Çözüldü 98 Level başlangıç, Statü point sorunu !

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

okcoder1134

MT Üye
MT Üye
Mesaj
265
Çözümler
16
Beğeni
154
Puan
734
Arkadaşlar merhabalar, filesimin başlangıç levelini give_basic_weapon'dan değil de Source içerisinden CONFIG'ten çektirmeli yaptım.
98 level başlangıç olarak ayarladım fakat, 98 Level olarak başlayan oyuncuya 98 levelin gerektirdiği Statü Pointini vermiyor. bunu nereden yapabilirim?
SS'de görüldüğü gibi statü puanı vermiyor.
Screenshot_1.png
 
Çözüm
Bunu dene

C++:
config.cpp açılır ;


int            test_server = 0;

bulunur

int            baslangic_level = 1;

altına eklenir

TOKEN("max_level")

Aratılır

TOKEN("BASLANGIC_LEVEL")
{
str_to_number(baslangic_level, value_string);
baslangic_level = MINMAX(0, baslangic_level, 1000000L);
fprintf(stderr, "OYUN BASLANGIC LEVEL: %ld \n", baslangic_level);
}

Kod bloğunun altına eklenir
config.h açılır ;


extern int test_server;

Aratılır

extern int baslangic_level;

altına eklenir.
input_login.cpp açılır ;


strlcpy(table->name, name, sizeof(table->name));

Aratılır

ve

altında bulunur

    table->level = 1;

komple değiştirilir şu şekilde

    table->level        = (baslangic_level);
    table->stat_point    += (baslangic_level *...
Başlangıç levelini sen 98 yapmışsın direk bu yüzden statüler sen ki hiç level almamış gibi hareket ediyor büyük ihtimalle tavsiyem sağlam bir filesden sökmen olacak.
 
Vardır elbet çözümü bakalım. biri elbet dönüş yapar.

Bunu dene

C++:
config.cpp açılır ;


int            test_server = 0;

bulunur

int            baslangic_level = 1;

altına eklenir

TOKEN("max_level")
 
Aratılır

TOKEN("BASLANGIC_LEVEL")
{
str_to_number(baslangic_level, value_string);
baslangic_level = MINMAX(0, baslangic_level, 1000000L);
fprintf(stderr, "OYUN BASLANGIC LEVEL: %ld \n", baslangic_level);
}

Kod bloğunun altına eklenir
config.h açılır ;


extern int test_server;

Aratılır

extern int baslangic_level;

altına eklenir.
input_login.cpp açılır ;


strlcpy(table->name, name, sizeof(table->name));

Aratılır

ve

altında bulunur

    table->level = 1;

komple değiştirilir şu şekilde

    table->level        = (baslangic_level);
    table->stat_point    += (baslangic_level * 3) - 3;
Son olarak channel1 ve game99 config'i açılır ve eklenir ;

BASLANGIC_LEVEL: 35
 
Bunu dene

C++:
config.cpp açılır ;


int            test_server = 0;

bulunur

int            baslangic_level = 1;

altına eklenir

TOKEN("max_level")

Aratılır

TOKEN("BASLANGIC_LEVEL")
{
str_to_number(baslangic_level, value_string);
baslangic_level = MINMAX(0, baslangic_level, 1000000L);
fprintf(stderr, "OYUN BASLANGIC LEVEL: %ld \n", baslangic_level);
}

Kod bloğunun altına eklenir
config.h açılır ;


extern int test_server;

Aratılır

extern int baslangic_level;

altına eklenir.
input_login.cpp açılır ;


strlcpy(table->name, name, sizeof(table->name));

Aratılır

ve

altında bulunur

    table->level = 1;

komple değiştirilir şu şekilde

    table->level        = (baslangic_level);
    table->stat_point    += (baslangic_level * 3) - 3;
Son olarak channel1 ve game99 config'i açılır ve eklenir ;

BASLANGIC_LEVEL: 35
Kusura bakmayın konuya dönüş yapmayı unutmuşum. @H4ZEJ 'nin önerisini yapmadım. Give_basic_weapon'dan
statüleri resetleme fonksiyonunu kullanarak hallettim. Yine de teşekkür ederim @H4ZEJ :)
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst