Yardım 92-94 biyolog sıfırlama questi

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

GOJ1RA

Üye
Üye
Mesaj
58
Çözümler
4
Beğeni
9
Puan
414
92-94 biyolog sıfırlama questime eğer tek tık biyolog yapılı değilse returnlayıp bitirmesi için nasıl bir kod bloğu eklemeliyim Lütfen yardım
Lua (Quest):
quest isobiyolog begin
    state start begin
    when 20018.chat."92-94 Görevimi değiştir" begin
        say_title("Epic sura:")
        say("Merhaba Samira2 Oyuncusu "..pc.getname().."")
        say("Eğer 92-94 biyolog özelliklerinden memnun değilsen")
        say("Senin için biyalog 92-94 özelliklerini")
        say("değiştirebilirim.")
    local al = select ("Değiştir.", "Vazgeçtim.")
    if al == 1  then  
    say_reward("92-94 Özelliğini seç bakalım...")
    say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
    say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
            affect.remove_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
            say_reward("Unutma bir daha etkilerini değiştiremezsin!")
            say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
            local s = select ( " +1100 HP " , " Savunma Değeri +120 " , " Saldırı Değeri +60 " )
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
            elseif s == 3 then
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
            end
            say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
            say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
            say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
            local s = select ( " +4000 HP " , " Savunma Değeri +140 " , " Saldırı Değeri +70 " )
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
            elseif s == 3 then
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
            end
        end
        end
        end
        end
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
92-94 görev questlerini atar mısın?

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Lua (Quest):
quest isobiyolog begin
    state start begin
                when 20018.chat."92-94 Görevimi değiştir" begin
                        -- 92 ve 94. görev özelliklerinin bir tanesi karakterde seçilmemiş (yapılmamış) ise sıfırlanmaz, hata verir. ---
                        if pc.getqf("94sd") == 0 and pc.getqf("94def") == 0 and pc.getqf("94hp") == 0
                           pc.getqf("92sd") == 0 and pc.getqf("92def") == 0 and pc.getqf("92hp") == 0 then
                           syschat("<Hata> İlk önce tüm görevlerini tamamlamalısın.")
                           return
                        end
                        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              
                        say_title("Epic sura:")
                        say("Merhaba Samira2 Oyuncusu "..pc.getname().."")
                        say("Eğer 92-94 biyolog özelliklerinden memnun değilsen")
                        say("Senin için biyalog 92-94 özelliklerini")
                        say("değiştirebilirim.")
                        local al = select ("Değiştir.", "Vazgeçtim.")
                        if al == 1  then 
                                say_reward("92-94 Özelliğini seç bakalım...")
                                say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
                                say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
                                affect.remove_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
                                affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
                                affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
                                affect.remove_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
                                affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
                                affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
                                say_reward("Unutma bir daha etkilerini değiştiremezsin!")
                                say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
                                local s = select ( " +1100 HP " , " Savunma Değeri +120 " , " Saldırı Değeri +60 " )
                                if s == 1 then
                                        affect.add_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
                                elseif s == 2 then
                                        affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
                                elseif s == 3 then
                                        affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
                                end
                                say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
                                say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
                                say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
                                local s = select ( " +4000 HP " , " Savunma Değeri +140 " , " Saldırı Değeri +70 " )
                                if s == 1 then
                                        affect.add_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
                                elseif s == 2 then
                                        affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
                                elseif s == 3 then
                                        affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
                                end
                        end
                end
        end
end
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
92-94 görev questlerini atar mısın?

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Lua (Quest):
quest biyolog_islemleri begin
    state start begin
        function kotrol()
            if pc.getqf("30lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("40lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("50lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("60lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("70lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("80lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("85lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("90lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("92lvl_biyolog") >= 1 and pc.getqf("94lvl_biyolog") >= 1 then
                return true
            else
                return false
            end
        end
        function biyologlar()
            if pc.getqf("30lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (1)")
                say_title("")
                say_sari("Hareket Hızı +10% (Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
                pc.setqf("30lvl_biyolog",1)
                syschat("+10% Hareket Hızı Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("40lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (2)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Hızı +5%(Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,5,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("40lvl_biyolog",1)
                syschat("+5% Saldiri Hizi Kazandin !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("50lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (3)")
                say_title("")
                say_sari("Savunma +60 (Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("50lvl_biyolog",1)
                syschat("+60% Savunma (Defans) Kazandin !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("60lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (4)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Değeri +50 (Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,50,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("60lvl_biyolog",1)
                syschat("+50% Saldiri Degeri Kazandin !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("70lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (5)")
                say_title("")
                say_sari("+11% Hareket Hızı (Kalıcı)")
                say_sari("+10% Hasar Azaltma (Kalıcı)")
                affect.remove_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
                affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,21,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("70lvl_biyolog",1)
                syschat("+11% Hareket Hızı ve +10% Hasar Azaltma Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("80lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (6)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
                say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
                affect.remove_collect(apply.ATT_SPEED, 5, 60*60*24*365*60)
                affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,11,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_ATT_BONUS,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("80lvl_biyolog",1)
                syschat("+6% Saldırı Hızı ve +10% Saldırı Değeri Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("85lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (7)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
                say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_WARRIOR,10,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_ASSASSIN,10,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SURA,10,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SHAMAN,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("85lvl_biyolog",1)
                syschat("10% Yarı İnsan Savunması Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("90lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (8)")
                say_title("")
                say_sari("+10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı (Kalıcı)")
                affect.add_collect_point(POINT_ATTBONUS_HUMAN,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("90lvl_biyolog",1)
                syschat("10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("92lvl_biyolog") < 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                say_title("")
                say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
                local s = select ("+1000 HP"," Savunma Değeri +120 ","Saldırı Değeri +50")
                if s == 1 then
                    affect.add_collect(apply.MAX_HP,1000,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("92lvl_biyolog",1)
                    syschat("+1000 HP Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : +1000 HP")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 2 then
                    affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("92lvl_biyolog",2)
                    syschat("+120 Savunma Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +120")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 3 then
                    affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 50, 60*60*24*365*60)
                    affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,100,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("92lvl_biyolog",3)
                    syschat("+50 Saldiri Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +50")
                    wait()
                    return true
                end
            elseif pc.getqf("94lvl_biyolog") < 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                say_title("")
                say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
                local s = select ("+4000 HP","Savunma Değeri +140","Saldırı Değeri +60")
                if s == 1 then
                    affect.add_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("94lvl_biyolog",1)
                    syschat("+4000 HP Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : +4000 HP")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 2 then
                    affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("94lvl_biyolog",2)
                    syschat("+140 Savunma Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +140")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 3 then
                    affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("94lvl_biyolog",3)
                    syschat("+60 Saldiri Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +60")
                    wait()
                    return true
                end
            end
            return true
        end
        when 20084.chat."Biyolog Etkileri" begin
            if biyolog_islemleri.kotrol() == true then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say_reward("Bütün biyolog etkilerini almışsın,")
                say_reward("Hocam daha fazla yok.")
                return
            end
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Merhaba "..pc.get_name()..",")
            say_reward("Biyolog etkilerini almaya başlamak istermisin?")
            local mix = select("Tamam, Başlayalım","Hayır, Kalsın")
            if mix == 2 then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say_reward("Etkileri istediğin zaman gelip alabilirsin ..")
                return
            else
                while biyolog_islemleri.kotrol() != true do
                    biyolog_islemleri.biyologlar()
                end
                say_turuncu("Etkiler Tamamlandı!")
                say_title("")
                say_reward("Tebrikler,")
                say_reward("Bütün etkileri aldın, Samira2 iyi oyunlar diler.")
                return
            end
        end
    end
end
 
Lua (Quest):
quest biyolog_islemleri begin
    state start begin
        function kotrol()
            if pc.getqf("30lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("40lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("50lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("60lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("70lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("80lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("85lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("90lvl_biyolog") == 1 and pc.getqf("92lvl_biyolog") >= 1 and pc.getqf("94lvl_biyolog") >= 1 then
                return true
            else
                return false
            end
        end
        function biyologlar()
            if pc.getqf("30lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (1)")
                say_title("")
                say_sari("Hareket Hızı +10% (Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
                pc.setqf("30lvl_biyolog",1)
                syschat("+10% Hareket Hızı Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("40lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (2)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Hızı +5%(Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,5,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("40lvl_biyolog",1)
                syschat("+5% Saldiri Hizi Kazandin !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("50lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (3)")
                say_title("")
                say_sari("Savunma +60 (Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("50lvl_biyolog",1)
                syschat("+60% Savunma (Defans) Kazandin !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("60lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (4)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Değeri +50 (Kalıcı)")
                affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,50,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("60lvl_biyolog",1)
                syschat("+50% Saldiri Degeri Kazandin !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("70lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (5)")
                say_title("")
                say_sari("+11% Hareket Hızı (Kalıcı)")
                say_sari("+10% Hasar Azaltma (Kalıcı)")
                affect.remove_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
                affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,21,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("70lvl_biyolog",1)
                syschat("+11% Hareket Hızı ve +10% Hasar Azaltma Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("80lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (6)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
                say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
                affect.remove_collect(apply.ATT_SPEED, 5, 60*60*24*365*60)
                affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,11,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_ATT_BONUS,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("80lvl_biyolog",1)
                syschat("+6% Saldırı Hızı ve +10% Saldırı Değeri Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("85lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (7)")
                say_title("")
                say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
                say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_WARRIOR,10,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_ASSASSIN,10,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SURA,10,60*60*24*365*60)
                affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SHAMAN,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("85lvl_biyolog",1)
                syschat("10% Yarı İnsan Savunması Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("90lvl_biyolog") != 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (8)")
                say_title("")
                say_sari("+10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı (Kalıcı)")
                affect.add_collect_point(POINT_ATTBONUS_HUMAN,10,60*60*24*365*60)
                pc.setqf("90lvl_biyolog",1)
                syschat("10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı Kazandın !")
                wait()
                return true
            elseif pc.getqf("92lvl_biyolog") < 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                say_title("")
                say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
                local s = select ("+1000 HP"," Savunma Değeri +120 ","Saldırı Değeri +50")
                if s == 1 then
                    affect.add_collect(apply.MAX_HP,1000,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("92lvl_biyolog",1)
                    syschat("+1000 HP Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : +1000 HP")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 2 then
                    affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("92lvl_biyolog",2)
                    syschat("+120 Savunma Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +120")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 3 then
                    affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 50, 60*60*24*365*60)
                    affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,100,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("92lvl_biyolog",3)
                    syschat("+50 Saldiri Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +50")
                    wait()
                    return true
                end
            elseif pc.getqf("94lvl_biyolog") < 1 then
                say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                say_title("")
                say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
                local s = select ("+4000 HP","Savunma Değeri +140","Saldırı Değeri +60")
                if s == 1 then
                    affect.add_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("94lvl_biyolog",1)
                    syschat("+4000 HP Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : +4000 HP")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 2 then
                    affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("94lvl_biyolog",2)
                    syschat("+140 Savunma Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +140")
                    wait()
                    return true
                elseif s == 3 then
                    affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
                    pc.setqf("94lvl_biyolog",3)
                    syschat("+60 Saldiri Aldın !")
                    say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
                    say_title("")
                    say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +60")
                    wait()
                    return true
                end
            end
            return true
        end
        when 20084.chat."Biyolog Etkileri" begin
            if biyolog_islemleri.kotrol() == true then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say_reward("Bütün biyolog etkilerini almışsın,")
                say_reward("Hocam daha fazla yok.")
                return
            end
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Merhaba "..pc.get_name()..",")
            say_reward("Biyolog etkilerini almaya başlamak istermisin?")
            local mix = select("Tamam, Başlayalım","Hayır, Kalsın")
            if mix == 2 then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say_reward("Etkileri istediğin zaman gelip alabilirsin ..")
                return
            else
                while biyolog_islemleri.kotrol() != true do
                    biyolog_islemleri.biyologlar()
                end
                say_turuncu("Etkiler Tamamlandı!")
                say_title("")
                say_reward("Tebrikler,")
                say_reward("Bütün etkileri aldın, Samira2 iyi oyunlar diler.")
                return
            end
        end
    end
end

Bunu kullan:
            if pc.getqf("92lvl_biyolog") == 0 and pc.getqf("94lvl_biyolog") == 0 then
               syschat("<Hata> İlk önce tüm görevlerini tamamlamalısın.")
               return
            end
 
Lua (Quest):
quest isobiyolog begin
    state start begin
    when 20018.chat."92-94 Görevimi değiştir" begin
    if pc.getqf("92lvl_biyolog") == 0 and pc.getqf("94lvl_biyolog") == 0 then
    say_reward("<Hata> İlk önce tüm görevlerini tamamlamalısın.")
    return
    end
        say_title("Epic sura:")
        say("Merhaba Samira2 Oyuncusu "..pc.getname().."")
        say("Eğer 92-94 biyolog özelliklerinden memnun değilsen")
        say("Senin için biyalog 92-94 özelliklerini")
        say("değiştirebilirim.")
    local al = select ("Değiştir.", "Vazgeçtim.")
    if al == 1  then 
    say_reward("92-94 Özelliğini seç bakalım...")
    say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
    say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
            affect.remove_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
            say_reward("Unutma bir daha etkilerini değiştiremezsin!")
            say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
            local s = select ( " +1100 HP " , " Savunma Değeri +120 " , " Saldırı Değeri +60 " )
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
            elseif s == 3 then
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
            end
            say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
            say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
            say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
            local s = select ( " +4000 HP " , " Savunma Değeri +140 " , " Saldırı Değeri +70 " )
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
            elseif s == 3 then
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
            end
        end
        end
        end
        end





hocam kodu bu şekilde düzenleyip tekrar okuttum fakat biyologlar yapılı olsa bile hata mesajını gösteriyor.
 
Lua (Quest):
quest isobiyolog begin
    state start begin
    when 20018.chat."92-94 Görevimi değiştir" begin
    if pc.getqf("92lvl_biyolog") == 0 and pc.getqf("94lvl_biyolog") == 0 then
    say_reward("<Hata> İlk önce tüm görevlerini tamamlamalısın.")
    return
    end
        say_title("Epic sura:")
        say("Merhaba Samira2 Oyuncusu "..pc.getname().."")
        say("Eğer 92-94 biyolog özelliklerinden memnun değilsen")
        say("Senin için biyalog 92-94 özelliklerini")
        say("değiştirebilirim.")
    local al = select ("Değiştir.", "Vazgeçtim.")
    if al == 1  then
    say_reward("92-94 Özelliğini seç bakalım...")
    say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
    say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
            affect.remove_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
            affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
            say_reward("Unutma bir daha etkilerini değiştiremezsin!")
            say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
            local s = select ( " +1100 HP " , " Savunma Değeri +120 " , " Saldırı Değeri +60 " )
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
            elseif s == 3 then
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
            end
            say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
            say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
            say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
            local s = select ( " +4000 HP " , " Savunma Değeri +140 " , " Saldırı Değeri +70 " )
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
            elseif s == 3 then
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
            end
        end
        end
        end
        end





hocam kodu bu şekilde düzenleyip tekrar okuttum fakat biyologlar yapılı olsa bile hata mesajını gösteriyor.

92lvl_biyolog ve 94lvl_biyolog pc.setqf 1,2,3 veriyor seçtiğin ödüle göre. Ödül seçmiş birisinin 0'dan yukarı olması lazım. Questte sıfıra eşitledim ödül almamış hali sıfırdır. Ödül yoksa hata verir. Ödül aldıysan o değer sıfırın üstüne çıktığı için ödül sıfırlama ekranının gelmesi gerek.

Baştaki if kısmını böyle değiştirir misin? Böyle olması daha yüksek ihtimal.

if pc.getqf("92lvl_biyolog") < 1 and pc.getqf("94lvl_biyolog") < 1 then
 
Geri
Üst