Yardım Client debug build sorunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

adv1453

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
435
Çözümler
41
Beğeni
211
Puan
844
Ticaret Puanı
0
client debug olarak build alınca aşağıdaki gibi hata alıyorum, distrubute de sorun yaşamıyorum nasıl düzeltebilirim? vs2013 kullanıyordum 2019 sürümüne güncelleme yaptıktan sonra böyle oldu

Screenshot_3.jpg


229. satır böyle

Screenshot_4.jpg
 
C++:
bool CGraphicThing::LoadMotions()
{
    assert(m_pgrnFile != NULL);
    assert(m_motions == NULL);

    if (m_pgrnFileInfo->AnimationCount <= 0)
        return false;

    int motionCount = m_pgrnFileInfo->AnimationCount;

    m_motions = new CGrannyMotion[motionCount];

    for (int m = 0; m < motionCount; ++m)
        if (!m_motions[m].BindGrannyAnimation(m_pgrnFileInfo->Animations[m]))
            return false;

    return true;
}
 
C++:
bool CGraphicThing::LoadMotions()
{
    assert(m_pgrnFile != NULL);
    assert(m_motions == NULL);

    if (m_pgrnFileInfo->AnimationCount <= 0)
        return false;

    int motionCount = m_pgrnFileInfo->AnimationCount;

    m_motions = new CGrannyMotion[motionCount];

    for (int m = 0; m < motionCount; ++m)
        if (!m_motions[m].BindGrannyAnimation(m_pgrnFileInfo->Animations[m]))
            return false;

    return true;
}

Bu şekilde düzenleyince şöyle hata verdi;

1666889071910.png


Normal kod böyle;

C++:
bool CGraphicThing::LoadMotions()
{
    assert(m_pgrnFile != NULL);
    assert(m_motions->empty());

    if (m_pgrnFileInfo->AnimationCount <= 0)
        return false;

    int motionCount = m_pgrnFileInfo->AnimationCount;

    for (int m = 0; m < motionCount; ++m)
    {
        auto motion = std::make_shared<CGrannyMotion>();

        if (!motion->BindGrannyAnimation(m_pgrnFileInfo->Animations[m]))
            return false;

        m_motions.push_back(motion);
    }

    return true;
}
 
Karşılaştırabilirsin.
 

Dosya Eklentileri

  • Thing.7z
    1,6 KB · Gösterim: 3
Geri
Üst