Yardım boost 1.7.3 ve boost 1.8.4 sürümlerinde oluşan texture'lardaki renk farkı

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

teletabi

Üye
Üye
Mesaj
2
Beğeni
0
Puan
403
Ticaret Puanı
0
Server ve client kısmındaki boost, lzo, cryptopp, jpeg, librarylerini günceledim ve derledim fakat client derledikten sonra oyuna girdiğimde çimenlerin ve nesnelerin renklerinde boost 1.8.4 sürümünde farklılık olduğunu gördüm boost 1.7.3 de böyle değil bunun neden olduğunu bilen varsa bilgilendirebilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.

Server : freebsd 14 i386, boost 1.8.4 ,cryptopp 8.9.0, jpeg 9f , lzo 2.10
Client: VS 2022 , lib sürümleri server ile aynı

boost 1.8.4
boost-1-8-4.jpg

boost 1.7.3
boost-1-7-3.jpg
 
boost sürümüyle alakası yok bu durumun. d:/ymir work mevcutsa klasörün adını değiştirin. Yine düzelmezse terrainset'leri güncelleyin. Birinci görsel eski çimen dokusu alttaki yeni
 
Adam yanlışıkla çoğu kişinin sevdiği zemini ayarlamış kendine :D
 
Client kısmındaki kaynak kodlara baktım ama maplerin zemin görüntülerinin nerde tanımlandığını bulamadım packler içinde terrain dosyasında a ve aaa klasörlerinde maplerin .dds uzantılı görüntüleri var ancak nerde ne değişik yapmam gerek onu bilemedim kullandığım files Whistle'nin eğitiminde anlattığı files zaten kaynak olarak onun videolarıyla ilerledim.
 
Geri
Üst