Server taraflı hile önlemi.Test edildi.

  • Konuyu açan Konuyu açan martysama
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 15
  • Gösterim Gösterim 1K

martysama

MT Üye
MT Üye
Mesaj
181
Beğeni
71
Puan
446
Ticaret Puanı
0
otomatik atakdaki okçuyu engellemiyor.

seri düz vuruş yapıyor ama oyundan dc atıyor.
karşıdaki kişiyede seri düz vuruşdaki damage ulaşmıyor normal damage yiyor.
lalakerde test edildi.
hemere sourceden sökülmüştür daha sökülecek var.
definesiz antichetlerde yapmışlar fakat biraz zor sökmesi onlarada bakıyorum.
#define FIX_SYNC_HACK
aratılacak.
 

Dosya Eklentileri

Son düzenleme:
Ne kullanıyorlar ki bu kadar iyi ?
Çok fazla bilmesem de i.t kısmını yanılmıyorsam network arch. yeniden oluşturdular ve client-side kısmındaki tüm RPCs server-side tutuyorlar. Bunu kontrol etmek içinde muhtemelen belirli bir süzgeçten (RSA, SHA etc) geçiriyorlar. Bunu yapıyorlarsa da muhtemeldir ki S.A.M'e sahip bir sunucu çalıştırıyorlar :)
 
ben ribunum n2play gibi sourcleri inceledim yani adamalr source sanki tekrar yazmış gibiler.
 
Çok fazla bilmesem de i.t kısmını yanılmıyorsam network arch. yeniden oluşturdular ve client-side kısmındaki tüm RPCs server-side tutuyorlar. Bunu kontrol etmek içinde muhtemelen belirli bir süzgeçten (RSA, SHA etc) geçiriyorlar. Bunu yapıyorlarsa da muhtemeldir ki S.A.M'e sahip bir sunucu çalıştırıyorlar :)
Bu harbiden sağlam işçilik yalnız bugün bir mmo yapmanın en büyük 2 zorluğu biri network altyapısı oluşturma diğeri ise bunu koruyabilme. Ellerinde böyle işçilik yapan arkadaşlar varsa neden kendi mmolarını yaratmıyorlar ki bu işlerden ciddi para kazanıyorlar keşke biraz vizyon da oluşturabilseler
 
Bu harbiden sağlam işçilik yalnız bugün bir mmo yapmanın en büyük 2 zorluğu biri network altyapısı oluşturma diğeri ise bunu koruyabilme. Ellerinde böyle işçilik yapan arkadaşlar varsa neden kendi mmolarını yaratmıyorlar ki bu işlerden ciddi para kazanıyorlar keşke biraz vizyon da oluşturabilseler
Doğrusunu isterseniz multi playerin en komplike sorunudur network. Çünkü eğer mimari hatalıysa (Immersive, dynamic, visual, game world, design vb) ne kadar iyi olursa olsun derinlerde bir sorun sürekli size hissettirmeden büyümeye devam ediyor. Zaten bildiğinize eminim ancak mevcut mmorpg oyunumuzun ağ mimarisini baştan aşağı değiştirdik. Inovatif bir mimari ile scalability konusunda çok çalıştık. Şu an 40k ccu'da ölçeklenebilir ve korunabilir bir mimariye sahibiz. Bunun için gerçekten çok uğraştık. Şimdide Kickstarter'e çıkıyoruz. Ön lansman sayfası da yayınladık. Her neyse, Metin2 gibi tamamen komplike ve non-scalability bir koda sahip oyunun network'ü değiştirebilecek potansiyele ve vizyon anlayışına sahip gerçek bireysel/tüzey geliştirici ne yazık ki yok. Aeldra replika sunucusu hakkında yorum yaptım çünkü herkesin tanıdığı ve bildiği bu sunucunun eski IT uzmanı ch3hp bizim şirketimizin IT departmanında görevlidir.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
. Kısmide olsa aldığım bilgiyi topluluk ile paylaştım sadece. Yalnız şunu söyleyebilirim ki, Türkiye'de özellikle bu emülatör ve replika oyunların yerine yeni MMO oyunları konusunda yaratıcılık ve geliştirmeye adım atılması gerekiyor. Bundan 10 yıl önce bir mmo yapmak hayalden öteye gidemezken bugün bunun için çok çeşitli araçlar ve framework ve tool kitler var.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ise bunlardan sadece biri. Üstelik Atavism bir S.A.M sunucu mimarisine sahiptir. Defalarca bu ve bunun gibi çeşitli konuyu gündem yapmaya çalışmama rağmen maalesef meramımı dile getiremedim. Ben uluslararası bir oyun geliştirme stüdyosunun sahibi olarak karşıma rakip olarak görmek değil fakat gurur olarak çıkarılacak mmolar görmeyi istediğimi defalarca dile getirsem de bunu maalesef her defasında ya yanlış anlıyorlar, ya da görmezden geliyorlar. Artık bu yüzden çabalamayacağım. Okumaya ayırdığınız zamanınız için teşekkür ederim.
 
Çok fazla bilmesem de i.t kısmını yanılmıyorsam network arch. yeniden oluşturdular ve client-side kısmındaki tüm RPCs server-side tutuyorlar. Bunu kontrol etmek içinde muhtemelen belirli bir süzgeçten (RSA, SHA etc) geçiriyorlar. Bunu yapıyorlarsa da muhtemeldir ki S.A.M'e sahip bir sunucu çalıştırıyorlar :)
adam biliyo ya ben okurken zorlandım


@martysama
biz daha ordaki kodları okuyamıyoruz adamlar nasıl yapıyor anlamış değilim. :D
 
adam biliyo ya ben okurken zorlandım


@martysama
biz daha ordaki kodları okuyamıyoruz adamlar nasıl yapıyor anlamış değilim. :D
ben kodları okumuyorum.
winmergeyle altyapi filesdeki kod farkalrına bakıyorum.
sourceyi baştan aşağı kontrol ediyorum.

hack atk yada movla ilgili bir değişik yazı varsa yada eklenmişse onlar çıkarıyorum.


sende sourceden kelime arama programıyla
#define FIX_SYNC_HACK
bunu aratacaksın bunun olduğ uyerlede değişiklik yapılmış aynı dğeişikliği sende kendi filesina yapıcaksın oldu bitti.
 
Doğrusunu isterseniz multi playerin en komplike sorunudur network. Çünkü eğer mimari hatalıysa (Immersive, dynamic, visual, game world, design vb) ne kadar iyi olursa olsun derinlerde bir sorun sürekli size hissettirmeden büyümeye devam ediyor. Zaten bildiğinize eminim ancak mevcut mmorpg oyunumuzun ağ mimarisini baştan aşağı değiştirdik. Inovatif bir mimari ile scalability konusunda çok çalıştık. Şu an 40k ccu'da ölçeklenebilir ve korunabilir bir mimariye sahibiz. Bunun için gerçekten çok uğraştık. Şimdide Kickstarter'e çıkıyoruz. Ön lansman sayfası da yayınladık. Her neyse, Metin2 gibi tamamen komplike ve non-scalability bir koda sahip oyunun network'ü değiştirebilecek potansiyele ve vizyon anlayışına sahip gerçek bireysel/tüzey geliştirici ne yazık ki yok. Aeldra replika sunucusu hakkında yorum yaptım çünkü herkesin tanıdığı ve bildiği bu sunucunun eski IT uzmanı ch3hp bizim şirketimizin IT departmanında görevlidir.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
. Kısmide olsa aldığım bilgiyi topluluk ile paylaştım sadece. Yalnız şunu söyleyebilirim ki, Türkiye'de özellikle bu emülatör ve replika oyunların yerine yeni MMO oyunları konusunda yaratıcılık ve geliştirmeye adım atılması gerekiyor. Bundan 10 yıl önce bir mmo yapmak hayalden öteye gidemezken bugün bunun için çok çeşitli araçlar ve framework ve tool kitler var.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ise bunlardan sadece biri. Üstelik Atavism bir S.A.M sunucu mimarisine sahiptir. Defalarca bu ve bunun gibi çeşitli konuyu gündem yapmaya çalışmama rağmen maalesef meramımı dile getiremedim. Ben uluslararası bir oyun geliştirme stüdyosunun sahibi olarak karşıma rakip olarak görmek değil fakat gurur olarak çıkarılacak mmolar görmeyi istediğimi defalarca dile getirsem de bunu maalesef her defasında ya yanlış anlıyorlar, ya da görmezden geliyorlar. Artık bu yüzden çabalamayacağım. Okumaya ayırdığınız zamanınız için teşekkür ederim.
Uzun uzun yazdığınız için ben çok teşekkür ederim. MMO konusunda çok uğraşan bir ekip olduğunuzu biliyorum. Bu vizyon aslında olan ekipler vardır malum ekonomi de etkili. MMO yapmak ekip kurmak uzun yıllar devamlılığı sağlamak çok ciddi bütçe istiyor. Özellikle mobil sektörden dev paralar kazanan şirketlerimizin bu işlere yönelmemesi zaten üzücü. Bugün yapılan Kore MMOlarının çoğu birbirinin kopyası optimizasyon sorunları bile aynı. Ama ben sağlam bir MMO yapacaksan altyapı teknolojisinin 3. Parti olmasına katılmıyorum. Örnek verdiğiniz Atavism ve photon gibi teknolojiler MMO yapmak için hız kazandırır ama bana uzun ömürlü gelmiyor. Oyun motorları tercih edilmeli ama network ve yönetim konusunda kendi teknolojini üretmek MMO konusunda farz. Tabi bu para kadar vizyon işi de. Türkiye'de pvplerden milyon kaldıran adamlar var oturup acaba biz de kendi oyunumuzu geliştirsek mi diye bir adım ben de göremedim...
 
sourceyi baştan aşağı kontrol ediyorum.

hack atk yada movla ilgili bir değişik yazı varsa yada eklenmişse onlar çıkarıyorum.


sende sourceden kelime arama programıyla
#define FIX_SYNC_HACK

bunu aratacaksın bunun olduğ uyerlede değişiklik yapılmış aynı dğeişikliği sende kendi filesina yapıcaksın oldu bitti


valla bir sürü değişken var iç içe girmiş neyi nerden çekiyor belli değil source içerisinde çok karmaşık ipucu için de sağol.
bu arada kelime arama programı bende yok paylaşabilirmisin?
 
valla bir sürü değişken var iç içe girmiş neyi nerden çekiyor belli değil source içerisinde çok karmaşık ipucu için de sağol.
bu arada kelime arama programı bende yok paylaşabilirmisin?
kanaks en hiç meraklı değilsin hemen kelime arama progrmaını gogole sorayım flaan da demiyorsun biraz aklını çalıştır.
işe girsen sana böyle derlerdi
 
Uzun uzun yazdığınız için ben çok teşekkür ederim. MMO konusunda çok uğraşan bir ekip olduğunuzu biliyorum. Bu vizyon aslında olan ekipler vardır malum ekonomi de etkili. MMO yapmak ekip kurmak uzun yıllar devamlılığı sağlamak çok ciddi bütçe istiyor. Özellikle mobil sektörden dev paralar kazanan şirketlerimizin bu işlere yönelmemesi zaten üzücü. Bugün yapılan Kore MMOlarının çoğu birbirinin kopyası optimizasyon sorunları bile aynı. Ama ben sağlam bir MMO yapacaksan altyapı teknolojisinin 3. Parti olmasına katılmıyorum. Örnek verdiğiniz Atavism ve photon gibi teknolojiler MMO yapmak için hız kazandırır ama bana uzun ömürlü gelmiyor. Oyun motorları tercih edilmeli ama network ve yönetim konusunda kendi teknolojini üretmek MMO konusunda farz. Tabi bu para kadar vizyon işi de. Türkiye'de pvplerden milyon kaldıran adamlar var oturup acaba biz de kendi oyunumuzu geliştirsek mi diye bir adım ben de göremedim...
Bu konuyu gündeme aldığınız en azından bir kaç dakikalığına da olsa insanların okumasına fırsat vermeye yardımcı olduğunuz için bilhassa ben teşekkür etmek istiyorum. (Her ne kadar okuyup görmezden gelecek olsalar da..)

Mobil sektör bu işe girmiyor çünkü platformdan maliyet ölçümü yapacak kadar düşük bir vizyon kapasitesine sahipler. Mobile oyun çıkarmak ile PC çıkarmak arasında ortaya serdikleri sorunsal bahaneler döngüsünü bir bilseniz üzülür işin içinden çıkamazsınız benim gibi. Sorun şu ki, yatırımcılar bu konulara inanıyorlar, neden çünkü bu bahane de olsa onlara söyleyen köklü ve temeli sağlam bir şirket :) Hal böyle olunca da investorlar PC bazlı investment yapmıyorlar. Haliyle sektörün önünü kapatan mobil piyasası olduğu için de bağımsız stüdyolar için finansal yeterlilikte büyük bir sorun haline dönüşüyor. Örneğin biz, yaklaşık 2 yıldır investment arıyoruz. Ancak gelen investor bize şunu soruyor Platform nedir?, Target nedir? Business modeli nedir? Hangi pazar? PC/Steam, 14-40, F2P,B2C, ve MMORPG cevabını verdiğiniz de aldığınız cevap, ilgilenmiyorum.. Şimdi sorun şu; bunu diyor, çünkü pazar analizine veya platformun getirisine veya sizin finansal projeksiyonunuza bakmıyor çünkü mobil sektör devlerinden aldığı hazır ama asılsız bilgiyi kullanıyor istiyor ki zaman kaybetmeyim mobil başka bir startup gelsin. Bu durum ise tekrarladığından süreklilik ile finansal sorun haline dönüşüyor. Hiç bir individual studio bu durumda MMO çıkaramıyor. Yani biz gerçekten çok iddialı ve başarılıyız, çünkü pes etmedik. Hakikatten şaşırıyorum bazen bizim için :) Bu durumda devreye Atavism gibi 3th giriyor. Photon veya Mirror yada Fishnet hakkında sizinle aynı düşünsem de Atavism'i yaklaşık 1 yıl kullandık şirkette ve oldukça güçlü stress testlerine dayanabildi. Daha sonra Hero Engine'yi komple satın aldık ve dağıtımını üstlendik ve kendi kurum içi oyun motorumuz haline çevirdik. Eğer yakında şirketi faaliyete alırsak SWTOR'den royalty alacak durumda olacağız. Hero Engine I.P mülkiyeti de bize ait : )

Elbette ki atavism ile gidip bir massively multiplayer'i yayınlamak akıl karı değil, en azından yeni başlayanların sektöre başlangıç adımı atabilecekleri hazır bir framework ve software sunuyor ve şu soruyu ortadan kaldırıyor (Ah doğru ama, biz nereden başlayalım ki ?) en azından temel atılabilecek kadar işlevsel ve zengin bir kaynak. Özellik ile uMMORPG gibi assetlere kıyasla.. Ama maalesef metin2 pvp sektörü anlaşılan $40BN ARR küresel mmorpg pazarından daha büyük demek ki :) İlgi göremediğine göre bahsettiğimiz konu. Yani gerçekten uzun oldu evet farkındayım ama sizinle konuşmak gerçekten bir harika. Daha da uzatabilir ve derinlere inilebilir fakat sizin kıymetli zamanınızdan almak istemiyorum. Tekrar teşekkür ederim.
 
Bu konuyu gündeme aldığınız en azından bir kaç dakikalığına da olsa insanların okumasına fırsat vermeye yardımcı olduğunuz için bilhassa ben teşekkür etmek istiyorum. (Her ne kadar okuyup görmezden gelecek olsalar da..)

Mobil sektör bu işe girmiyor çünkü platformdan maliyet ölçümü yapacak kadar düşük bir vizyon kapasitesine sahipler. Mobile oyun çıkarmak ile PC çıkarmak arasında ortaya serdikleri sorunsal bahaneler döngüsünü bir bilseniz üzülür işin içinden çıkamazsınız benim gibi. Sorun şu ki, yatırımcılar bu konulara inanıyorlar, neden çünkü bu bahane de olsa onlara söyleyen köklü ve temeli sağlam bir şirket :) Hal böyle olunca da investorlar PC bazlı investment yapmıyorlar. Haliyle sektörün önünü kapatan mobil piyasası olduğu için de bağımsız stüdyolar için finansal yeterlilikte büyük bir sorun haline dönüşüyor. Örneğin biz, yaklaşık 2 yıldır investment arıyoruz. Ancak gelen investor bize şunu soruyor Platform nedir?, Target nedir? Business modeli nedir? Hangi pazar? PC/Steam, 14-40, F2P,B2C, ve MMORPG cevabını verdiğiniz de aldığınız cevap, ilgilenmiyorum.. Şimdi sorun şu; bunu diyor, çünkü pazar analizine veya platformun getirisine veya sizin finansal projeksiyonunuza bakmıyor çünkü mobil sektör devlerinden aldığı hazır ama asılsız bilgiyi kullanıyor istiyor ki zaman kaybetmeyim mobil başka bir startup gelsin. Bu durum ise tekrarladığından süreklilik ile finansal sorun haline dönüşüyor. Hiç bir individual studio bu durumda MMO çıkaramıyor. Yani biz gerçekten çok iddialı ve başarılıyız, çünkü pes etmedik. Hakikatten şaşırıyorum bazen bizim için :) Bu durumda devreye Atavism gibi 3th giriyor. Photon veya Mirror yada Fishnet hakkında sizinle aynı düşünsem de Atavism'i yaklaşık 1 yıl kullandık şirkette ve oldukça güçlü stress testlerine dayanabildi. Daha sonra Hero Engine'yi komple satın aldık ve dağıtımını üstlendik ve kendi kurum içi oyun motorumuz haline çevirdik. Eğer yakında şirketi faaliyete alırsak SWTOR'den royalty alacak durumda olacağız. Hero Engine I.P mülkiyeti de bize ait : )

Elbette ki atavism ile gidip bir massively multiplayer'i yayınlamak akıl karı değil, en azından yeni başlayanların sektöre başlangıç adımı atabilecekleri hazır bir framework ve software sunuyor ve şu soruyu ortadan kaldırıyor (Ah doğru ama, biz nereden başlayalım ki ?) en azından temel atılabilecek kadar işlevsel ve zengin bir kaynak. Özellik ile uMMORPG gibi assetlere kıyasla.. Ama maalesef metin2 pvp sektörü anlaşılan $40BN ARR küresel mmorpg pazarından daha büyük demek ki :) İlgi göremediğine göre bahsettiğimiz konu. Yani gerçekten uzun oldu evet farkındayım ama sizinle konuşmak gerçekten bir harika. Daha da uzatabilir ve derinlere inilebilir fakat sizin kıymetli zamanınızdan almak istemiyorum. Tekrar teşekkür ederim.
Güzel cevaplar için asıl ben çok teşekkür ederim. Atavism redditte övüldüğünü gördüm sizden de duyunca pozitif bir düşüncem oluştu sağlıklı bir sistem. Heroengine çok eski bir MMO motoruydu sanırım tamamen satın aldık dediniz size fayda sağladı mı yoksa motorun gelişmesi daha lazım mı mesela ne konuda büyük artısı var MMO geliştirme konusunda merak ettim
 
Güzel cevaplar için asıl ben çok teşekkür ederim. Atavism redditte övüldüğünü gördüm sizden de duyunca pozitif bir düşüncem oluştu sağlıklı bir sistem. Heroengine çok eski bir MMO motoruydu sanırım tamamen satın aldık dediniz size fayda sağladı mı yoksa motorun gelişmesi daha lazım mı mesela ne konuda büyük artısı var MMO geliştirme konusunda merak ettim
Atavism hakkında olumlu düşünmenize sevindim, gerçekten denenmesi gereken etkili bir framework. Hero Engine geçmişte kullanıldı ve çok bilinen bir motor değildi. Biz 2013 yılında kiraladığımızda çok etkili ve olumlu bir oyun motoru değildi. 2021 yılında Idea Fabrik Plc'den mülkle ilgili TM lisansını satın aldık ve 2022 son yılında heroengine.com web sitesini, wiki sayfasını ve forum sayfasını kapattık. Şimdi isim değişikliği ile bulut mimarisini geri getireceğiz. Aslında amacımız oyun motorumuzu Türkiye ve Macaristan'da ücretsiz olarak kullanıma sunarak ivme kazandırmak ve telif yoluyla (30% commision mp) gelir katkısı elde etmek. Hero Engine'i diğer tüm oyun motorlarından farklı kılan en önemli şey, oyun motorunun hem geliştirme ortamı hem de oyunun sunucusu olması. Her şey gerçek zamanlı. Bu da demek oluyor ki siz ve sizin gibi 10k CCU oyunda aktif durumdayken, oyun dünyasına devasa güncellemeler atabilir, istemci ve sunucu kodunu anında derleyip istemcilere gönderebilir, model ve kaynak ekleyebilir, silebilir, değiştirebilir, vfx, sfx veya shader'ları anında güncelleyebilir, her şeyi değiştirebilir, bir haritayı tamamen gerçek zamanlı olarak değiştirebilirsiniz. Doğrusu şuanda investor için bir iş planı hazırlıyorum, şu anda teknik ifadeler aklıma gelmese de kafam çok karışık. Ancak Hero Engine şu anda sadece Sapphire mimarisine sahip laniatus'tan temin edilebiliyor ve unity 2023'ten çok daha performanslı ve optimize edilmiş durumda. Yerleşik ağ ve istemci/sunucu düğümleri ile birlikte geliyor. Siz sadece atavism'de olduğu gibi DOM ve GOM yapısını kullanarak oyununuzu istemci/sunucu için yapmaya odaklanırsınız. Fiziğin geri kalanı, ragdoll'lar, gölgelendiriciler, render, UI, GUI ve motorun otomatik olarak hesapladığı ve optimize ettiği diğer şeylerden sadece bazılarıdır. GPT4'ü de oyun motoruna entegre ettik ve bu bize inanılmaz bir ivme kazandırdı. Bir sonraki planımız oyun motorumuza roadmap Q'a göre NFT ve Blockchain'i Web3 teknolojisini entegre etmek. Bu yüzden sadece Kickstarter kampanyasında ana hedefimize ulaşmak zorundayız. Çünkü finansal gereklilik çok ciddi bir sorundur.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
da katılırsanız, size oyunu canlı olarak gösteririm, sorun değil :)
 
Üst