[C++]30 Emiş Kuşak Düzenlemesi

Reached

Geliştirici
Geliştirici
Usta Üye
Editör
Mesaj
810
Çözümler
28
Beğeni
737
Puan
839
Merhabalar, Rohan2'deki güzel bir düzenleme olduğu için buraya dahil ediyorum.

char.cpp'de Aratın
C:
else if ((m_bSashCombination) && (pkItem->GetSocket(SASH_ABSORPTION_SOCKET) >= SASH_GRADE_4_ABS_MAX))

Kod bloğunu tamamen değiştirin.
C:
   else if ((m_bSashCombination) && (pkItem->GetSocket(SASH_ABSORPTION_SOCKET) >= SASH_GRADE_4_ABS_MAX))
   {
       if (Sash30Abs(pkItem->GetVnum()) == true)
       {
           if ((m_bSashCombination) && (pkItem->GetSocket(SASH_ABSORPTION_SOCKET) >= SASH_GRADE_NEW_ABS_30))
           {
               ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("This sash got already maximum absorption chance."));
               return;
           }
       }
       else
       {
           ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("This sash got already maximum absorption chance."));
           return;
       }
   }

Yeniden aratın
C:
DWORD CHARACTER::GetSashCombinePrice(long lGrade)

Kod bloğunun altına ekleyin
C:
bool Sash30Abs(DWORD vnum)
{
   switch(vnum)
   {
       case 85044: // buraya 30 emiş olmasını istediğiniz kuşakların kodlarını giriceksiniz
       case KUSAKKODU: // Gibi
           return true;
   }
   return false;
   
}

Aratın
C:
               DWORD dwMaxAbsCalc = (dwMinAbs + SASH_GRADE_4_ABS_RANGE > SASH_GRADE_4_ABS_MAX ? SASH_GRADE_4_ABS_MAX : (dwMinAbs + SASH_GRADE_4_ABS_RANGE));
               dwMaxAbs = dwMaxAbsCalc;

Değiştirin
C:
               DWORD dwMaxAbsCalc;
               if (Sash30Abs(dwItemVnum) == true)
                   dwMaxAbsCalc = (dwMinAbs + SASH_GRADE_4_ABS_RANGE > SASH_GRADE_NEW_ABS_30 ? SASH_GRADE_NEW_ABS_30 : (dwMinAbs + SASH_GRADE_4_ABS_RANGE));
               else
                   dwMaxAbsCalc = (dwMinAbs + SASH_GRADE_4_ABS_RANGE > SASH_GRADE_4_ABS_MAX ? SASH_GRADE_4_ABS_MAX : (dwMinAbs + SASH_GRADE_4_ABS_RANGE));
             
               dwMaxAbs = dwMaxAbsCalc;


common>item_length.h
C:
Enum ESashInfo
{
[..]
// Buraya ekle

SASH_GRADE_NEW_ABS_30 = 30,

}
 
Enum ESashInfo
{
[..]
// Buraya ekle

SASH_GRADE_NEW_ABS_30 = 30,

}

burada ki 30'u atıyorum ki 150 yapsak 150 ye kadar mı gidecek?
 
Geri
Üst