    731.    
    732.                     clear_server_timer ("devilcatacomb_0m_left_timer", get_server_timer_arg())
    733.                     server_timer("devilcatacomb_exit_timer", 30, get_server_timer_arg())
    734.                 else
    735.                     server_timer ("floor7_eli_check_timer_1", 5, get_server_timer_arg())
    736.                 end
    737.             end
    738.         end
    739.  
    740.         when devilcatacomb_exit_timer.server_timer begin
    741.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    742.                 d.setqf2("devilcatacomb_zone","level", 0)
    743.                 d.setqf2("devilcatacomb_zone","last_exit_time", get_global_time())
    744.                 clear_server_timer("devilcatacomb_5m_left_timer", get_server_timer_arg())
    745.                 clear_server_timer("devilcatacomb_1m_left_timer", get_server_timer_arg())
    746.                 clear_server_timer("devilcatacomb_0m_left_timer", get_server_timer_arg())
    747.                 clear_server_timer("floor6_eli_check_timer_1", get_server_timer_arg())
    748.                 clear_server_timer("floor6_eli_check_timer_2", get_server_timer_arg())
    749.                 clear_server_timer("floor7_eli_check_timer_1", get_server_timer_arg())
    750.                 clear_server_timer("floor7_eli_check_timer_2", get_server_timer_arg())
    751.                 clear_server_timer("devilcatacomb_floor7_say_timer", get_server_timer_arg())
    752.                 clear_server_timer("devilcatacomb_floor7_timer", 3, get_server_timer_arg())
    753.                 d.clear_regen()
    754.                 d.exit_all()
    755.             end
    756.         end
    757.     end  --state
    758. end   --quest
    759.  
    760.  
     
  2. DaRKLoRD

    DaRKLoRD Aktif Üye Üye

    37
    18
    296
    14 Eylül 2019
    İstanbul
    Katakomb hakkında pek bilgim yok ama umarım yardımcı olabilirim.
    Anahtarı heykele verdikten sonra direk son kata gitmek mi yoksa anahtarı verip içeri girip o seviyeyi atlayınca son kata gitmek mi?
    Katakombu bilmediğim için anahtarı verdikten sonra ne olduğunu bilmiyorum :p
     
  3. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin
    Anahtarı verdikten hemen sonra son kata atması 1. katıda tamamlayacak sonra direk 2.kat yerine 7.kata atayacak
     
  4. DaRKLoRD

    DaRKLoRD Aktif Üye Üye

    37
    18
    296
    14 Eylül 2019
    İstanbul
    Söylediğim gibi ben daha önce katakomb yapmadım nasıl işlediğini de bilmiyorum ama kodları okuyarak yardımcı olmaya çalışıyorum bu yüzden deneme yanılma olacak.

    Sanırım şu kısımda 3. kata gönderiyor:
    Kod (Lua):
    1. local s = select("Evet, ge?ce?m!", "Hay?, ge?ek istemiyorum.")
    2.                 if s == 1 then
    3.                     if d.getf("devilcatacomb_floor2_stone_clicked") == 0 then
    4.                         d.setf("devilcatacomb_floor2_stone_clicked", 1)
    5.                         d.setqf2("devilcatacomb_zone","last_exit_time", get_global_time())
    6.                         d.set_item_group ("reapers_credit", 4, setting.reapers_credit4, 1, setting.reapers_credit3, 1, setting.reapers_credit2, 1, setting.reapers_credit1, 1)
    7.                         d.say_diff_by_item_group ("reapers_credit", "K淮?en Kafa'ya sahipsin ve art? 3. kata[ENTER]詰?lanabilirsin.[ENTER][ENTER]", "K淮?en Kafa'ya sahip de?lsin.[ENTER]?mdi ?ytan Katakombunun d詰?a[ENTER]詰?lanacaks?.[ENTER][ENTER]")
    8.                         timer ("devilcatacomb_floor3_enter_timer", 7)
    9.                     end
    10.                 end

    Rica etsem şu şekilde değiştirip dener misiniz? (muhtemelen hata verecek biz de hatalardan yola çıkarak çözüme ulaşmayı deneyeceğiz)
    Kod (Lua):
    1.                 local s = select("Evet, ge?ce?m!", "Hay?, ge?ek istemiyorum.")
    2.                 if s == 1 then
    3.                         d.set_item_group ("reapers_credit", 4, setting.reapers_credit4, 1, setting.reapers_credit3, 1, setting.reapers_credit2, 1, setting.reapers_credit1, 1)
    4.                         d.say_diff_by_item_group ("reapers_credit", "K淮?en Kafa'ya sahipsin ve art? 3. kata[ENTER]詰?lanabilirsin.[ENTER][ENTER]", "K淮?en Kafa'ya sahip de?lsin.[ENTER]?mdi ?ytan Katakombunun d詰?a[ENTER]詰?lanacaks?.[ENTER][ENTER]")
    5.                         timer ("devilcatacomb_floor7_timer", 3)
    6.                     end
    7.                 end
     
    Whistle ve SaaVaaa bunu beğendi.
  5. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin

    usta ben biraz daha değiştirerek denemiştim çok değiştirdim ben okutmayıda denedım okudu ama oyuna girdim örnek 1.katı geçip 2.katta oyundan atıyor bu arada attığın kodu düzeltip yükledim hata verdi
     

    Ekli dosyalar:

    Whistle bunu beğendi.
  6. DaRKLoRD

    DaRKLoRD Aktif Üye Üye

    37
    18
    296
    14 Eylül 2019
    İstanbul
    Quest yazmayı bilen biri olsa çok iyi olur. Sistemin işleyişini tam olarak anlayamadığım için teoriden öteye gidemiyorum :(
     
    Whistle bunu beğendi.
  7. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin
    Normal yüzük falan questlerinden basit questlerden anlıyorum en azından yaparken zorlanmıyorumda çok karmaşık çözemedim
     
  8. Whistle

    Whistle Sarhoş Filozof Site Yetkilisi Admin Casro2 Görevlisi

    5.873
    1.529
    1.971
    30 Ekim 2011
    Erkek
    Öğrenci
    Samsun
    Questi indirip tam olarak denemeden kesin olarak şu şöyle olacak diyebilmek zor. Bu tarz questler komplike olduğu için düşünmek gerekiyor. Konunuzu gün içinde bir kaç kez iş ortasında açıp bakmıştım. Detaylıca inceledikten sonra bende bi teori atarım. :D

    Şimdi şöyle bir kod var;
    Kod (Lua):
    1.         when devilcatacomb_devil_great_king.kill begin
    2.             server_timer ("floor6_eli_check_timer_1", 5,d.get_map_index())
    3.         end
    Burada Kharoon mobunu kestikten sonra servertimer çalıştırıyor. Çalışan kısımda burası;
    Kod (Lua):
    1.         when floor6_eli_check_timer_1.server_timer begin
    2.             if d.select(get_server_timer_arg()) then
    3.                 if d.count_monster() == 0 then
    4.                     d.notice("Kharoon'u yendin! ?mdi ?ytan Mezarl嬉?n? en son kat?a 詰?lanacaks?.")
    5.                     server_timer ("devilcatacomb_floor7_timer", 3, get_server_timer_arg())
    6.                 else
    7.                     server_timer ("floor6_eli_check_timer_2", 5, get_server_timer_arg())
    8.                 end
    9.             end
    10.         end
    Burada ki koda göre ise. Kharoon öldürüldükten sonra bulunduğunuz alanda canlı mob kalmadıysa 7. kata atacak. Eğer varsa 6. katı sürekli kontrol eden timer çalıştırılıyor.
    Acaba 2. katta ki kapıya tıkladıktan sonra timer olan kısmı direk olarak devilcatacomb_floor7_timer'ini tetiklesek geçirir mi diye düşünüyorum. :oops:
     
    Son düzenleme: 26 Mart 2020
  9. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin
    üstad çorba gibi ya helalin var gene anlıyorsun bakınca kafam dönmeye başlıyor:D

    ( bi 25-20 kere en az oynadım luayla ama çaba alamadım )
     
    Whistle bunu beğendi.
  10. Whistle

    Whistle Sarhoş Filozof Site Yetkilisi Admin Casro2 Görevlisi

    5.873
    1.529
    1.971
    30 Ekim 2011
    Erkek
    Öğrenci
    Samsun
    Dungeonlar üzerinde yoğun olarak çalışmadığım için kesin bir şey demek zor. Dungeon questlerinde ufak tefek düzenlemeler yapmaktan öteye hiç gitmedim. Tavsiye olarak şunu söyleyebilirim. Questi baştan sona okuyun. Neyin hangi amaçla yazıldığını anlamaya çalışın. Anlayamadığınız yerleri sorabilirsiniz. Biliyorsam kodun açıklamasını yaparım. :)
    Düzenleme yapmadan önce mevcut sistemi bilmek gerekiyor..
    Benim de kafamı döndürüyor :D
     
    SaaVaaa bunu beğendi.
  11. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin



    :D
     
    Whistle bunu beğendi.
  12. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin
    üstad peki birşey sorabilir miyim bu ronark sistemi var ona max kişi girebilir sayısı nasıl yapabilirim bir fikrin var mıdır ? bu luadan umudum kestim
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 26 Mart 2020
  13. Whistle

    Whistle Sarhoş Filozof Site Yetkilisi Admin Casro2 Görevlisi

    5.873
    1.529
    1.971
    30 Ekim 2011
    Erkek
    Öğrenci
    Samsun
    Umudu kesmeyin. Üzerinde çalışmaya devam edin. Daha önceki mesajımda da söyledim. Anlayamadığınız bölümleri sorabilirsiniz.

    Ronark sistemini görmüştüm ama inceleme fırsatım olmadı şu ana kadar. Bu yüzden bir şey diyemem. :)
     
  14. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin
    Ronarkta fazla kişi girince core atıyor sadece belli bir kişi sayısı koysan core sıkıntısı en azından bir çözüm gibi oluyor örnek 30 kişiden fazla kişi giremediği zaman bir sıkıntı yaşatmıyor ama 30 değilde 60-70 olunca oyun sebebsizce puf kısaca şöyle birşeyde olabilir herhangi bir mapa girilebilecek kişi sayısı max nasıl yapılabilir
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 26 Mart 2020
  15. Whistle

    Whistle Sarhoş Filozof Site Yetkilisi Admin Casro2 Görevlisi

    5.873
    1.529
    1.971
    30 Ekim 2011
    Erkek
    Öğrenci
    Samsun
    Oraya girişler quest üzerinden mi oluyor? Sistemle daha önce çalışmadığım için işlevini bilmiyorum. Quest üzerinden giriş varsa oxeventinde olduğu gibi sınırlama getirebilirsiniz.
     
    SaaVaaa bunu beğendi.
  16. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin

    Ox da Giriş sınırı var mı ? ben isteyen Hurraaa diye girebiliyor diye hatırlıyorum
     
  17. Whistle

    Whistle Sarhoş Filozof Site Yetkilisi Admin Casro2 Görevlisi

    5.873
    1.529
    1.971
    30 Ekim 2011
    Erkek
    Öğrenci
    Samsun
    OX'de var. Açarken GM tarafından limit ekleniyor.

    Kod (Lua):
    1.         when login or enter begin
    2.             if pc.get_map_index() == 113 then
    3.                 local counter = game.get_event_flag("ox_map_login_counter")
    4.                 game.set_event_flag("ox_map_login_counter", counter+1)
    5.             end
    6.         end
    Haritaya giriş yapıldığında şu şekilde oyuncuyu ekliyor.
     
    SaaVaaa bunu beğendi.
  18. SaaVaaa

    SaaVaaa Aktif Üye Üye

    45
    26
    281
    14 Mart 2020
    Mersin
    bunu bilmiyordum ama girişler c++ üzerinden yapılıyor ronarkta haritaya ışınlanma c++
     
Yükleniyor...
Benzer Konular - Devils Catacomb
  1. Whistle
    Yanıt:
    0
    Gösterim:
    1.341

Bu Sayfayı Paylaş

XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.