Çözüldü Başlangıçta efsunlu item?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

TonyMontana

Üye
Üye
Mesaj
111
Çözümler
1
Beğeni
30
Puan
459
Ticaret Puanı
0
Merhabalar şuanda bilgilerinize ihtiyacım vari.Benim kullandığım files EnesDeniz in 1-99 filesi.
Bu Fileste başlangıçta itemler giyili bir şekilde geliyor ve efsunlarıda içinde geliyor ben bu efsunların ayarlarını değiştmek istiyorum.Bildiğimiz give_basic_weoponda böyle ayarlar olmuyor biraz araştırdım src kaynaklı yapılıyormuş fakat ben nereden yapıldığını bilmiyorum bana yardımcı olabilcek varmı ?
@Whistle Bu arada udemy dersleriniz çok etkili bir çok değişik yapmayı öğrendim çok teşekkürlerimi sunarım hocam
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Başlangıçta verilen 1 tane itemin kodunu src içerisinde arat bulursa ordan düzenlersin bulamazsa quest ile çekiyor olabilir. input_db,cmd_general bu tarz dosyalardan başlangıçta item vermek mümkün.
Buraya bakabilirsin.
input_db.cpp:
void CInputDB::PlayerCreateSuccess(LPDESC d, const char * data)
 
Başlangıçta verilen 1 tane itemin kodunu src içerisinde arat bulursa ordan düzenlersin bulamazsa quest ile çekiyor olabilir. input_db,cmd_general bu tarz dosyalardan başlangıçta item vermek mümkün.
 
Çözüm
Başlangıçta verilen 1 tane itemin kodunu src içerisinde arat bulursa ordan düzenlersin bulamazsa quest ile çekiyor olabilir. input_db,cmd_general bu tarz dosyalardan başlangıçta item vermek mümkün.
evet hocam cmd_generalda çıktı peki verilen efsunlar nasıl ayarlanıyor @Trashy

onlarıda buldum çoook teşekkür ederim yardımınız ve vakit ayırdığınız için :love:

Kod:
APPLY_MAX_HP : Max HP
APPLY_MAX_SP : Max SP
APPLY_CON : Canlılık
APPLY_INT : Zeka
APPLY_STR : Güç
APPLY_DEX : Çeviklik
APPLY_ATT_SPEED : Saldırı Hızı
APPLY_MOV_SPEED : Hareket Hızı
APPLY_CAST_SPEED : Büyü Hızı
APPLY_HP_REGEN : Hp Üretimi
APPLY_SP_REGEN : SP Üretimi
APPLY_POISON_PCT : Zehirleme Değişimi
APPLY_BLEEDING_PCT : Kanama Saldırısı
APPLY_STUN_PCT : Sersemletme Şansı
APPLY_SLOW_PCT : Yavaşlatma Şansı
APPLY_CRITICAL_PCT : Kritik Vuruş
APPLY_PENETRATE_PCT : Delici Vuruş
APPLY_ATTBONUS_WARRIOR : Savasçılara karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_ASSASSIN : Ninja karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_SURA : Sura karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_SHAMAN : Şaman karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_WOLFMAN : Lycanlar'a karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_MONSTER : Canavarlara karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_HUMAN : Yarı insanlara karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_ANIMAL : Hayvanlara karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_ORC : Orklara karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_MILGYO : Mistiklere karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_UNDEAD : Ölümsüzlere karşı güçlü
APPLY_ATTBONUS_DEVIL : Şeytanlara karşı güçlü
APPLY_STEAL_HP : HP adsorbe
APPLY_STEAL_SP : SP adsorbe
APPLY_MANA_BURN_PCT : SP çalma şansı
APPLY_DAMAGE_SP_RECOVER : Sp geri kazanım şansı
APPLY_BLOCK : Yakın dövüş saldırıları bloklama şansı
APPLY_DODGE : Oklardan korunma şansı
APPLY_RESIST_SWORD : Kılıç savunması
APPLY_RESIST_TWOHAND : Çiftel savunması
APPLY_RESIST_DAGGER : Bıçak savunması
APPLY_RESIST_BELL : Çan savunması
APPLY_RESIST_FAN : Yelpaze savunması
APPLY_RESIST_BOW : Ok savunması
APPLY_RESIST_CLAW : Pençelerde savunma şansı
APPLY_RESIST_FIRE : Ateşe karşı dayanıklılık
APPLY_RESIST_ELEC : Şimseğe karşı dayanıklılık
APPLY_RESIST_MAGIC : Büyüye karşı dayanıklılık
APPLY_RESIST_WIND : Rüzgar Dayanıklılığı
APPLY_REFLECT_MELEE : Yakın dövüş vuruşlarını yansıtma şansı
APPLY_REFLECT_CURSE : Lanet yansıtılması
APPLY_POISON_REDUCE : Zehre karşı koyma
APPLY_BLEEDING_REDUCE : Kanama saldırılarında direnç
APPLY_KILL_SP_RECOVER : SP yüklemesi
APPLY_EXP_DOUBLE_BONUS : EXP Bonus şansı
APPLY_GOLD_DOUBLE_BONUS : İki kat Yang düşme şansı
APPLY_ITEM_DROP_BONUS : iki Kat eşya düşme şansı
APPLY_POTION_BONUS : İksir etkisi
APPLY_KILL_HP_RECOVER : HP yüklemesi
APPLY_IMMUNE_STUN : Sersemlik karşısında bağışıklık
APPLY_IMMUNE_SLOW : Yavaşlama karşısında bağışıklık
APPLY_IMMUNE_FALL : Yere düşme karşısında bağışıklık
APPLY_BOW_DISTANCE : Yay Menzili
APPLY_DEF_GRADE_BONUS : Savunma
APPLY_ATT_GRADE_BONUS : Saldırı Değeri
APPLY_MAGIC_ATT_GRADE : Büyülü Saldırı Değeri
APPLY_MAGIC_DEF_GRADE : Büyü Savunması
APPLY_MAX_STAMINA : Max. Dayanıklılık
APPLY_MALL_ATTBONUS : Saldırı Değeri
APPLY_MALL_DEFBONUS : Savunma
APPLY_MALL_EXPBONUS : EXP Bonus
APPLY_MALL_ITEMBONUS : Elde edilen nesne katsayısı..
APPLY_MALL_GOLDBONUS : Elde edilen yang kat sayısı..
APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS : Beceri Hasarı
APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS : Ortalama Zarar
APPLY_SKILL_DEFEND_BONUS : Beceri hasarına karşı koyma
APPLY_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS : Ortalama Zarara Direniş
APPLY_PC_BANG_EXP_BONUS : iCafe exp bonus
APPLY_PC_BANG_DROP_BONUS : iCafe item bonus
APPLY_RESIST_WARRIOR : Savaşçı saldırılarına karşı savunma şansı
APPLY_RESIST_ASSASSIN : Ninja saldırılarına karşı savunma şansı
APPLY_RESIST_SURA : Sura saldırılarına karşı savunma şansı
APPLY_RESIST_SHAMAN : Şaman saldırılarına karşı savunma şansı
APPLY_RESIST_WOLFMAN : Lycanlar'a karşı savunma şansı
APPLY_MAX_HP_PCT : Maks. HP
APPLY_MAX_SP_PCT : Maks. SP
APPLY_ENERGY : Enerji
APPLY_COSTUME_ATTR_BONUS : Kostüm bonusu
APPLY_MAGIC_ATTBONUS_PER : Büyü Saldırı
APPLY_MELEE_MAGIC_ATTBONUS_PER : Büyü Saldırı / Yakın Dövüş Saldırı
APPLY_RESIST_ICE : Buz Direnci
APPLY_RESIST_EARTH : Dünya Direnci
APPLY_RESIST_DARK : Karanlık Direnci
APPLY_ANTI_CRITICAL_PCT : Kritik Vuruş Direnci
APPLY_ANTI_PENETRATE_PCT : Delici Vuruş Direnci
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst