55 Level Başlangıç İçin SRC'siz Efsunlu İtem Veren Give_Basic_Weapon.lua

Keygen

Üye
Üye
Mesaj
48
Çözümler
6
Beğeni
41
Puan
319
Ticaret Puanı
0
Daha önce arkadaşımın yaptığı SRC'siz Efsunlu İtem Verme Give_Basic_Weapon.lua Paylaşıyorum.
Bir çok kişi bilişimden files aldığı için source kaynak dosyaları bulunmadığı için başlangıçta efsunlu item veremiyordu.
Aynı sorunu yaşayanlar, hosting filesi kullananlar için level vs sınırı ayarlanabilir item vs efsunları isteğinize göre ayarlayabilirsiniz.
Daha Önce Paylaşılmışsa Konu Kapatılabilir.

Arkadaşlar Malum okullarda başladı pek müsait olamıyorum. Bazı Arkadaşlarda Çalışmamış Functions eksikliği var aşağıda verdim Eklemeyi Unutmayın.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Lua (Quest):
--------------------------------------------------------------
--Author : Bu quest Burakdayanc41 tarafından yazılmıştır.
-----------------------------------------
--------------------------------------------------------------
quest basic_weapon begin
    state start begin
        when login with pc.getqf("basic_weapon") == 0 begin
            pc.set_level(55)
            notice_all("<Başlangıç Duyurusu> " ..pc.get_name().." Aramıza katıldı, başarılar dileriz.")
            syschat("----------------------------------------------------------------")
            syschat("<Başlangıç Yardımcısı> İhtiyacın olan tüm ekipmanlar karakterine eklendi.")
            syschat("<Başlangıç Yardımcısı> Işınlanma yüzüğünden farm bölgelerine bakabilirsin.")
            syschat("<Başlangıç Yardımcısı> Depo Şifren : '000000' olarak düzenlendi.")
            syschat("----------------------------------------------------------------")
            syschat("Eşyalarını ruha bağlayarak güvende tutabilirsin.")
            syschat("----------------------------------------------------------------")
            syschat("Kötülüğün köklerini yoket! ve krallığına hükmet!")
            syschat("Başarılar dileriz...")
            game.set_safebox_level(1)
            ds.give_qualification()
            pc.setqf("basic_weapon",1)
            pc.give_item2("31313", 1)   
            pc.give_item2("31314", 1)
            pc.give_item2("25121", 1)
            if pc.get_job() == 0 then -- Warrior
            pc.give_item2_select(329)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(11279)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,24,10)
            item.set_attribute(3,53,50)
            item.set_attribute(4,9,20)
            pc.give_item2_select(349)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(12249)
            item.set_attribute(0,18,20)
            item.set_attribute(1,22,20)
            item.set_attribute(2,7,8)
            item.set_attribute(3,12,8)
            item.set_attribute(4,28,15)
            pc.give_item2_select(13049)
            item.set_attribute(0,48,100)
            item.set_attribute(1,49,50)
            item.set_attribute(2,43,20)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,17,10)
            pc.give_item2_select(17109)
            item.set_attribute(0,8,20)
            item.set_attribute(1,18,20)
            item.set_attribute(2,19,20)
            item.set_attribute(3,45,20)
            item.set_attribute(4,41,80)
            pc.give_item2_select(16209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,15,10)
            item.set_attribute(2,2,2000)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(14209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,16,10)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(15209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,28,15)
            item.set_attribute(2,15,10)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,45,20)
            elseif pc.get_job() == 1 then -- Assassin
            pc.give_item2_select(359)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(329)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(339)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(11479)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,24,10)
            item.set_attribute(3,53,50)
            item.set_attribute(4,9,20)
            pc.give_item2_select(12389)
            item.set_attribute(0,18,20)
            item.set_attribute(1,22,20)
            item.set_attribute(2,7,8)
            item.set_attribute(3,12,8)
            item.set_attribute(4,28,15)
            pc.give_item2_select(13049)
            item.set_attribute(0,48,100)
            item.set_attribute(1,49,50)
            item.set_attribute(2,43,20)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,17,10)
            pc.give_item2_select(17109)
            item.set_attribute(0,8,20)
            item.set_attribute(1,18,20)
            item.set_attribute(2,19,20)
            item.set_attribute(3,45,20)
            item.set_attribute(4,41,80)
            pc.give_item2_select(16209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,15,10)
            item.set_attribute(2,2,2000)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(14209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,16,10)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(15209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,28,15)
            item.set_attribute(2,15,10)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,45,20)
            elseif pc.get_job() == 2 then -- Sura
            pc.give_item2_select(329)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(11679)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,24,10)
            item.set_attribute(3,53,50)
            item.set_attribute(4,9,20)
            pc.give_item2_select(12529)
            item.set_attribute(0,18,20)
            item.set_attribute(1,22,20)
            item.set_attribute(2,7,8)
            item.set_attribute(3,12,8)
            item.set_attribute(4,28,15)
            pc.give_item2_select(13049)
            item.set_attribute(0,48,100)
            item.set_attribute(1,49,50)
            item.set_attribute(2,43,20)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,17,10)
            pc.give_item2_select(17109)
            item.set_attribute(0,8,20)
            item.set_attribute(1,18,20)
            item.set_attribute(2,19,20)
            item.set_attribute(3,45,20)
            item.set_attribute(4,41,80)
            pc.give_item2_select(16209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,15,10)
            item.set_attribute(2,2,2000)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(14209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,16,10)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(15209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,28,15)
            item.set_attribute(2,15,10)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,45,20)
            elseif pc.get_job() == 3 then -- Shaman
            pc.give_item2_select(369)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(559)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(11879)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,24,10)
            item.set_attribute(3,53,50)
            item.set_attribute(4,9,20)
            pc.give_item2_select(12669)
            item.set_attribute(0,18,20)
            item.set_attribute(1,22,20)
            item.set_attribute(2,7,8)
            item.set_attribute(3,12,8)
            item.set_attribute(4,28,15)
            pc.give_item2_select(13049)
            item.set_attribute(0,48,100)
            item.set_attribute(1,49,50)
            item.set_attribute(2,43,20)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,17,10)
            pc.give_item2_select(17109)
            item.set_attribute(0,8,20)
            item.set_attribute(1,18,20)
            item.set_attribute(2,19,20)
            item.set_attribute(3,45,20)
            item.set_attribute(4,41,80)
            pc.give_item2_select(16209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,15,10)
            item.set_attribute(2,2,2000)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(14209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,16,10)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(15209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,28,15)
            item.set_attribute(2,15,10)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,45,20)
            elseif pc.get_job() == 4 then -- Wolfman
            pc.give_item2_select(379)
            item.set_attribute(0,72,55)
            item.set_attribute(1,71,1)
            item.set_attribute(2,5,12)
            item.set_attribute(3,15,10)
            item.set_attribute(4,16,10)
            pc.give_item2_select(21059)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,24,10)
            item.set_attribute(3,53,50)
            item.set_attribute(4,9,20)
            pc.give_item2_select(21529)
            item.set_attribute(0,18,20)
            item.set_attribute(1,22,20)
            item.set_attribute(2,7,8)
            item.set_attribute(3,12,8)
            item.set_attribute(4,28,15)
            pc.give_item2_select(13049)
            item.set_attribute(0,48,100)
            item.set_attribute(1,49,50)
            item.set_attribute(2,43,20)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,17,10)
            pc.give_item2_select(17109)
            item.set_attribute(0,8,20)
            item.set_attribute(1,18,20)
            item.set_attribute(2,19,20)
            item.set_attribute(3,45,20)
            item.set_attribute(4,41,80)
            pc.give_item2_select(16209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,15,10)
            item.set_attribute(2,2,2000)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(14209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,23,10)
            item.set_attribute(2,16,10)
            item.set_attribute(3,18,20)
            item.set_attribute(4,19,20)
            pc.give_item2_select(15209)
            item.set_attribute(0,1,2000)
            item.set_attribute(1,28,15)
            item.set_attribute(2,15,10)
            item.set_attribute(3,44,20)
            item.set_attribute(4,45,20)
            end
        end
    end
end

quest_functions:
pc.set_level
item.set_attribute

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Kaynak: @burakdayanc41
 

Dosya Eklentileri

  • give_basic_weapon.rar
    967 byte · Gösterim: 54
Son düzenleme:
Paylaşım için teşekkürler quest içeriğini spoyler olarak eklerseniz benim gibi incelemek isteyenlere yardımcı olursunuz :)

Saat 20:00 dan sonra genelde mobile geçip forumda konu inceleyip araştırma yapıyorum.

Gerek kalmadı :) Mobil kod editörü buldum ve bunun konusunu açmak istiyorum.
 
Son düzenleme:
Yazılar geldi fakat envantere 1 tane bile item gelmedi sorun ne olabilir acaba ?
 
Yarın questi test edeceğim. Tam aradığım quest , çalışırsa beğeni tuşunu muhteşeme çekeceğim :)
 
deneyip buraya sonucu yazacağımı belirtmiştim. Sıfır altyapıda denedim ki herhangi bir eksik ile karşılaşılmasın. Zamanında MPHLVN filesini düzenleyip burada sunduğum mainline altyapı filesinde denedim ve tam da düşündüğüm gibi fonksiyonlar eksik. Questleri derleyebilmemiz için fonksiyonların olması gerekmekte. Rica etsem şu fonksiyonları ekler misiniz :

Gereken Fonksiyonlar:
pc.set_level
item.set_attribute
 
deneyip buraya sonucu yazacağımı belirtmiştim. Sıfır altyapıda denedim ki herhangi bir eksik ile karşılaşılmasın. Zamanında MPHLVN filesini düzenleyip burada sunduğum mainline altyapı filesinde denedim ve tam da düşündüğüm gibi fonksiyonlar eksik. Questleri derleyebilmemiz için fonksiyonların olması gerekmekte. Rica etsem şu fonksiyonları ekler misiniz :

Gereken Fonksiyonlar:
pc.set_level
item.set_attribute
nereye eklicez reis
 
reis fonksiyon olmadığı files mi bar dkdkfksl
ya sen anlamadın ya ben anlatamadım.Questin içerisindeki 2 (iki) fonksiyon sonradan eklenmiş fonksiyonlar (Yani sıfır[tertemiz sistemsiz] altyapı fileslerde bu fonksiyonlar ekli gelmiyor ve quest okuturken questi okumuyor.) Bu yüzden quest_functions(questlerin içerisinde geçen fonksiyonların tutulduğu dosya) içerisinden yazdığım iki fonksiyonu vermesini rica ettim.
 
Konu araştırılıp en ince detayına kadar elimdeki 17 farklı filese bakıp konunun yanlış olduğunu gördüm. SRC siz ekleme yapabilmeniz için size verilmiş game dosyasının içeriğinde bu fonksiyonların tanımlı olması gerekiyor.

Eğer bu fonksiyonlar sizde yok ise game src içerisindeki questlua_item.cpp içerisine gerekli fonksiyonları tanımlamanız gerekiyor
 
Geri
Üst