İstek Aeldra npcleri hk.

Konu sahibinin aradığı materyalleri bulmasına yardımcı olmak için konuya yorum yazabilirsiniz.

bosymax

Geliştirici
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
214
Çözümler
14
Beğeni
95
Puan
729
Ticaret Puanı
0
Aeldra bu npcleri nasıl yapıyor, standart şekilde npc ekler gibi ekleniyor da saç stili, kılıç vs nasıl giydirmiş olabilir dostlar?

image.png
 
0812_194013.jpg


Not: Saç eklemek için yeni bir npc ekliyorsun fakat saç görünümlü bir npc onuda var olan karakter npcnin kordinatlarına yazıyorsun böyleylikle saç karaktere takılı gözüküyor. Mesela eski filesimde txt kullandığım için savaşçının isminin üstüne baktığında . işareti göreceksin saça verdiğim isim oydu navicat ile yaptığın zaman isimsiz yapabiliyorsun.

Npc msm açıp içine şu şekilde ekleme yapıyorsun ve zırh olarak gösterimi eklemiş oluyorsun

Kod:
Group ShapeData
{
    PathName          ""
    ShapeDataCount          1
    Group ShapeData00
    {
        ShapeIndex            0

        Model                "D:\Ymir work\pc\sura\sura_5_1.GR2"
        SourceSkin            "D:\Ymir work\pc\sura\sura_5_1.dds"
        TargetSkin            "D:\Ymir work\pc\sura\sura_5_1_red.dds"
    }
}

Mantıken denemedim ama olur gibi silah eklerkende dosyada düzenlemelere ihtiyacın var sadece bu kod ile olmayabilir yanına eklenmesi gereken bir kaç kod daha olacaktır silah msm sini inceleyerek denemen lazım

Kod:
ModelFileName         "d:/ymir work/item/weapon/07060.gr2"
IconImageFileName     "d:/ymir work/ui/items/weapon/07060.sub"
DropModelFileName     "d:/ymir work/item/weapon/07060.gr2"

Kod:
ScriptType            RaceDataScript

BaseModelFileName     "D:\Ymir work\pc\sura\sura_5_1.GR2"

Group ShapeData
{
    PathName          ""
    ShapeDataCount          1
    Group ShapeData00
    {
        ShapeIndex            0

        Model                "D:\Ymir work\pc\sura\sura_5_1.GR2"
        SourceSkin            "D:\Ymir work\pc\sura\sura_5_1.dds"
        TargetSkin            "D:\Ymir work\pc\sura\sura_5_1_red.dds"
    }
}
Group ShapeData
{
    PathName          ""
    ShapeDataCount          0
}
Group AttachingData
{
    AttachingDataCount       2
  
    Group AttachingData00
    {
        AttachingDataType    1
      
        isAttaching          1
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
      
        CollisionType        1
      
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           50.000000
            Position         0.000000 0.000000 0.000000
        }
    }
  
    Group AttachingData01
    {
        AttachingDataType    1
      
        isAttaching          1
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
      
        CollisionType        3
      
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           50.000000
            Position         0.000000 0.000000 0.000000
        }
    }
}
 
Son düzenleme:
saçsız bir şekilde ekledim fakat istediğim gibi olmadı yada görüntüdeki gibi :) şu an için vazgeçtim teşekkürler kral
 
Ben client kodlarında değişiklik yaparak yaptım ancak cliente npc yi oyuncu olarak algılatarak yapmıştım. Böylelikle istediğin saçı silahı zırhı giydirebilirsin.
 
Geri
Üst