2004 ~ 2008 - Sıfırdan Geliştirme Günlüğü

melihalbayrak

Geliştirici
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
1.246
Çözümler
81
Beğeni
673
Puan
1.109
Ticaret Puanı
0
Selamlar arkadaşlar. Uzun zamandır geliştirdiğim altyapımın geliştirme notlarını local olarak saklıyordum. Forumda paylaşmaya karar verdim. Tam ne zaman geliştirmeye başladığımı hatırlamıyorum ama 1 seneyi geçtiğini biliyorum. Boş zamanlarımda geliştirdiğim uzun uğraşlar sonucu bir yerlere getirdiğim altyapımdır. Bu altta paylaştığım yapılanlar eklenen sistemler son halin bilgileridir. Bundan öncesinde çok sistem eklenip çıkarılmıştır örnek ticaret camı k envanter vs bir sürü sistem eklenip sonra yapıya aykırı olduğunu düşündüğümden kaldırdım. Server tamamen eski tarz 2004 ile 2008 yılları arasındaki has metin2 dir. Öyle eski tip old school tarzı saçma terimler kullanıp içine bir ton ıvır zıvır sistemlerden eklenmemiştir. Olabildiğince ve eski tarzı bildiğim kadarıyla orijinale sadık kalınarak hazırlanmış bir filestir.


Source tarafında sıfır Kraizy.tgz dosyasından alınan Mainline dosyalar kullanılmıştır;

Derleme: FreeBSD 13.0 x64
Source: Mainline x64
Gcc: 11
MySQL: 8
Boost: Sunucuya kurulan boostu kullanır.
Cryptopp: Kaldırıldı.
Devıl: 1.7.8
Lzo: 2.10
Std: C++20

Client Source tarafında yine kraizy.tgz dosyasından Mainline, pack tarafında ise orijinal 2014 yılının clienti kullanılmıştır;

Derleme Visual Studio 2022
Source: Mainline
Pack: 2014 Client
Granny: 2.11.8
Python: 2.7
Lzo: 2.10
Libjpeg 9A
Cryptopp: Kaldırıldı.
Boost: Kaldırıldı.
Devıl: 1.6.5
Std: C++20
DirectX: 9

Konularda yazım sınırını aştığından dış kaynaktan;

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Server Source ve Client Source ve Pack taraflarından silinenler;

LIBSERVERKEY
CRYPTOPP
GOOGLE TEST
LIMIT TIME
MATRIX CARD
VCARD
HACK SHIELD
XTRAP
AUCTION
NPROTECT
OPENID
PASSPOD
AUTH BRAZIL
SPEED SERVER
BILLING
MONARCH
TEEN
PANAMA
PANAMA PACK
BLOCK COUNTRY
BLOCK EXCEPTION
HOTBACKUP
CHECK SERVER
CHINE EVENT SERVER
DISTRIBUTION TEST SERVER
TRAFFIC PROFILER
ROULETTE
SMS
NET MARBLE
MOBILE
LOGIN SIM
FREEBSD FILE MONITOR
LOTTO
OVER 9 REFINE
QUEST LUA FORKED
THREE WAY
GAIDEN
MOVIEMAN
__MOVIE_MODE__
UNITTEST
20040725_CAMERA_WORK
WORLD_EDITOR
_TEST
__VTUNE__
ATTACK_SPEED_CHECK
ATTACK_TIME_LOG
USE_RELATIVE_PATH
SPHERELIB_STRICT
DEMO
COUNT_SHOWING_SPHERE
MAKE_PACK
HEIGHT_CACHE_TRACE
WINDOW_LEAK_CHECK
CHECKSUM_CHECK_MD5
_IMPROVED_PACKET_ENCRYPTION_
DYNAMIC_POOL_STRICT
__STATIC_RANGE__
CHECK_LOD
__PET_SYSTEM__
THEMIDA
M2_USE_POOL
DRAGON SOUL
BELT
ENERGY BAR
EXPANDED BUTTON
_PACKETDUMP
BlueDragon
DragonLair
IsVIETNAM
IsARABIC
IsJAPAN
IsSINGAPORE
IsBRAZIL
IsCANADA
IsEUROPE
IsCIBN10
IsNEWCIBN
IsTAIWAN
IsHONGKONG
IsENGLISH
IsYMIR
IsCHEONMA
IsEUROPE
IsWE_KOREA
__IS_ENGLISH
__IS_HONGKONG
__IS_NEWCIBN
__IS_EUROPE
__IS_CANADA
__IS_BRAZIL
__IS_SINGAPORE
__IS_VIETNAM
__IS_ARABIC
__IS_CIBN10
__IS_WE_KOREA
__IS_TAIWAN
__IS_JAPAN
ADMINPAGE
Sürgün Mağarası ile alakalı her şey mob, item vs.
Yapıya aykırı haritalar catacomb örümcek üçüncü kat sürgün mağarası razador nemere vs.


Eklenen sistemeler;

ÇEVRİMDIŞI PAZAR SİSTEMİ EKLENDİ.
PAZAR MESAFE SİSTEMİ EKLENDİ.
TİCARETİ YAPILAMAYAN İTEMLER SİSTEMİ EKLENDİ.
FULL YANG SİSTEMİ EKLENDİ.
HIZLI İTEM TOPLAMA SİSTEMİ.
DORT ENVANTER SİSTEMİ EKLENDİ.
GRUP KUTSAMA SİSTEMİ EKLENDİ.
HARİTA ÜZERİNDEN GRUP ÜYELERİ TAKİBİ SİSTEMİ EKLENDİ.
KANAL DEĞİŞTİRME SİSTEMİ EKLENDİ.
ENVANTER GENİŞLETME SİSTEMİ EKLENDİ.
ENVANTER DÜZENLEME SİSTEMİ.
İTEMİ SAT SİL SİSTEMİ EKLENDİ.
ARTI BASMADA EKRAN KAPANMAMA SİSTEMİ EKLENDİ.
KARAKTER DETAY PENCERE SİSTEMİ EKLENDİ.
TOPLANACAK İTEMLER SEÇME SİSTEMİ EKLENDİ.
KARAKTER ÖLDÜĞÜNDE SKİLLERİ TEMİZLEME SİSTEMİ EKLENDİ.
ÇEVRİMDIŞI MESAJ SİSTEMİ EKLENDİ.
İTEM KARŞILAŞTIRMA SİSTEMİ EKLENDİ.
EFEKT GİZLEME SİSTEMİ EKLENDİ.
YÜKSELTMEDE KALAN İTEM SAYISI SİSTEMİ EKLENDİ.
İTEM ALTINDA KODUNU GÖSTERME SİSTEMİ EKLENDİ.
İSİM GÖSTERİMİNDE SADECE İTEMLER İÇİN SEÇENEK EKLENDİ.
LONCA TAG SİSTEMİ EKLENDİ.
ZEHİRLEME EFEKTİ SİSTEMİ EKLENDİ.
LONCA SAVAŞI İZİN SİSTEMİ EKLENDİ.
KLAVYE AYARI SİSTEMİ EKLENDİ.
LEVEL GÖSTER GİZLE SİSTEMİ EKLENDİ.
OTOMATİK PENCERELERİ GİZLEME SİSTEMİ EKLENDİ.
HESAP KAYIT SİSTEMİ EKLENDİ.

Şimdi gelelim can alıcı nokta olan yapılanlar listesine;

Server source tarafında yapılan derleyicinin güncellenmesi ile kodların uyumu açısından yapılan değişiklikler;
auto_ptr -> unique_ptr
unique_ptr -> auto
itertype -> auto
typeof -> __typeof
__typeof -> decltype

Yapılan hata çözümleri;

Anti ghost mode hack çözümü.
Arkadaş listesinden silinme hatası çözümü.
At level hata çözümü.
At üstünde ataş hayaleti skillinin damage işlememesi çözümü.
Beceri kitaplarının tek seferde silinmesi çözümü.
Bineklerin geri atması çözümü.
Bossların duvara sıkışması çözümü.
Büyülü silah ve hava kılıcı hata çözümü.
Cube core hatası çözümü.
Cube request result list çözümü.
PC.Select çözümü.
Görünmezlik sorunu çözümü.
Grupta bayrak değiştirme hatasının çözümü.
HP-SP absorbe çözümü.
İstiflenen taşların tek seferden silinmesinin çözümü.
Işınlanınca hp sp düşme sorunu çözümü.
İteme istemeden efsun atma çözümü.
Karakter isim hilesi çözümü.
Quest esc hata çözümü.
Messenger_menager sql açığı çözümü.
Npclere lonca istediği gönderilmesinin engeli.
Partideki diğer üyelerin topladığı eşyaların istiflenmemesindeki sorun çözümü.
Pazar vurma hatasının çözümü.
Pazardan aynı anda iki kişinin item alması sonucu oluşan dc çözümü.
Quest pc getflag core çözümü.
Savaşçı karakteri skill sıfırlamadaki hata çözümü.
Şeytan kulesindeki hata çözümü.
Taş bugu fixi.
Depo'da oluşan memory leak hatası giderildi.
Ejderha Atışı işlememesi hatası çözümlendi.
Ejderha Kükremesi işlememesi hatası çözümlendi.
Set align de derece hesaplaması hatası çözümlendi.
Blend fonksiyonunda üst üste binmesi durumunda elde edilen obje silinmediği için oluşan memory leak giderilmiştir.
Son seviyeye ulaşıldığında tecrübe elde edilemeyeceği için beceri kitabı okunulamaması hatası giderildi.
Pc.select fonksiyonunda ch değeri tanımlandıktan sonra hiçbir kontrol olmadan kullanılıyordu. Bununla ilgili hata çözümü uygulandı.
Sys_err daki type değerinin değişkenler arasında bulunmaması hatası giderildi.
PPc'nin olmaması durumunda oluşan çökme hatası giderildi.
D.notice fonksiyonunda Desc olmayan oyunculara gönderilmesi hatası giderildi.
Party fonksiyonlarının tamamında bulunan kontrol bulunmadan değişkenin kullanılması hatası giderildi.
PkOldGrid objesi kullanıldıktan sonra bellekten silinmiyordu. Bununla ilgili hata çözümü uygulandı.
Costume ve /hair komutunda efsunun FN_Point_string de bulunmamasından dolayı oluşan çökme sorunu giderildi.
Karakter öldüğünde eğer çevrede zehir etkisinde olan bir canavar varsa karakterin kalkmasına izin vermemekte. Bunun için bir çözüm uygulandı.
ShopEx Memoryleak fix.
Utils.h üzerindeki str_to_number fonksiyonları düzenlendi. unsigned long long için gerekli fonksiyon eklendi.
Get_leader_vid çalıştığı sırada party yoksa core düşmesine sebep olan hata giderildi.
Oyuncu isminde büyük-küçük harfler bulunmasından dolayı karakter üzerinde komutların çalışmaması sorunu giderildi.
RemoveGoodAffect'e ateş hayaleti eklendi. Skill sıfırlandığında ateş hayaleti silinecek.
0 yang eşya alınmaması hatası fixlendi.
Eşya bulunmaması durumunda oluşabilecek core düşmesi sorunu giderildi.
Bu quest fonksiyonunda name veya arg değerlerinin bulunmaması durumunda oluşabilecek core düşmesi engellendi.
Bu quest fonksiyonunda ch değerinin bulunmaması durumunda oluşabilecek core düşmesi engellendi.
İksirler veya şebnem ile yapılan damage bug fix.
Kulede quest açarak miss hasarı sağlayan bug fix.
Lonca savaşına girince tabloda oyuncu sayısı artmaktadır. Ama çıkınca azalmamakta sorunu fix.
Envanter genişletme sisteminin clientmanagerplayer.cpp de eksik tamamlandı (KARAKTER YARATAMAZSIN HATASININ ÇÖZÜMÜ)
Bossların yere düşmesi çözümü.
Clientte RAM kullanımının yükselmesinin çözümü.
Görünmez moddan çıkınca efeklerin aktif olmamasının çözümü.
Lens gösterimi çözümü.
Otomatik ataktaki ninja karakterinin çözümü.
Memory leak çözümü.
Quest penceresi açıkken reload q komutundaki crash çözümü.
Skybox bulut kırpma hatası giderildi.
Pet, binek, pazarlar düşman olarak gözükmesinin çözümü.
Kamera hareket ettirilince görünmezlerin görünür olması hata çözümü.
At üzerindeki şamanın saldırı işlememe hata çözümü.
Test item_proto ve mob_proto kodları kaldırıldı.
At üzerinde ateş hayaleti fixindeki sorun çözüldü.
Pazar mesafe sistemi sistem seçenekleri bölümüne taşındı.
DB source ClientManager.cpp delete pcache bloğundaki warning çözüldü.
DB source ClientManagerPlayer.cpp kullanılmayan kod kaldırıldı warning çözüldü.
Parantez warningleri çözüldü.
CCACHE kuruldu.
Sequence kaldırıldı. Packet_info.cpp true; false; OLARAK DEĞİŞTİRİLDİ. Pack içindende kaldırıldı.
Eski questler silindi ve official questler eklendi.
Dump proto DB SRC kısmına göre tekrardan ayarlandı.
3 yeni memory clean eklendi.
Revısıon numaralandırılması ayarlandı.
Auto Depend eklendi.
Mysql tabloları sıfırdan ayarlandı.
Marty Sama sourceden lib klasörleri alındı. Fixler ve diğer eklemeler aktarıldı.
Client ve pack memory leak çözümü.
Client cpu ve grafik kullanımını arttıran bir fix kaldırıldı.
4 ch eklendi.
4 envanter kodlar değiştirildi.
Depo item silinme sorunu çözüldü. Query hatası window tırnak içine alındı.
Her efsun için birer paket gönderilmesi artık tek bir paket göndermesi için değiştirildi.
Envanter düzenleme sistemi için pencere engelleri eklendi.
ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM Kapatıldı.
Türkçeleştirme yapıldı.
Yeşil ve mor iksire etki devamı uyarısı eklendi.
Loading ve sonrası d sürücüsü araması kapatıldı yüklenme süresi ve takılmalar düzeldi.
ATTR_DEVELOPER warning düzeltildi.
Pack fixleri yapıldı
NPC satın alınan itemler ayrı ayrı alıyordu artık üst üste eklenerek alınıyor.
QC yeniden derlendi.
2004 beta harita eklendi.
Playersettingmodule.py clientte aktarıldı loading hızlandırıldı.
Server source libleri FreeBSD 13 ile derlendi.
.gr2 dosyaları Granny 2.11'e dönüştürüldü.
At üzerinde sesleri çalışmayan karakterlerin sorunu sound packi değiştirilip çözüldü.
Pack dosyaları düzenlendi tek paketlerde toplandı.
2004 beta haritasının sunucu tarafındaki npc.txt içinde serverde olmayan npcler silindi.
Başlangıç itemlerinin verilmesi sourceden.
Uimessenger.py syserr hatası çözüldü.
Dump proto tekrardan DB sourceye göre ayarlandı. Gereksiz test txtler silindi.
Packler eski görünüme göre ayarlandı.
Packlerdeki bazı gereksizler silindi.
İtem proto ve mob proto temizlendi.
etc_drop_item,mob_drop_item,special_item_group temizlendi.
Gereksiz haritalar temizlendi. (game)
Eski skill penceresi ayarlandı.
Envanterdeki küpe ve kolye kordinatları düzeltildi.
Localestring.txt düzenlendi eksikler eklendi.
Localeinterface.txt düzenlendi.
Gameoption.py gui boyutu düzeltildi.
Metin2_map haritasındaki property syserleri çözüldü.
Pack syserr çözüldü ve bir gereksiz syserr sourceden syslog olarak değiştirildi.
At skilleri kullanınca verdiği syserrler çözüldü.
İtem sqlden dragon belt unutulmuş itemler kayboluyordu düzeltildi.
Directx 9 güncellemesi yapıldı. Artık harici ekran kartı ile oyun çalışıyor.
Client source extern düzenlendi oyun dosyaları dll ve libler düzenlendi.
Karakter öldüğünde aktif skiller temizlenir karakter kaldırıldığında skillerin aktif olmasını beklenmez.
Loading barın takılarak yüklenmesi düzeltildi.
Cube reload komutu sonrasında hata çözümü.
İtem karşılaştırma alt tuşuna basılı tutunca açılır.
Level gösterimi kaldırıldı.
Fix düzenlemesi.
Oyunu alta atınca efekt birikme sorunu çözüldü.
Exp dağılım mesafe kontrolundaki kodda eksik tamamlandı.
Lonca savaşı item engeli fixinde düzeltme.
Açık pencerelerle ışınlanınca pencerelerin açık gibi kalması çözüldü.
Skillerin süresini büyü hızı efsunu ile birlikte hesaplaması sağlandı.
Analyze flood fix.
Genel paket hataları fixi.
Grupta hp bug çözümü.
Lonca savaşında lonca kapatma fixindeki eksik tamamlandı.
SQL açığı fixlendi.
Client pencere modunda taskbar sığmama sorunu çözüldü.
Kostum varken smokin gelinlik giyme engeli eklendi.
Shutdown komutunda core verebilecek düzenleme yapıldı.
Ninja kamuflaj skilindek efekt sorunu çözüldü.
Skillgroup.lua ayarlandı skiller 0 başlıyor.
Başlangıç haritası ve kordinatı düzenlendi.
Depo packeti ile ilgili düzeltme kaldırıldı.
Serverinfo client sourceye taşındı.
Index dosyası client sourceye taşındı.
Yazıların gölgesi kaldırıldı FPS artışı.
Locale_game ve locale_interface txtleri temizlendi.
Main içindeki kullanılmayan pyler temizlendi.
Mob öldüğünde yere düşme süresi ayarlandı.
Fazla eklenen kod silindi.
Eksik fix kodu vardı eklendi.
Quest kaybolma çözümü.
Client syserr kayıtları ayrı bir dosyaya alınıp saklanması sağlandı.
Eksik yapılan fix düzeltildi.
İntroloading.pydeki load_map tanımıdı client sourceye alındı.
Sura ateş hayaleti skilli bineğe bindiğinde kapanması için engel koyuldu.
0 ıd li itemleri sql kaydetmemesi engel eklendi.
At için süre kontrolü eklendiç
İtem için süre kontrolü eklendi.
Kod düzenlemeleri.
At üzerinde smokin gelinlik buket itemleri engeli eklendi.
Haraket ederken saldırı engeli eklendi.
Port güvenliğinde eksik kod bloğu vardı tamamlandı.
Gereksiz değiştirilen veri tipleri eski haline getirildi.
Gereksiz bir düzenleme kaldırıldı.
Kombo ile yapılan bug çözüldü.
Giriş ekranında bir süre sonra tuşların çalışmaması çözüldü.
At üzerinde yerdeki itemi almak için tıklayınca karakterin sürekli etrafında dönmesi sorunu çözüldü.
Dönüşümlerde harita kontrolü eklendi.
Lonca bayrak savaşı fixi
Ox yarışması için güncelleme yapıldı.
At dönme hızı artırıldı bu şekilde at anında sağ sol dönüşleri yapabiliyor.
GM karakter için buff eklentisi eklendi sadece GM_IMPLEMENTOR yetkisine.
Gölge ayarı aktif edildi.
Kod düzenlemesi ve birkaç fix.
Derleme versiyon numaralandırması kaldırıldı.
Liblua teke alındı.
Warning düzeltmeleri.
Kuledeki location sorunu çözüldü.
Kulede hataya sebep olan fix kaldırıldı. (FIX_109)
Yeni fix ve eklemeler.
Karakter detay sistemindeki eksikten kaynaklı syserrler çözüldü.
Yang atarken düşen syserr çözüldü.
Source 64 bit sunucuda derlenebilecek şekilde düzenlendi.
Eşya kullanımlarından sonra ışınlanmaya 10 saniye süre eklendi.
Depodan ch düşmesine karşı kontrol fixi eklendi.
Kanal değiştirme sistemi değiştirildi.
İtem toplarken filtreleme sistemi değiştirildi.
Lonca simgesi eklerken client çöküyordu çözüldü.
Hatalı kod düzeltildi. cmd.cpp
Eski envanter ekipman kısmı kordinatları yapıldı ve envanter genişletme sistemi ile uyarlandı.
Yere yang atılması tamamen kapatıldı hem source hem pack.
Yazı gölgesi kaldırmasına lonca adınında gölgeside dahil edildi.
Libthecore warning çözümü.
CPP PSM sisteminde değişiklikler ve tıklama efekti gözükmeme sorunu çözüldü.
Python fixleri ifdef ile düzenlendi.
Yeni fixler eklendi ve hatalar eksikler tamamlandı açıklamalar eklendi.
Client iterator auto ile değiştirildi.
Client memory leak düzeltmeleri.
Client source visual studionun öneri düzeltmelerinin bir kısmı yapıldı. (tam)
Client directx9 güncellemesi.
Sequence kalıntıları kaldırıldı.
Minimap bozulması çözüldü.
Genel kod düzenlemeleri ve packet.h düzenlemesi ve kullanılmayan paketler kaldırıldı. (bitmedi)
Game ve client kaynak dosyalarında hatalı else vardı düzeltildi.
İtem kopyalama ile ilgili fix hatalıydı düzeltildi.
CREATE_NO_APPROPRIATE_DEVICE hatası için fix eklendi.
Client debugda build olmuyordu kod hatası düzeltildi.
Arkadaş ekli kişi oyundan çıktığında hala aktif gözükme sorunu çözüldü.
Gereksiz getaıd sorgusu kapatıldı.
Client source aşırı mob olduğunda fps düşüşüne iyileştirme için sistem eklemesi yapıldı.
Client alt tab da mouse takılı kalma sorunu çözüldü.
Yeni warning çözümü.
FIX_189 Kaldırıldı. Gereksiz pazar harita engeli.
10'lu statü sistemi eklendi.
Ban sistemi eklendi. /ban Nick Süre Nedeni
Dump proto ayarlandı.
Wrong item sistemi gereksizdi kaldırıldı.
Blend ıtem load fonksiyonunde unique_ptr eklemesi yapıldı.
qc kaynak kodu 64 bit ile static olarak derlendi.
Server source dosyalarına visual studio dosyaları eklendi.
Makefile dosyaları değiştirildi. Auto depend ve static eklentileri vs eklendi.
Pickupfilter sistemindeki eksik sub tamamlandı.
Ox yarışmasındaki sorunlar çözüldü.
Chattan pm gönderme eklendi.
Kırmızı bayrak ikinci köydeki maymun zindanı portalı ışınlanmıyordu çözüldü.
Sohan dağındaki gereksiz npc kaldırıldı.
İsim izi çalışmıyordu düzeltildi.
Tüm source marty Sama 5.40 dosyaları ile karşılaştırılıp gerekli görülen yerler değiştirildi.
Yeni newstuff.
Yeni unique_ptr eklenmesi.
Hatalı veya gereksiz uzatılmış ifdef eklemeleri.
Yeni fixler ve fonksiyonlar.
Server source c++20 derlemesi.
Yeni makefile flagları.
std::make_unique eklemeleri
unique_ptr - auto olarak değiştirildi. (gerekli yerlerde)
Locale_string.txt okuyan source kod bloğu değiştirildi.
Envanter düzenleme sistemi kaldırıldı.(gerek yok yerden toplanan ve satın alınan itemler üst üste eklenemesi için kod eklendi)
Orijinal questler eklendi.
Graphics pack dosyasından bazı gereksizler temizlendi.
Quest düzeltmeleri.
Pack hatalarındaki düzeltmeler.
Translate.lua düzeltmeleri
Başlangıç itemleri düzenlendi eklemeler yapıldı.
Karakter efsun detayları sistemindeki güncelleme yapıldı.
Çevrimdışı pazar sistemi değiştirildi.
Çevrimdışı pazara pazar isim mesafe sistemi eklendi ve itemprice eklentisi uyarlandı.
Çevrimdışı pazar full yang sistemine uyarlandı.
Pazar açılabilecek kanal ve harita düzenlemesi yapıldı.
Pazar için bilgi penceresi eklendi.
Pazar açıkken isim izi ve krallık değişimi kullanımı engellendi.
Pazar sistemi iterator ve unique_ ptr auto yapıldı gui ayarlandı türkçeleştirme yapıldı bilgi ekranı eklendi itemprice eklentisindeki hata düzeltildi.
Klavye sisteminden dragon soul kodları kaldırıldı.
-std=c++20 ile çıkan yeni warningler çözüldü.
Makefile dosyalarından wno warning gizlemeleri kaldırıldı.
Pazar sistemindeki eksik tırnak vardı eklendi.
Bazı warning düzeltmeleri.
Pazar açılış ücreti eklendi.
Questlerdeki core sorunu çözüldü.
İtem sat sil sistemindeki çeviriler düzeltildi ve satışada bilgi mesajı eklendi.
Işınlanma yüzüğü ve ışınlanma npc düzenlendi ortak pazar haritası eklendi.
Tüm questler düzenlendi. Core verenler çözüldü.
Server tarafındaki data ve map klasörü temizlendi.
Quest düzenlemeleri ve gereksizlerin kaldırılması.
Atlasinfo.txt düzenlendi.
DB makefile clean komutunda obj klasörü temizlenmiyordu çözüldü.
Kod düzenlemeleri ve locale_string eklemesi.
Pazar sistemi süresini kaldırdıktan sonra oluşan pazar isimlerinin gözükmeme sorunu çözüldü.
Quest hata düzeltmeleri.
Translate.lua da türkçe çeviri yapıldı.
6. seviye görevindeki questte hatalı item gösterimi düzeltildi.
Sil sat sistemindeki locale string eksikliği tamamlandı ve kodda düzeltme yapıldı.
Envanterdeki yazı hatası düzeltildi.
Envanter genişletme sistemindeki güncelleme yapıldı.
Pazar yönetim butonu envanterden taskbara taşındı.
Adminpage ile yapılan buffer exploit fixi.
6 seviye questindeki sorun çözüldü.
Pack syserr vardı çözüldü.
İtem toplama filtresi sisteminde türkçeleştirme.
Giriş ve karakter ve yükleme ekranındeki fotoğraflar yüksek çözünürlük ve kalite olarak ayarlandı.
Quets ekranı açılınca karakterin damage vurmasına engel olan fix düzeltildi.
Locale_string eklemesi.
İfdef düzeltmeleri ve bazı gereksiz değişiklikler kaldırıldı örnek lonca süresini kaldırma vs.
Vadiye ışınlanmıyordu çözüldü.
30 level questindeki anıta tıklanmaması sorunu ve item vermemesi çözüldü.
Kanallardaki map allowlar ayarlandı.
Quest düzenlemesi ve olmaması gereken questler kaldırıldı.
İtem proto ve mob proto tekrardan sıfırdan ayarlandı.
Map isimleri translate.lua içeriğinde düzenlendi.
uimapnameshower.py düzenlendi.
Gereksiz item iconları silindi.
Client bildirim geldiğinde flash efekti.
Işınlanma yüzüğü 50 kez kullanma limiti eklendi.
Chat donma sorunu için fix eklendi.
Pazar açılışına 15 level sınırı getirildi.
Server tarafındaki drop txtler orijinal 2013 txtleri ile değiştirildi ve item protodan special_item_group karşılaştırılıp olmayanlar silindi.
Sourcedeki önemsiz warningler gizlendi.
Lonca level fixi düzenlendi ve bilgi yazısı eklendi.

Görseller;

Eski tip ana ekran.
1.jpg


İd şifre ekranı ve basitleştirilmiş tek hesap kayıt edilebilen kayıt sistemi.

2.jpg



2004 yılının dosyalarındaki eski karakter isimleri köy isimleri hikayeler aktarılmış hali.

3.jpg



Süresiz, 15 levelde ücretiyle açılabilen çevrimdışı pazar sistemi. Açış ücreti henüz belirlemedim öylesine 1m yaptım. Yönetim paneline şifre ile giriliyor.

5.jpg


İtem yang karşılığında ve ekstra seçenekler ile ws sistemi. Ticaret paneline entegredir.

7.jpg


Eski 2004 yapısının zemin görüntüsü. Bazı arkadaşlar bu eski zemin değil diyebilir internetteki eski görsellere dayanarak. İnternetteki eski zemin görselleri o zamanın granny 2.4 ve eski külüstür bilgisayarlardan kaynaklı görüntülerdir. Eski 2004 client ile oyuna girsenizde bu görüntüyü alırsınız çünkü bu orijinal 2004 zeminidir.

8.jpg


Çevrimdışı pm sistemi.

10.jpg


9.jpg


Sistemlerden toplu görüntü. Pazar sistemi normal pazarın offline halidir. Ücretiyle ve level gereksinimi ile açılır süre sınırı yoktur. Oyuncu istediği gibi item ekleyip çıkarabilir parasını çekebilir pazarın yönetim paneli şifresini değiştirebilir.

asd.jpg


11.jpg


12.jpg


Ve son olarak grup kutsama ve minimap üzerinden gruptaki kişilerin gösterimi.

13.jpg


Oyunun Client boyutu 666 MB şuanda. Herhangi bir firmadan alınmış uyduruk 1gb ramli bir FreeBSD 13 x64 bit bir sunucudan anlık oyunun tek bir ch online durumdayken kullanım değerleri.

1234.jpg


Boş zamanlarımda geliştirmeye devam ediyorum daha doğrusu test aşamasındayım eklemeyi düşündüğün her şeyi ekledim şimdi test ve çıkan hataların çözümlerini yapıyorum…
 
Son düzenleme:
Başarılar melih gayet güzel bi files gelişimi sağlamışsın :)
 
Başarılar melih gayet güzel bi files gelişimi sağlamışsın :)
Teşekkürler. Ek olarak farklı bir görüşü olanlar yorum olarak belirtebilir. Mesela şu sistem olmalı ya da bu olmamalı tarzında eski yapıyı bilenler.
Şu aşamada ekleme yapacağım iki sistem var birisi monarşi diğer ise üç yol savaşı. Bu ikisini sourceden kendim kaldırmıştım neden kaldırdım hiç bir fikrim yok. :) tekrardan ekleyeceğim. Oyunun temel yapısında olan iki şey.
 
Emeğine sağlık, gayet temiz bir çalışma olmuş. Fikrimi belirtmek istediğim iki konu var, birincisi full yang yerine won sisteminin tercih edilmesi, ikincisi ise ışınlanma yüzüğüne limit getirilmesi bence gereksiz olmuş. Diğer sistem ve düzenlemelerin yanında tırnak ucu kadar ufak bir detay sonuçta, bu yüzden sınırsız da olabilir.
 
Emeğine sağlık, gayet temiz bir çalışma olmuş. Fikrimi belirtmek istediğim iki konu var, birincisi full yang yerine won sisteminin tercih edilmesi, ikincisi ise ışınlanma yüzüğüne limit getirilmesi bence gereksiz olmuş. Diğer sistem ve düzenlemelerin yanında tırnak ucu kadar ufak bir detay sonuçta, bu yüzden sınırsız da olabilir.
Won sistemi oyuna yıllar sonra eklenen yang satışından sonra 2t limitinin yetersiz kalması sonucu getirilen bir sistem. Ayrıca won sistemi eklendiğinde sistemlerde ekstra uyarlamalar gerekiyor boşuna uğraş full yang bence daha mantıklı ekstra sistem yok. İkinci yüzük konusunda ise bildiğim kadarıyla official oyundada 50 kullanım limitli yüzük ve npc üzerinden ışınlanma var sadece. Geçmiş ile günümüzün kısmen harmanlaması gibi düşündüm. Mantık oyuncu sürekli yangını silah zırh almak için kullanmayacak ekstra itemlerede para harcayacak.
 
Won sistemi oyuna yıllar sonra eklenen yang satışından sonra 2t limitinin yetersiz kalması sonucu getirilen bir sistem. Ayrıca won sistemi eklendiğinde sistemlerde ekstra uyarlamalar gerekiyor boşuna uğraş full yang bence daha mantıklı ekstra sistem yok. İkinci yüzük konusunda ise bildiğim kadarıyla official oyundada 50 kullanım limitli yüzük ve npc üzerinden ışınlanma var sadece. Geçmiş ile günümüzün kısmen harmanlaması gibi düşündüm. Mantık oyuncu sürekli yangını silah zırh almak için kullanmayacak ekstra itemlerede para harcayacak.
Fikir güzel evet, ancak officialdeki her detaya fazla takılmamak gerek bence. Çünkü officialde bir çok detay güzel olduğu kadar, bir çoğu da aynı şekilde tabiri caizse gereksiz ve saçma. Her şeyden öte, bizim geliştirdiğimiz files zaten pvp, offical değil. Official'den bunalıp pvp ye yönelen oyuncuları en azından bunun gibi ufak detaylarla uğraştırmamak daha mantıklı bence. En azından ışınlanma yüzüğü için bunu söyleyebilirim, diğer itemlerde ve durumlarda bu söylediğin fikir yine kullanılabilir. O da gayet mantıklı.
 
Fikir güzel evet, ancak officialdeki her detaya fazla takılmamak gerek bence. Çünkü officialde bir çok detay güzel olduğu kadar, bir çoğu da aynı şekilde tabiri caizse gereksiz ve saçma. Her şeyden öte, bizim geliştirdiğimiz files zaten pvp, offical değil. Official'den bunalıp pvp ye yönelen oyuncuları en azından bunun gibi ufak detaylarla uğraştırmamak daha mantıklı bence. En azından ışınlanma yüzüğü için bunu söyleyebilirim, diğer itemlerde ve durumlarda bu söylediğin fikir yine kullanılabilir. O da gayet mantıklı.
İki yüzük olur biri 50 kullanımlık biri sınırsız. Sınırsızı boss ya da metinlere koyulur veya sandığa olmadı nesne markete. :)
 
Nerelere geldik böyle ben nasıl yarışacam bu dosyalar ile :D
 
Nerelere geldik böyle ben nasıl yarışacam bu dosyalar ile :D
Emek :) daha yapılacak çok şey var. Bu uğraş benim için bir amaç gibi değilde bir uğraş hobi gibi bişey. İnsan zevk aldığı şeylerle uğraşmalı sonucunda bir şey elde edemeyecek dahi olsa. Bazıları diyebilir ya kardeşim ne uğraşıyorsun bu kadar. Bu da benim hobim diyebilirim.
 
Emek :) daha yapılacak çok şey var. Bu uğraş benim için bir amaç gibi değilde bir uğraş hobi gibi bişey. İnsan zevk aldığı şeylerle uğraşmalı sonucunda bir şey elde edemeyecek dahi olsa. Bazıları diyebilir ya kardeşim ne uğraşıyorsun bu kadar. Bu da benim hobim diyebilirim.
Benim de şu sıralar dış dünyadan uzaklaşmak için bir amaç ve gelecek için bir uğraş
 
Emek :) daha yapılacak çok şey var. Bu uğraş benim için bir amaç gibi değilde bir uğraş hobi gibi bişey. İnsan zevk aldığı şeylerle uğraşmalı sonucunda bir şey elde edemeyecek dahi olsa. Bazıları diyebilir ya kardeşim ne uğraşıyorsun bu kadar. Bu da benim hobim diyebilirim.
Boşa uğraş değil, kim ne derse desin yeterli düzeyde çaba gösterilirse birşeyler başarmak kesinlikle mümkün :)

Bu arada oyun içi font italik duruyor nasıl yaptınız konusunu zamanında bulamamıştım
 
Güncelleme;
Client icon değiştirildi.
Kod düzenlemesi.
Syserr çözümü.
Pazarlara takılmadan geçme aktif edildi.
Locale_interface temizliği.
Gelişmiş düello türkçeleştirmesi.
İlk kılıç itemi görünümü eski ymir gr ile değiştirildi.
Clientteki memory leak çözümü python tarafı eksikti tamamlandı.
Debug modda gereksiz log çözümü.
Traceerror komutundaki client çökmesi çözümü.
Clientte up down over ve disable fonksiyonlarında client çökmesine neden olabilecek hata çözümü.
Client alta atınca efekt birikmesinden kaynaklanan siyah ekran çözümü. (marty sama)
Tooltipteki skill soğuma süresinin karakterin efsununu görmemesinden dolayı yanlış gösterim düzeltmesi.
Arka arkaya skill sıfırlaması sonrası oluşan skill + vermemesi sorunu çözümü.
Haritalardaki efekt kullanımı kaynaklı fps düşüş çözümü.
Otomatik saldırıdan yön tuşları ile çıkamama çözümü.
Lonca savaşında izleyicilere saldırma engeli.
Gruplarda bonusların silinmemesi sorunu çözümü.
Warp_all_to_village fonksiyonundaki hatalı kod düzeltmesi.
İtem yükseltmelerin oluşabilecek çekirdek çökmesinin düzeltmesi.
Texturelerdeki beyazlık sorunu çözümü.
Beceri yükseltmelerinde olaşabilecek bir hata çözüldü.
Oyuna girişte ya da ışınlanmalarda sunucu yanıt vermezse client bir süre beklemesi tekrar bağlanmayı denemesi için ekleme yapıldı.
 
Son düzenleme:
Güncelleme;
Client icon değiştirildi.
Kod düzenlemesi.
Syserr çözümü.
Pazarlara takılmadan geçme aktif edildi.
Locale_interface temizliği.
Gelişmiş düello türkçeleştirmesi.
İlk kılıç itemi görünümü eski ymir gr ile değiştirildi.
Clientteki memory leak çözümü python tarafı eksikti tamamlandı.
Debug modda gereksiz log çözümü.
Traceerror komutundaki client çökmesi çözümü.
Clientte up down over ve disable fonksiyonlarında client çökmesine neden olabilecek hata çözümü.
Client alta atınca efekt birikmesinden kaynaklanan siyah ekran çözümü. (marty sama)
Tooltipteki skill soğuma süresinin karakterin efsununu görmemesinden dolayı yanlış gösterim düzeltmesi.
Arka arkaya skill sıfırlaması sonrası oluşan skill + vermemesi sorunu çözümü.
Haritalardaki efekt kullanımı kaynaklı fps düşüş çözümü.
Otomatik saldırıdan yön tuşları ile çıkamama çözümü.
Lonca savaşında izleyicilere saldırma engeli.
Gruplarda bonusların silinmemesi sorunu çözümü.
Warp_all_to_village fonksiyonundaki hatalı kod düzeltmesi.
İtem yükseltmelerin oluşabilecek çekirdek çökmesinin düzeltmesi.
Texturelerdeki beyazlık sorunu çözümü.
Beceri yükseltmelerinde olaşabilecek bir hata çözüldü.
Oyuna girişte ya da ışınlanmalarda sunucu yanıt vermezse client bir süre beklemesi tekrar bağlanmayı denemesi için ekleme yapıldı.
Tooltipteki skill soğuma süresinin karakterin efsununu görmemesinden dolayı yanlış gösterim düzeltmesi.
Bunu benim bildiğim şekilde client c++ dan yaptıysan bi şeyi dener misin? Yakın mesafe ninja ile metine süi atar mısın? Ard arda yapman gerekli soğuma süresi dolunca tekrar vuracan. Baktığımız şey ikinci seferde hasar veriyor mu.
 
Son düzenleme:
Tooltipteki skill soğuma süresinin karakterin efsununu görmemesinden dolayı yanlış gösterim düzeltmesi.
Bunu benim bildiğim şekilde client c++ dan yaptıysan bi şeyi dener misin? Yakın mesafe ninja ile metine süi atar mısın? Ard arda yapman gerekli soğuma süresi dolunca tekrar vuracan. Baktığımız şey ikinci seferde hasar veriyor mu.
Dediklerinden hiç bir şey anlamadım.
 
Geri
Üst