Boss (patron) isimlerinin farklı renkte görünmesi

AhmetTeyfik

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
840
Çözümler
44
Beğeni
886
Puan
959
Ticaret Puanı
0
Öncelikle merhaba. Bu ufak düzenleme sayesinde oyun içerisinde patronların isimleri diğer canavarlara göre farklı renkte görünür.

Görsel:
1220_004205.jpg
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 
Son düzenleme:
Biz yöneticiler özel içerikten muafız :) Emek verip paylaşmışsınız. Bu yüzden bi muhteşem benden
 
Kesinlikle adminime katılıyorum, ellerinize sağlık.
 
arkadaş char.h açın demiş char.h game'de bulunuyor ben client kısmında hata alıyorum. derlemiyor yani
Benim hatam.
IsBoss Sorgusu:
// InstanceBase.h
BOOL                    IsStone();
// Altına ekle
BOOL                    IsBoss();
// InstanceBase.cpp
BOOL CInstanceBase::IsStone()
{
    return m_GraphicThingInstance.IsStone();
}
// Altına ekle
BOOL CInstanceBase::IsBoss()
{
    const CPythonNonPlayer::TMobTable *pkTab = CPythonNonPlayer::Instance().GetTable(GetRace());
    if(pkTab != nullptr)
    {
        if (pkTab->bRank >= 4 && !IsStone() && pkTab->bType == 0)
            return TRUE;
    }
    return FALSE;
}
 
Benim hatam.
IsBoss Sorgusu:
// InstanceBase.h
BOOL                    IsStone();
// Altına ekle
BOOL                    IsBoss();
// InstanceBase.cpp
BOOL CInstanceBase::IsStone()
{
    return m_GraphicThingInstance.IsStone();
}
// Altına ekle
BOOL CInstanceBase::IsBoss()
{
    const CPythonNonPlayer::TMobTable *pkTab = CPythonNonPlayer::Instance().GetTable(GetRace());
    if(pkTab != nullptr)
    {
        if (pkTab->bRank >= 4 && !IsStone() && pkTab->bType == 0)
            return TRUE;
    }
    return FALSE;
}
reis bende bu level görünümü filan ekli değil Whistle'nın alt yapısı üzerinde çalışıyorum yani sorunsuz ekleyebilirim değil mi, herhangi bir eklenti yok onun files de çünkü
 
Geri
Üst