Yardım give_basic ekrana takılma sorunu?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

uqursen

Üye
Üye
Mesaj
77
Çözümler
1
Beğeni
18
Puan
411
Ticaret Puanı
0
merhaba benim give questim şu şekilde tr karakter ve select ekranı kullanıyorum ama ekrana takılıyor tekrar karakter attığımda gidiyor.

mJVkW0.jpg


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Pasteden kodlara bakınca fonksiyonları yazarken ayrı yazılmış yani şöyle;
pc . give_item bu noktaları birleştirip dener misin?

Ek olarak oyundaki diğer questlerde aynı sorun var mı?
 
Yes :)
Lua (Quest):
pc.give_item2("16009", 1)
şunun gibi. Düzenleyip tekrar deneyin. Olmazsa sitemizde hazır bi quest olacaktı. Size onu veririm. Ondan düzenlemeleri yaparsınız.
 
TR select ekranı olduğu için quest yazıları ekranda takılı kalıyor.Bunları aynen uygulayın.
Root.eix/epk > uiquest.py (notepad++)

Arat;
Kod:
def OnPressEscapeKey(self):

Komple Değiştir;
Kod:
    def OnPressEscapeKey(self):
        if None != self.btnNext:
            if event.BUTTON_TYPE_CANCEL == self.nextButtonType:
                event.SelectAnswer(self.descIndex, 254)
                self.CloseSelf()
            elif event.BUTTON_TYPE_DONE == self.nextButtonType:
                self.CloseSelf()
            elif event.BUTTON_TYPE_NEXT == self.nextButtonType:
                event.SelectAnswer(self.descIndex, 254)
                self.CloseSelf()
        else:
            event.SelectAnswer(self.descIndex, entire_questbutton_number -1 )      
            self.nextbutton = None
            self.prevbutton = None
            self.CloseSelf()  
        return True

uiquest.JPG
 
TR select ekranı olduğu için quest yazıları ekranda takılı kalıyor.Bunları aynen uygulayın.
Root.eix/epk > uiquest.py (notepad++)

Arat;
Kod:
def OnPressEscapeKey(self):

Komple Değiştir;
Kod:
    def OnPressEscapeKey(self):
        if None != self.btnNext:
            if event.BUTTON_TYPE_CANCEL == self.nextButtonType:
                event.SelectAnswer(self.descIndex, 254)
                self.CloseSelf()
            elif event.BUTTON_TYPE_DONE == self.nextButtonType:
                self.CloseSelf()
            elif event.BUTTON_TYPE_NEXT == self.nextButtonType:
                event.SelectAnswer(self.descIndex, 254)
                self.CloseSelf()
        else:
            event.SelectAnswer(self.descIndex, entire_questbutton_number -1 )      
            self.nextbutton = None
            self.prevbutton = None
            self.CloseSelf()  
        return True

1274 eklentisini görüntüle

Aynı hatayı sizde mi aldıydınız?
 
Yok hocam konuları dolaşırken rastlamıştım direk aklıma gelen pack üzerinden olduğuydu :) quest yazarken aradaki boşluklar veya alt satırdaki boşlukların önemi olmuyor c dili gibi sıkı bir dil değil rahatça yazabilirsiniz :)
 
Deneme yanılma hocam. :) Şu hatayı vermesinin birsürü sebebi olabilir. Arkadaşa yardımcı olduğunuz için teşekkürler. En azından forumun ne olduğunu ve hangi amaçla kullanılması gerektiğini bilen kişiler görmek beni mutlu ediyor. :D
 
Rica ederim hocam :) aynen öyle bakalım sorunun cevabı burda mı gizli. Beni bilirsiniz hocam her şeyi sorarım çok açımdır bilgiye :D
 
Hangi files & pack kullanıyorsunuz ? Bakalım neymiş derdi :) locale_tr ile alakalıda olabilir.
 
Quest sağlam sorunu yok vermiş olduğum kodlarda da değiştirdim bi sorun yaratmıyor sizin pack'te okey kart gibi şeyler var mı acaba ? rook.eix/epk atarsanız anlayabiliriz bunun olma sebebi kod işlevlerinde sorun olması pack içerisinde neler var hangi sistemler var bilemiyorum bakmam gerek. :)
 
Quest sağlam sorunu yok vermiş olduğum kodlarda da değiştirdim bi sorun yaratmıyor sizin pack'te okey kart gibi şeyler var mı acaba ? rook.eix/epk atarsanız anlayabiliriz bunun olma sebebi kod işlevlerinde sorun olması pack içerisinde neler var hangi sistemler var bilemiyorum bakmam gerek. :)

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
buraya yükledim hocam ilginiz için teşekkürler.
 
Malesef sorun official karakter ekranıyla alakalı ekledim aynı durum bende de oldu eğer çözümü beklerseniz paylaşan kişiyle iletişime geçicem istemezseniz kaldırabilirsiniz sistemi. :) Veya questi normal görev şeklinde tıklamalı yaparsanız düzelir ama aynı şekil bir quest olunca gene sorun olacaktır.
 
Lua (Quest):
quest baslangic begin 
state start begin 
when login with pc.getqf("yeni_basladim") == 0 begin 
oyuncu_isim = pc.get_name() 
say_title("Bilgilendirme:") 
say("") 
say("Oyunumuza hoş geldiniz, "..oyuncu_isim) 
say("Umarız aradığınızı bizim oyunumuzda bulabilirsiniz.") 
say("Şimdiden başarmanızı umuyor ve iyi şanslar diliyorum.") 
say("Şansa gerçekten ihtiyacınız olacak...") 
say("") 

baslangic_seviyesi = 1 -- Buraya başlangıç seviyesini yazın. 
at_seviyesi = 21 -- Buraya vereceğiniz at seviyesini yazın. 
baslangic_parasi = 500000 -- Buraya vereceğiniz başlangıç yang miktarını yazın. 

baslangic.baslangicSeviyeAyarla(baslangic_seviyesi) 
horse.set_level(at_seviyesi) 
pc.give_gold(baslangic_parasi) 
horse.summon() 
horse.ride() 
karakterSinif = pc.get_job() 

-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN 
pc.give_item2(71085,200) 
pc.give_item2(71084,200) 
pc.give_item2(72701,1) 
pc.give_item2(72726,1)
pc.give_item2(72730,1)
pc.give_item2(27105,200)
pc.give_item2(27112,200)
pc.give_item2(70057,200)
pc.give_item2(40002,1)
pc.give_item2(50053,1)
-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN 

oyuncu_imp = pc.get_empire() 
if karakterSinif == 0 or karakterSinif == 4 then -- SAVAŞÇI 

-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("3009") -- Mızrak
pc.give_item2("11209") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12209") -- Kask

-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

elseif karakterSinif == 1 or karakterSinif == 5 then -- NİNJA 

-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

pc.give_item2("1009") -- Kılıç
pc.give_item2("2009") -- Mızrak
pc.give_item2("8009") -- OK
pc.give_item2("11409") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12349") -- Kask

-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

elseif karakterSinif == 2 or karakterSinif == 6 then -- SURA 

-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("11609") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12489") -- Kask

-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

elseif karakterSinif == 3 or karakterSinif == 7 then -- ŞAMAN 

-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

pc.give_item2("5009") -- Kılıç
pc.give_item2("7009") -- Mızrak
pc.give_item2("11809") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12629") -- Kask

-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK 

end
notice_all("Duyuru: "..oyuncu_isim.." isimli oyuncu "..baslangic.imparatorlukKontrol(tonumber(oyuncu_imp)).." İmparatorluğuna "..baslangic.oyuncuSinifi(pc.get_job()).." olarak katılmıştır.") 
pc.setqf("yeni_basladim",1) 
end 

-- FONKSİYONLAR 

--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir. 
function baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri) 
gelenSeviye = gelen_seviye_degeri 
oyuncu_seviyesi = pc.get_level() 
if oyuncu_seviyesi > gelenSeviye then 
return 
else 
seviyeFark = gelenSeviye - oyuncu_seviyesi 
for i=1,seviyeFark,1 do 
gerekliTecrube = pc.get_next_exp() 
tecrubeYukle = gerekliTecrube 
pc.give_exp2(tecrubeYukle) 
end 
end 
end 
--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir. 


function imparatorlukKontrol(gelen_imp_degeri) 
imp = { 
[1] = {"Shinsoo"}, 
[2] = {"Chunjo"}, 
[3] = {"Jinno"} 
} 
return imp[gelen_imp_degeri][1] 
end 

function oyuncuSinifi(gelen_oyuncu_sinifi) 
sinif = { 
[0] = {"Savasci"}, 
[4] = {"Savasci"}, 
[1] = {"Ninja"}, 
[5] = {"Ninja"}, 
[2] = {"Sura"}, 
[6] = {"Sura"}, 
[3] = {"Şaman"}, 
[7] = {"Şaman"} 
} 
return sinif[gelen_oyuncu_sinifi][1] 
end 

end 
end

bu quest ekrana takılmadı belki birilerinin işine yarar. iyi forumlar.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Teşekkürler. Fakat quest ne kadar duzeltsende takilmalar olacaktır buda oyuncuları sıkar.. Konu çözüme kavuşacaktır uzunda sürse.. araştırmam ve iletişimde bulunmam devam ediyor.. Bilginize..
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst