Çözüldü Client sürümü yükselttikten sonra bi hata var

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

shekspro

Üye
Üye
Mesaj
80
Çözümler
5
Beğeni
15
Puan
414
Ticaret Puanı
0
debug modda build alip oyuna girdikten sonra Coordinate, Mouse Position, Patch, UFPS, RFP bunların çıkması normal ama release modda build alıp girdiğimde de çıkıyor hata nerde yapmış olabilirim @Whistle
 
Çözüm
Client/UserInterface/UserInterface.cpp açın ve aratın;

C++:
#ifdef _DISTRIBUTE
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

Degistirin:

C++:
#ifndef _DEBUG
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif
Client/UserInterface/UserInterface.cpp açın ve aratın;

C++:
#ifdef _DISTRIBUTE
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

Degistirin:

C++:
#ifndef _DEBUG
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif
 
Çözüm
Client/UserInterface/UserInterface.cpp açın ve aratın;

C++:
#ifdef _DISTRIBUTE
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

Degistirin:

C++:
#ifndef _DEBUG
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif
tamamdır deniyicem bilgisayara geçince

sorun çözülmüştür teşekkürler.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst