AirRivals SPI Ödül Sistemi

Whistle

Ruhsuz Filozof
Kurucu
Kurumsal Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.533
Çözümler
549
Beğeni
12.163
Puan
5.915
Ticaret Puanı
1
SPI Ödül Sistemi yada diğer adıyla Oyuncuların Savaşlardaki katkılarına bağlı verilen ödüller olarak bilinen ve AirRivals 3.2 Bölümü Güncellemesi ile oyuna eklenen bu hesaplama yöntemi , oyuncuların savaşlarda gösterdiği faaliyetlere göre onlara SPI kazandıran bir sistemdir.Değişik şekillerde durumlar söz konusu olsa bile , yapılan hesaplamalar yaklaşık olarak aynıdır.

Hesaplamalar SPI akışını dengelemek için oyuncuların oynadıkları gemiye bağlı olarak farklılık gösterir.Aşağıda her gemi türünün alacağı SPI miktarı için farklı çarpım oranları yer alıyor;

>> B-Gear : *0.7
>> I-Gear : *1
>> A-Gear *1
>> M-Gear : *3

Savaşlarda düşürdüğünüz düşman uçak sayısına , savaş haritasında geçirdiğiniz zamana , düşman kuvvetlerine (NPC'ler ve Oyuncular) verdiğiniz hasara , savaşta geminizin düşme sayısına ve formasyonunuza enerji ve kalkan tamiri yapmanıza (M-Gear'lar için) bağlı olarak oyunda bulunan SPI Ödül Sistemi yukarıdaki çarpım oranlarını da kullanarak size özel Kişisel Katkı ödülünüzü verecektir.

Savaşta en az faaliyet gösteren oyuncu gösterdiği faaliyete göre düşük miktarda para alır ancak her kim savaşta yukarıdaki seçenekler dahilinde daha fazla faaliyet gösterirse (Ölme öldürme oranları da dahil), yüklü miktarda parayı o kişi alır.Savaşın kazanılmış veya kaybedilmiş olması verilecek ödüllerin miktarını değiştirmez.

Ana gemi Savaşı
Anagemi Savaşı SPI Ödülleri verilirken aşağıdaki hesaplama yöntemi kullanılır;Kişisel Katkı /Ulus Dağıtım Puanı (UDP) * 2 Milyon * Ulusta açık (oyunda olan) oyuncu sayısı = Verilecek olan SPI Ödülü

Savaşta aktif olan oyuncuların en fazla alacağı SPI Miktarı 10.000.000 , en az alacağı SPI Miktarı 100.000 SPI'dır.
Savaşta faaliyet göstermiş olan oyuncular nerede olursa olsun savaş sonunda yukarıdaki miktarlar arasında bir ödül mutlaka alır.
Ana gemi savaşı sonucunda Ulus Liderleri ve Ana gemide en çok hasarı veren ilk üç tugayın üyeleri kişisel katkı ödüllerinin üzerine ekstra SPI Ödülü alacaklardır.Ana gemi savaşı sonucunda ilk üçe giren tugayların tugay depolarına otomatik olarak SPI aktarılır.

Ulus Liderlerinin ve İlk üçe giren tugayların alacakları ödüller şu şekilde hesaplanır;

>> Ulus Lideri : UDP * 200 SPI
>> 1.Tugay : UDP * 100 SPI + 30 Milyon SPI
>> 2.Tugay : UDP * 80 SPI + 20 Milyon SPI
>> 3.Tugay : UDP * 50 SPI + 10 Milyon SPI

Üs Savaşları
Üs Savaşı SPI Ödülleri verilirken aşağıdaki hesaplama yöntemi kullanılır;Kişisel Katkı / UDP * 1 Milyon * Ulusta açık (oyunda olan) oyuncu sayısı = Verilecek olan SPI Ödülü

Yine Ana gemi savaşlarında olacağı gibi , oyuncuların en yüksek alabilecekleri SPI Miktarı 10.000.000 SPI , en düşük alabilecekleri ise 100.000 SPI'dır ve nerede olurlarsa olsunlar savaşta faaliyet gösterenler ödüllerini mutlaka alırlar.

Düşman gemilerine ne kadar çok saldırıp düşürürseniz o kadar fazla miktarda ödül alırsınız , aynı şey düşman ulus üssüne verilen hasar içinde geçerlidir.Haritada geçirdiğiniz zaman ana gemi veya stratejik nokta savaşlarındaki gibi size ekstra SPI kazandırmaz.

Stratejik Nokta Savaşları
Bu savaşlarda sadece ulusa özel NPC türleride düşman kuvvetlerinden sayılır (Örnek olarak Gözcü Muhafızları ve Gjert Yolunda bulunan ANI Gemileri ile Redline'de bulunan Su tankları)

Stratejik Nokta Savaşı SPI Ödülleri verilirken aşağıdaki hesaplama yöntemi kullanılır;Kişisel Katkı / UDP * 0.5 Milyon * Ulusta açık (oyunda olan) oyuncu sayısı = Verilecek olan SPI Ödülü
Ayrıca ikinci bir hesaplama yöntemi daha var;

(Haritada geçirilen dakika sayısı + uçağınızın düşman uçaklar tarafından düşürülme sayısı) / [Savaşın süresi (Dakika olarak) + Düşman uçaklar tarafından düşürülen müttefik (Aynı ulustan olan) uçakların düşme sayısı] * 0.5 Milyon SPI

Oyuncuların alabilecekleri maksimum SPI Miktarı 5.000.000 SPI, minimum alabilecekleri SPI Miktarı ise 50.000 SPI'dır.Bu savaşlar Ana gemi veya üs savaşları kadar uzun sürmediği için , oyuncuların alacakları SPI Miktarı Ana gemi ve Üs Savaşlarına göre daha az olabilir.
 
Geri
Üst