Yardım Martysama Nesne Yansıtma Rengi

  • Konuyu açan Konuyu açan random
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 239
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

random

Üye
Üye
Mesaj
32
Beğeni
7
Puan
446
Ticaret Puanı
0
Merhaba,
Martysama v5.8 alt yapı kullanmaktayım. Sohbet ekranında ve fısıltı ekranında nesne yansıttığımızda normal şartlar altında efsunlu nesnelerin rengi sarı efsunsuz nesnelerin rengi ise daha farklı olması gerekmekte. Ama bu altyapıda hepsi sarı renkli olarak çıkıyor. Nasıl normale çevrilebilir bir fikriniz var mı ? Daha önce karşılaştığınız ya da düzeltmeyi düşündüğünüz bir şey mi?

Yardımlarınız için teşekkür ederim.
 
PythonPlayerModule.cpp aç ve arat.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * playerGetItemLink(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)

İçerisinde bul

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        if (isAttr)
            snprintf(buf, sizeof(buf), "|cffffc700|H%s|h[%s]|h|r", itemlink, pItemData->GetName());
        else
            snprintf(buf, sizeof(buf), "|cfff1e6c0|H%s|h[%s]|h|r", itemlink, pItemData->GetName());

Bunu verdiğim ile değiştir.
 
PythonPlayerModule.cpp aç ve arat.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * playerGetItemLink(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)

İçerisinde bul

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        if (isAttr)
            snprintf(buf, sizeof(buf), "|cffffc700|H%s|h[%s]|h|r", itemlink, pItemData->GetName());
        else
            snprintf(buf, sizeof(buf), "|cfff1e6c0|H%s|h[%s]|h|r", itemlink, pItemData->GetName());

Bunu verdiğim ile değiştir.
Teşekkürler. :)

Edit: Kontrol ettim de zaten bu şekildeymiş. Renk kodlarında bir değişme yok gibi.
 
Geri
Üst