Allods Online Sunucu Birleşimine Sayılı Günler Kaldı

Whistle

S İ N İ R L E N M E K
Site yetkilisi
Kurucu
Kurumsal Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.567
Çözümler
551
Beğeni
12.247
Puan
5.915
Ticaret Puanı
2
4 Mart 2014'de Allods yetkilileri tarafından bildirilen önemli habere göre allodstr sunucuları Avrupa ve Kuzey Amerika sunucularının birleşme kararından sonra beklenen güne sayılı günler kaldı...

AllodsTr Resmi web sitesindeki habere göre sunucu birleşimine az kaldığını belirten "
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
" başlıklı makale ile tekrar bu haberi hatırlattı. Haberde yazılanlara göre;
Sevgili Allods oyuncuları!

Kısa bir süre önce vaad ettiğimiz Allods tarihinin o çok büyük anı yaklaştı! 1 Nisan 2014 tarihi itibariyle sunucuları birleştirme işlemi başlayacak ve böylece bütün Avrupa ve Kuzey Amarika'lı Allods oyuncularıyla aynı ortamda oynamaya başlayabileceksiniz. Bu işlem sonucunda Allods'un bu güne kadarki en kapsamlı güncellemesi olan"Dünyanın Kalbi" isimli güncellemeye kavuşacaksınız.

Suncuların birleştirilmesi ile ilgili detaylar kısaca şöyledir:

*31 Mart 2014 tarihinde saat 10:00'da (OAZD) Nadir Nesne Dükkanı sunucuların birleştirilmesi ile ilgili hazırlıklardan dolayı devre dışı bırakılacaktır.

*01 Nisan 2014 tarihinde saat 07:00'da (OAZD) sunucular kapatılıp, birleştirme işlemi başlayacaktır. Sunucuların tahminen 2 gün süreyle erişime kapalı olacağını belirtmek isteriz.

*Ve yine aynı tarihte güncel olan portal kapatılıp, hesaplarınızı My.com'a aktarabileceğiniz sayfayla değiştirilecektir. Sunucuları birleştirme işlemi esnasında otomatik olarak yeni portalımız olan allods.com adresine yönlendirileceksiniz. Burada sunucuların birleştirilmesiyle ilgili en son gelişmeleri takip edebileceksiniz.

Bu yeni ve büyüleyici yolculuğa hazırlanmanızı tavsiye eder, herkese güzel bir hafta sonu dileriz!

4 Mart'dan beri Allods oyuncuları forum sayfalarında sunucu birleşimi konusunda tartışmaları hayla devam etmektedir. Oyuncuların en çok sordukları sorular şu şekildedir.

- Geçiş işleminden sonra karakter, birlik isimleri aynı olursa neler olacak?
- Oyun kristalleri € kuru ile alındığından dolayı TL para birimiyle ödeme yapılması durumunda Allods TR oyuncuları 3 kat daha fazla fiyatla kristal almaktadırlar. (Bu soruna açıklık henüz yetkililer tarafından belirtilmediğini bildirmek isteriz.)

Bu tip soruları yanıtsız bırakmayan yetkililer Allods Tr Resmi forum adresine "
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
" isimli konu açarak oyuncuların sorularını yanıtladılar.

Konu içeriği şu şekildedir:
Merhaba Arkadaşlar,

Daha önce duyurusu yapılan Oyuncu Sorularının birkaçı Geliştirciler tarafından cevaplandı. İşte seçilen sorular ve cevapları:

S1: Acaba tüm Anormal bölgelerin oyuna geri dönmesi mümkün mü? Değilse neden?
C1: Anormal bölgeler istediğimiz kalitede olmadığı için kapatıldı.

S2: Savaşçı sınıfının şu anki becerileri üzerinde yapılan çalışmalar var mı?
C2: Evet, sınıf şu an geliştiriliyor. Yetenek ve kabiliyetleri üzerinde çalışıyoruz. Geliştirilmiş Savaşçı, yakın zamanda karşınızda olacak.

S3: Nezebgrad'ın olduğu gibi Novograd'ın da dış görünüş tasarımını değiştirme planınız var mı?
C3: O zaman Nezebgrad bizi pek tatmin etmemişti. Çok kasvetli, çok karanlık hatta çok 'vahşi' bir havası vardı. Oyüzden buraya biraz daha renkli öğeler eklemeye karar verdik ve Nezebgrad'ı elden geçirdik. Ancak Novograd baştan beri güzeldi. O yüzden şimdilik herhangi bir değişiklik düşünmüyoruz.

S4: Büyülerin görsel efektlerini azaltmak gibi bazı gelişmiş grafik ayarları sunmayı düşünüyor musunuz?
C4: Oyundaki ayar seçeneklerini zaten sürekli olarak genişletmeye ve geliştirmeye çalışıyoruz. Büyü görselleri için de bazı ayarlar getirmeyi tabii ki düşünebiliriz.

S5: Astral'daki akıncıları geliştirerek onları liderlere karşı daha dirençli hale getirmeyi düşünüyor musunuz?
C5: Evet, akıncıları daha etkili hale getirmeyi düşünüyoruz. Zaten 4.0.00 sürümünde daha güçlü olduklarını anında fark edeceksiniz. Önümüzdeki sürümlerde (mesela 4.0.02) yeni bir akıncı türü daha ekleyeceğiz. Bu, Astral'ın karmaşık katmanlarını keşfe çıkan oyuncularımızın oldukça işine yarayacak.

S6: Daha fazla gelişim aşaması kazanmak için dünya gizemi ekleme imkanı var mı?
C6: Evet, Kaderin Efendileri sürümünde yeni bir dünya gizemi var. Bu gizem, oyuncuları Tepa Piramidi'ne götürecek ve çözüldüğünde de bir Gelişim Aşaması kazandıracak.

S7: Birlik bankası hakkında herhangi bir plan var mı?
C7: Evet, ileriki sürümlerde Birlik Bankası'nı göreceksiniz. Bu banka özellikle birlik liderlerinin çok işine yarayacak. Onlara birlik bütçesini verimli şekilde kontrol etme ve diğer birlik üyelerinin hayatlarını kolaylaştırma imkanı verecek.

S8: Daha sonra getirilen Ejder Yüzüğü, Gipat, Kirah gibi bölgelerin zorluk derecesini azaltmayı düşünüyor musunuz?
C8: Evet, bu bölgeleri daha iyi hale getirmek ve kolaylaştırmak için elimizden geleni yaptık. Görevleri basitleştirerek karşılığında alınan ödüllerin değerini yükselttik. 4.0.00 sürümünde oyuncular bu değişiklikleri görecekler.

S9:Oyuna yeni katılanların mevcut oyuncuların seviyesine daha çabuk çıkabilmesi için gösterdiğiniz çabalar ya da sunduğunuz yardımlar nelerdir? Yeni oyuncuların bu seviyelere ulaşıp oyundan ayrı bir keyif almaya başlamaları çok uzun sürüyor ve bu sürede oyuncu, oyunu bırakabiliyor. Acaba Astral ganimet tablosunu değiştirip Uzak Astral'daki canavarlardan sadece oyuncunun sınıfına uygun nesnelerin düşmesini sağlamak mümkün mü?
C9: Yeni oyuncularla oyunda bir hayli vakit geçirmiş, yüksek seviyeli oyuncular arasındaki boşluğu en aza indirmek için bir dizi değişiklik yaptık. Keşfedilebilecek Astral sektörü sayısını arttırmak (3'ten 14'e), bu sektörlerde canavarlardan düşen ganimetlerin değerini yükseltmek (oyuncular artık dayanaklı nesneler (mavi renk) düşürebiliyor), geliştirme için gerekli olan temel malzemelerin elde edilmesini kolaylaştırmak (oyuncular artık sınıflarını uygun ekipmanı mutlaka elde ediyorlar) ve akıncıların gücünü arttırmak, Astral ustası olma yolunda işinize çok yarayacak değişikliklerden sadece birkaçı.

S10: İkinci bir yetenek yönü elde etmek daha kolay hale gelecek mi?
C10: Evet, bu daha kolay bir hale getirilecek. Oyuncular Ulu unvanını kazanmak için çok fazla zaman harcıyorlardı. Bu zamanı yaklaşık dörtte birine düşürdük.

S11: Üst seviye sınırı arttırılacağına göre karakter seviye başına daha fazla yetenek puanı ve gelişim aşaması kazanmasını sağlamak için sınıflar bir kez daha düzenlenecek mi?
C11: Evet, sınıfların dengelenmesi, zaten üzerinde devamlı çalıştığımız konulardan biri. Bu sefer de es geçmedik ve konu üzerinde çalıştık.

S12: Oyuncuların bir bölgenin ya da şehrin herhangi bir yerinde birbirlerini sağ tıklama ile dövüşe davet edebilecekleri bir düello sistemi geliştirilebilir. Çünkü küçük arenalarda sorunlar yaşanıyor. Aynı zamanda dışarıdan bazı sabotajlar da oluyor.
C12: Böyle bir sistem, topluluk başkentleri yakınında, yani Nezebgrad ve Novograd'da bulanan Arenalar sayesinde zaten var. Her savaşçı, istediği zaman Arena'ya gelerek PvP arayan bir rakip bulabilir. Savaşmayı seven, daha güçlü olduğunu ispata hazır savaşçılar, buralarda her zaman toplanıyorlar.

S13: Yeni sürüm oluşturulurken Allods Online geliştiricileri için oyuncuların düşünceleri ne kadar önemli? Ya da bu sürümler, ne oranda oyuncuların fikirleri etrafında şekillendiriliyor?
C13: Son zamanda oyuncularla daha sıkı iletişimden yana bir politika izlemeye başladık. Hem popüler birliklerin tecrübeli oyuncularını, hem de yeni ama aktif oyuncuları oyun testlerine davet etmeye başladık. Bu şekilde oyuncular, geliştirilme safhasında olan her şeyi test edebiliyorlar, yeni özellikleri deneyerek fikirlerini bizlerle paylaşabiliyorlar. Bu geri bildirimlerin çoğunu değerlendirdiğimizden emin olabilirsiniz.

Bu güncellemenin Allods oyuncularına hayırlı olmasını dileriz.

Benzer makalelerimizi incelediniz mi?
Mail.ru Şirketi Allods TR'yi Başka Bir Firmaya Devretti

Kaynaklar:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Geri
Üst