Çözüldü Kapıdan ışınlanma yeri ayarlama?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Yusty

Üye
Üye
Mesaj
98
Çözümler
5
Beğeni
38
Puan
676
Ticaret Puanı
0
İyi günler, Pvp serverımda sürgün mağarası 2. kata kırmızı kapıdan geçip çıkıyorum fakat 2. kattan geri 1. katın kapısından geçtiğimde çıktığım yere ışınlanmam gerekirken başka bir yere ışınlanıyorum acaba onu nereden ayarlayabilirim?
 
Çözüm
Sorunuzu tam olarak anlayamadım ama mob_proto içindeki mob_names.txt dosyasından ayarlayabilirsiniz.

Örnek;
Kod:
10005    Bakra_Bölgesi 9064 2214
Bu bakra bölgesine geçen kırmızı kapının kordinatlarıdır. Aslında o kırmızı kapı bir efektir. Işınlanma kapıları da oyuna göre bir mobtur.
Siz karakterle dibine geldiğinizde sizi otomatik olarak tanımlı koordinata ışınlar.

Buradaki kordinatlar bu: 9064 2214
Sizde size uygun olan ışınlanma kapısının mob kodunu öğrenip mob_names.txt üzerinden değiştirmeniz gerekiyor.

Birde sürgün mağarası 2. katta sabitli olan npcleri kontrol eder misiniz?
Belki filesinizde 2.kattaki ışınlama kapısına başka bir portal koyulmuş olabilir.

2. kattan tekrar 1. kata dönerken başka yere ışınladığını...
Sorunuzu tam olarak anlayamadım ama mob_proto içindeki mob_names.txt dosyasından ayarlayabilirsiniz.

Örnek;
Kod:
10005    Bakra_Bölgesi 9064 2214
Bu bakra bölgesine geçen kırmızı kapının kordinatlarıdır. Aslında o kırmızı kapı bir efektir. Işınlanma kapıları da oyuna göre bir mobtur.
Siz karakterle dibine geldiğinizde sizi otomatik olarak tanımlı koordinata ışınlar.

Buradaki kordinatlar bu: 9064 2214
Sizde size uygun olan ışınlanma kapısının mob kodunu öğrenip mob_names.txt üzerinden değiştirmeniz gerekiyor.

Birde sürgün mağarası 2. katta sabitli olan npcleri kontrol eder misiniz?
Belki filesinizde 2.kattaki ışınlama kapısına başka bir portal koyulmuş olabilir.

2. kattan tekrar 1. kata dönerken başka yere ışınladığını söylemiştiniz. Nereye ışınlıyor?
 
Çözüm
Sorunuzu tam olarak anlayamadım ama mob_proto içindeki mob_names.txt dosyasından ayarlayabilirsiniz.

Örnek;
Kod:
10005    Bakra_Bölgesi 9064 2214
Bu bakra bölgesine geçen kırmızı kapının kordinatlarıdır. Aslında o kırmızı kapı bir efektir. Işınlanma kapıları da oyuna göre bir mobtur.
Siz karakterle dibine geldiğinizde sizi otomatik olarak tanımlı koordinata ışınlar.

Buradaki kordinatlar bu: 9064 2214
Sizde size uygun olan ışınlanma kapısının mob kodunu öğrenip mob_names.txt üzerinden değiştirmeniz gerekiyor.

Birde sürgün mağarası 2. katta sabitli olan npcleri kontrol eder misiniz?
Belki filesinizde 2.kattaki ışınlama kapısına başka bir portal koyulmuş olabilir.

2. kattan tekrar 1. kata dönerken başka yere ışınladığını söylemiştiniz. Nereye ışınlıyor?
2. Kat kapısının harita olarak üstünde boş bir kapı var ya oraya ışınlıyor.
Dediğiniz yöntemi deneyeceğim. Tekrardan buraya feedback yapacağım. Teşekkürler.
 
Diğer önemli sorunlardan fırsat bulup bu problemle ilgilenemedim ama mutlaka olumlu yada olumsuz dönüş yapacağım.
 
Zaman aşımına uğradığı için kapatıldı.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst