• Merhaba Ziyaretçi, yeni bir soru-cevap konusu açmadan önce sitemizdeki eski konuları araştırınız. Bu bölüme konu açarken veya yorum yazarken bölüm kurallarımıza uymaya özen gösteriniz. ;)

Çözüldü [ÇÖZÜLDÜ]Serverinfo.py düzenleyince oyun sapıtıyor


Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

muhaaliss

Aktif Üye
Mesaj
23
Beğeni
29
Puan
295
Merhaba, sıfırdan altyapı serisini takip ediyorum serverinfo.py dosyasını videodaki gibi düzenleyince şöyle bir görüntü oluşuyor.
oyun.png

Python:
import app

app.ServerName = None

SERVER1 = {
    "name": "Test",
    "host": "192.168.0.24",
    "auth": "11900",
    "ch1": "13900",
    "ch2": "13920",

}

STATE_NONE = "..."

STATE_DICT = {
    0: "....",
    1: "NORM",
    2: "BUSY",
    3: "FULL"
}

SERVER01_CHANNEL_DICT = {
    1: {"key": 11, "name": "CH1", "ip": SERVER1["host"], "tcp_port": SERVER1["ch1"], "udp_port": SERVER1["ch1"], "state": STATE_NONE, },
    2: {"key": 12, "name": "CH2", "ip": SERVER1["host"], "tcp_port": SERVER1["ch2"], "udp_port": SERVER1["ch2"], "state": STATE_NONE, },
}

REGION_NAME_DICT = {
    0: SERVER1["name"],
}

REGION_AUTH_SERVER_DICT = {
    0: {
        1: {"ip": SERVER1["host"], "port": SERVER1["auth"], },
    }
}

REGION_DICT = {
    0: {
        1: {"name": SERVER1["name"], "channel": SERVER01_CHANNEL_DICT, },
    },
}

MARKADDR_DICT = {
    10: {"ip": SERVER1["host"], "tcp_port": SERVER1["ch1"], "mark": "10.tga", "symbol_path": "10", },
}

Kod:
1129 02:21:00776 :: Traceback (most recent call last):

1129 02:21:00776 ::   File "uiPhaseCurtain.py", line 61, in OnUpdate

1129 02:21:00776 ::   File "networkModule.py", line 150, in __ChangePhaseWindow

1129 02:21:00776 ::   File "introLogin.py", line 285, in Open

1129 02:21:00776 ::   File "introLogin.py", line 1050, in __OpenServerBoard

1129 02:21:00777 ::   File "ui.py", line 2375, in SelectItem

1129 02:21:00777 ::   File "ui.py", line 87, in __call__

1129 02:21:00777 ::   File "ui.py", line 69, in __call__

1129 02:21:00777 ::   File "introLogin.py", line 1165, in __OnSelectServer

1129 02:21:00777 ::   File "introLogin.py", line 1179, in __RequestServerStateList

1129 02:21:00777 :: TypeError
1129 02:21:00777 :: :
1129 02:21:00777 :: an integer is required
1129 02:21:00777 ::
 
Çözüm
Videoda gösterdiğim şekilde düzenleyiniz. Ben videoda auth, ch1 ve ch2 kısımlarına değerleri int olarak eklemişim.
Python:
SERVER1 = {
    "name" : "MMO Tutkunlari",
    "host" : "192.168.1.113",
    "auth" : 11901,
    "ch1" : 13900,
    "ch2" : 13910,
}

Whistle

Ruhsuz Filozof
Mesaj
9.310
Beğeni
4.429
Puan
2.584
Videoda gösterdiğim şekilde düzenleyiniz. Ben videoda auth, ch1 ve ch2 kısımlarına değerleri int olarak eklemişim.
Python:
SERVER1 = {
    "name" : "MMO Tutkunlari",
    "host" : "192.168.1.113",
    "auth" : 11901,
    "ch1" : 13900,
    "ch2" : 13910,
}
 
Çözüm

Quaftar

İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır.
Mesaj
246
Beğeni
249
Puan
424
Sorun halen devam ediyorsa, Pack/Local/TR/Login dosyasından kaynaklıdır. Bu hatayı bende yaşamıştım.

:inside-out-bye:
 

muhaaliss

Aktif Üye
Mesaj
23
Beğeni
29
Puan
295
Videoda gösterdiğim şekilde düzenleyiniz. Ben videoda auth, ch1 ve ch2 kısımlarına değerleri int olarak eklemişim.
Python:
SERVER1 = {
    "name" : "MMO Tutkunlari",
    "host" : "192.168.1.113",
    "auth" : 11901,
    "ch1" : 13900,
    "ch2" : 13910,
}
Hay allah gece gece gözden kaçmış :). Haklısın sorun buradan kaynaklıymış çözüldü. Teşekkürler

Sorun halen devam ediyorsa, Pack/Local/TR/Login dosyasından kaynaklıdır. Bu hatayı bende yaşamıştım.

:inside-out-bye:

Bakayım
 
Son düzenleme:
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Üst