@Black Jap Kendsine teşekkür ederim emeğini ve zamanı gösterdiği için ♥
if ((item2->GetType() == ITEM_WEAPON) && (((item2->GetAttributeType(0) == 72) && (item2->GetAttributeType(1) == 71)) || ((item2->GetAttributeType(1) == 72) && (item2->GetAttributeType(0) == 71))))
Hata içeriği bu kadar başka göstermiyor ve build alıyor game çıkarıyor ama hata veriyor anlamadımbu bir hata değil parantezleri doğru ayarlanmamış sadece tüm ekranı atın hata verdiği yer neresi görelim
// Bu şekilde warning verecektir;
if (a == 1) && (b == 2) || (c == 3) && (d == 4)
// Bu şekilde de yine aynı warningi verecektir;
if ((a == 1) && (b == 2)) || ((c == 3) && (d == 4))
// Bu şekilde sorunsuz derlenmesi gerekir;
if (a == 1 && b == 2) || (c == 3 && d == 4)
bu şekilde uygun mudur? @MT2Dev
// Kodu elle yazdım, yazım hatası varsa düzeltirsiniz.
if (item2->GetType() == ITEM_WEAPON) || (item2->GetAttributeType (0) == 72 && item2->GetAttributeType (1) == 71) || (item2->GetAttributeType (1) == 72 && item2->GetAttributeType (0) == 71)
@Black Jap Kendsine teşekkür ederim emeğini ve zamanı gösterdiği için ♥
if ((item2->GetType() == ITEM_WEAPON) && (((item2->GetAttributeType(0) == 72) && (item2->GetAttributeType(1) == 71)) || ((item2->GetAttributeType(1) == 72) && (item2->GetAttributeType(0) == 71))))