[C++] Mob Scale Sistemi

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Admin
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Bilmeyenler için: oyun içindeki mobların boyutunu isteğinize göre değiştirmenizi sağlar.

Paylaşılanların yorumlarında bazı sorunlardan bahsedildiği için ve anlatım dosyalarında bazı farklılıklar-eksiklikler vs. olduğu için güvenemedim.
Bu yüzden sistemi kendim söktüm ve test ettim. Gözle görülür bir sorun yaşamadım.

Fakat şunu belirtmek isterim; kuşak ve pet sistemi kullanmadığım için onları test etme şansım olmadı maalesef.
Dosyalarda kuşak sistemi için uyarlama mevcuttur, deneyenler yorum olarak sonucu belirtebilirler.


metin2_mob_scale.jpg


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

  • MobScale.zip
    6,9 KB · Gösterim: 263
Son düzenleme:
Sry for push.

I have installed your MobScale System. My Binary compiles without any Warnings and Errors.
Now Ingame i have choose my new Pet with MOB_ID -> 34014 (to test it)
and he keep his orginal Size.

My Entry in locale/de/mob_scale.txt looks so:
Kod:
34014    1.3    1.3    1.3

But nothing happens. I hope someone can help, and thanks for this System :)
 
Öncelikle paylaşım için teşekkürler, sorunsuz ekledim. yalnız, şöyle bi problem var:
Sry for push.

I have installed your MobScale System. My Binary compiles without any Warnings and Errors.
Now Ingame i have choose my new Pet with MOB_ID -> 34014 (to test it)
and he keep his orginal Size.

My Entry in locale/de/mob_scale.txt looks so:
Kod:
34014    1.3    1.3    1.3

But nothing happens. I hope someone can help, and thanks for this System :)
ben de bu arkadaşla aynı durumu yaşıyorum. sistem çalışmıyor, işin kötü tarafı ortada hata da yok. farklı bir şey yapmamız gerekiyor mu? ya da istisnai durumlar var mı? temiz bir files kullanıyorum, sistemsiz
 
Öncelikle paylaşım için teşekkürler, sorunsuz ekledim. yalnız, şöyle bi problem var:

ben de bu arkadaşla aynı durumu yaşıyorum. sistem çalışmıyor, işin kötü tarafı ortada hata da yok. farklı bir şey yapmamız gerekiyor mu? ya da istisnai durumlar var mı? temiz bir files kullanıyorum, sistemsiz
İstisnai bir durum yok, ben tek seferde ekledim ve çalıştı. Yorumlarda da kanıt mevcut. Muhtemelen bir şeyi atlamış olabilirsin, ayrıca txt dosyasında TAB olayına dikkat et.
 
Çalıştıramayan arkadaşlar Userinterface/Locale_inc.h dosyasına #define ENABLE_MOB_SCALE_SYSTEM ekleyin birde Eterlib/GrpObjectInstance.cpp ve .h dosyalarına #include "../UserInterface/Locale_inc.h" ekleyin include lerin arasına o zaman kesin çalışacaktır GrpObjectInstance.cpp da var ama GrpObjectInstance.h da locale.inc.h ekli değil dolayısıyla
#ifdef ENABLE_MOB_SCALE_SYSTEM
m_v3ScalePosition.x = m_v3ScalePosition.y = m_v3ScalePosition.z = 0.0f;
D3DXMatrixIdentity(&m_ScaleMatrix);
D3DXMatrixIdentity(&m_PositionMatrix);
D3DXMatrixIdentity(&m_TransformMatrix);
#endif
burdaki değişkenleri (m_ScaleMatrix, m_PositionMatrix, m_TransformMatrix, m_v3ScalePosition.x ... ) göremiyo ve sistemin çalışmasını engelliyo dediklerimi yaparsanız çalışacağından eminim çünkü şuan ekledim ve sorunsuz çalışıyo

Kanıt :

1694641640866.png
 
Geri