Çözüldü Şeytan Kulesi CH Kapatıyor!

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ncp80

Üye
Üye
Mesaj
291
Çözümler
4
Beğeni
196
Puan
741
Ticaret Puanı
0
Benim emek filesim var ve şeytan kulesinde bir kaç kattan sonra ch kapanıyor. Sunucuya bağlanırken hata diyor.
Şeytan kulesiyle alakası ne anlıyamadım :(

@Whistle ve forumla ilgilenen diğer kişilerden yardım istiyorum :)
 
Çözüm
Birden fazla sonuç çıktı o_O

Link vereyim en iyisi :

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Tamam işte translate.lua dosyasını aç. Daha sonra onda olmayan değişkenleri ekle.
Bak mesela 91. satır;
Lua (Quest):
notice_multiline(gameforge.deviltower_zone._60_dNotice,d.notice)

Burada gameforge.deviltower_zone._60_dNotice şöyle bir değişken var. Bu translate.lua dosyasında olması lazım. Tek tek hepsini kontrol et hangisi eksik ise ekle. ;) Orada yazan şeyleri bulman lazım ama...
Öööh onuda bilmiyoruz muamelesi yapma lütfen :D öyle deseydin syslog ve syserr atardım :/
Üşendim. :D Fakat bu gibi durumlarda alışkanlık edinmek gerek. Konuya eklemeniz lazım. Yabancılarda bu kültür oturmasına rağmen daha hala bizde oturmadı.
 
Rica etsem bekleyebilir misiniz hata kayıtlarını görmem için ch yi tekrar kapatmasını sağlamam gerekiyor . Yani kule çıkcam :)
bekleyebilir misiniz rica etsem ?
Zaten konuya yazdığınızda bildirim gelir. Bi bakalım sorun neymiş.
 
Konu üzerinden açıklayalım lütfen. :) Sonuç neyse konu altından belirtebilirsiniz.
Buyrun Syserr :

Kod:
SYSERR: Feb  7 20:45:46 :: AddServerTimer: already registered server timer name:devil_stone4_update arg:660000
SYSERR: Feb  7 20:45:46 :: AddServerTimer: already registered server timer name:devil_stone4_fail1 arg:660000
SYSERR: Feb  7 20:45:46 :: RunState: LUA_ERROR: [string "deviltower_zone"]:16: attempt to call global `notice_multiline' (a nil value)
SYSERR: Feb  7 20:45:46 :: WriteRunningStateToSyserr: LUA_ERROR: quest deviltower_zone.start click
SYSERR: Feb  7 20:45:56 :: GetUniqueHpPerc: Unknown Key : fake2
SYSERR: Feb  7 20:45:56 :: PurgeUnique: Unknown Key or Dead: fake2
SYSERR: Feb  7 20:45:56 :: RunState: LUA_ERROR: [string "deviltower_zone"]:8: attempt to call global `notice_multiline' (a nil value)
SYSERR: Feb  7 20:45:56 :: WriteRunningStateToSyserr: LUA_ERROR: quest deviltower_zone.start click
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Translate.lua dosyasında olmayan bir değişken olduğundan dolayı veriyor olabilir.
Bakın;
Kod:
SYSERR: Feb  7 20:45:56 :: RunState: LUA_ERROR: [string "deviltower_zone"]:8: attempt to call global `notice_multiline' (a nil value)

Bu yüzden şeytan kulesi quest dosyasını açıp notice_multiline fonksiyonuna bakın. Eğer çözemezseniz orada yazanı buraya yapıştırın, ben size nasıl çözeceğinizi anlatırım. Bütün quest dosyasını yazmayın ama hata veren satırdaki notice_multiline kısmını yazmanız yeterli.
 
Translate.lua dosyasında olmayan bir değişken olduğundan dolayı veriyor olabilir.
Bakın;
Kod:
SYSERR: Feb  7 20:45:56 :: RunState: LUA_ERROR: [string "deviltower_zone"]:8: attempt to call global `notice_multiline' (a nil value)

Bu yüzden şeytan kulesi quest dosyasını açıp notice_multiline fonksiyonuna bakın. Eğer çözemezseniz orada yazanı buraya yapıştırın, ben size nasıl çözeceğinizi anlatırım. Bütün quest dosyasını yazmayın ama hata veren satırdaki notice_multiline kısmını yazmanız yeterli.
Baktımda birşey göremedim :(
 
Birden fazla sonuç çıktı o_O

Link vereyim en iyisi :

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Tamam işte translate.lua dosyasını aç. Daha sonra onda olmayan değişkenleri ekle.
Bak mesela 91. satır;
Lua (Quest):
notice_multiline(gameforge.deviltower_zone._60_dNotice,d.notice)

Burada gameforge.deviltower_zone._60_dNotice şöyle bir değişken var. Bu translate.lua dosyasında olması lazım. Tek tek hepsini kontrol et hangisi eksik ise ekle. ;) Orada yazan şeyleri bulman lazım ama...
 
Çözüm
Tamam işte translate.lua dosyasını aç. Daha sonra onda olmayan değişkenleri ekle.
Bak mesela 91. satır;
Lua (Quest):
notice_multiline(gameforge.deviltower_zone._60_dNotice,d.notice)

Burada gameforge.deviltower_zone._60_dNotice şöyle bir değişken var. Bu translate.lua dosyasında olması lazım. Tek tek hepsini kontrol et hangisi eksik ise ekle. ;) Orada yazan şeyleri bulman lazım ama...
Eline sağlık. :)
 
Konu çözüldüğüne göre önek çözüldü işaretlenip konu kilitlenmiştir.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst