Artemisia

  • Konuyu açan Konuyu açan hasanmacit
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 40
  • Gösterim Gösterim 961
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

hasanmacit

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
4.924
Çözümler
210
Beğeni
5.005
Puan
1.850
Ticaret Puanı
6
kalan eksikler:
itemler eklenip diğer karakter eşyalarına antiflaglar eklenicek
skill proto tekrar uyarlanacak
efektlerdeki eksiklik giderilecek

yapılanlar:
karakter sıfırdan full defineli yazıldı
kullanılan tüm modeller saltanatın unpackinden alındı
skill proto saltanattan uyarlandı

aklıma başka bir şey gelmedi ama bir eksiği yok bence şuan aktif oyunda kullanılabilir diğer kostüm ıvır zıvır uyarlamasını da artık ekleyenler yapar.

 
şuan saltanat dışında bşka bir serverde bile oynatılıyor ve skilleri daha bozuk halde. dediğin gibi kullanılır bekliyoruz ( öncelik kod ) s.DFssdf
 
ddsler eksik @hasanmacit kankama attım güncel salti unpackten inşallah o beyazlıklar da gidecek çoğu bitti azı kaldı valla
salticilerin gözünde hasan macit::
 
Hadi bakalım Enişte bekliyoruz seni 🤣🤣( Hasan anladı)
 
saltanatın packında bulunan tüm mızraklar kodlarına göre eklendi ve oyundaki tüm eşyaların anti typesi artemisia karakterine göre uyarlandı. şimdi aranızdan birinden yardım isteyeceğim. zırh ekleme konusunda pek tecrübeli olduğum söylenemez. karakterin zırh kodları belli. artemisia_w.msmside belli. bunlara göre zırhları ve kostümleri ayırıp tek tek bunların protosunu oluşturabilecek ve bu eşyaların (silahlarda dahil) isimlerini (item_names.txt) koyabilecek bir babayiğit var mı? varsa yorumda kendini belirtsin. protoyu yaparken yapacak kişi zırhların ve silahların saldırı gibi değerlerini belirlemek zorunda değil(tabii tüm hepsini ayarlarsa daha iyi olur). ben silahları wolfmanin 6009 kodlu basit pençesini kullanarak oluşturdum. eğer bu aşamayı da geçersek zaten karakter hafta sonuna paylaşılmış olur. yoksa süreç uzar.​

0109_221215.webp
 
saltanatın packında bulunan tüm mızraklar kodlarına göre eklendi ve oyundaki tüm eşyaların anti typesi artemisia karakterine göre uyarlandı. şimdi aranızdan birinden yardım isteyeceğim. zırh ekleme konusunda pek tecrübeli olduğum söylenemez. karakterin zırh kodları belli. artemisia_w.msmside belli. bunlara göre zırhları ve kostümleri ayırıp tek tek bunların protosunu oluşturabilecek ve bu eşyaların (silahlarda dahil) isimlerini (item_names.txt) koyabilecek bir babayiğit var mı? varsa yorumda kendini belirtsin. protoyu yaparken yapacak kişi zırhların ve silahların saldırı gibi değerlerini belirlemek zorunda değil(tabii tüm hepsini ayarlarsa daha iyi olur). ben silahları wolfmanin 6009 kodlu basit pençesini kullanarak oluşturdum. eğer bu aşamayı da geçersek zaten karakter hafta sonuna paylaşılmış olur. yoksa süreç uzar.​

21079 eklentisini görüntüle
hacım şu çarpık bacak olayı çok sinir bozuyor 😁😁 bişey yapamıyormusun
 
zırh ve kostmleri oluşturacak birisi yok mu ya hayrına
 
at skilini koymamışım ama çalışıyor her şeyi. saltanat unpacktan aldığım gibi oldu karakter. zırh eklemesi kaldı bir tek. bir de eklerken karakterin adını elfe koymuştum oraları artemisia yapacaz

 
at skilini koymamışım ama çalışıyor her şeyi. saltanat unpacktan aldığım gibi oldu karakter. zırh eklemesi kaldı bir tek. bir de eklerken karakterin adını elfe koymuştum oraları artemisia yapacaz


görünmez skil aktifmi
 
bu karakteri bekleyen değerli topluluğa bir soru. çoğunluğun cevabı önemli olacak. akşam 8 e kadar vaktiniz var. karakterin f3 te duran ve henüz işlevsiz olan becerisi ile alakalı bir soru. ben 3. seçeneğin boş olduğu kanaatindeyim karakterin görünmez olmasının oynanış mekaniğine hiçbir katkısı yok. fakat forum için paylaşım yapacağımdan sormak istedim. 3 seçeneğiniz var:

1- savaşçının öfke becerisi gibi aktif olarak gözükmeyen ama karaktere buff sağlayan bir yetenek olsun.
2- sura ve şaman buffları gibi aktif olarak gözüküp karaktere buff sağlayan bir yetenek olsun.
3- saltanata bağlı kalıp görünmezlik ekleyelim.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst