Çözüldü Başlangıç İtemlere Efsun

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

xRed

Üye
Üye
Mesaj
24
Beğeni
16
Puan
665
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhaba, açmış olduğum konumun başlığından da gördüğünüz üzere itemlerin efsunlarını ayarlamak istiyorum.

- Karakter seçim alanından sonra envantere gelen +9 itemlere istediğim efsunların gelmesini nasıl sağlarım?
- Boss'tan ya da sandıktan çıkan +9 itemlerin efsunlarını nasıl ayarlayabilirim? ( Şöyle düşünebiliriz markette hazır bulunan +9 Muharebe Kılıcını çektiğinde envantere 7 efsunlu gelmesi.)
- Boss'tan ya da sandıktan çıkan kostümün efsunu 1 K HP, 5 yarı iken aynı kostümü nesne markette 2K HP, 10 yarılı nasıl ayarlarım?

Bu problemlerimi nasıl çözebilirim?
 
İtemleri quest üzerinden veriyorsanız efsun verebilmeniz için quest fonksiyonları eklemeniz gerekmektedir.
Source üzerinden yapmak isterseniz şu konuya bakın:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Başka bir yapım şekli daha mevcut:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Ben 1. konuyu öneririm.
 
Merhaba, @Whistle . Oyuna başlangıç itemlerim Quest'ten gelmekte. Quest kodlarım.
Lua (Quest):
quest baslangic begin
    state start begin
        when login  with pc.getqf("yeni_basladim") == 0 begin
            oyuncu_isim = pc.get_name()
            say_title("Bilgilendirme:")
            say("")
            say("Oyunumuza hoş geldiniz, "..oyuncu_isim)
            say("Umarız aradığınızı bizim oyunumuzda bulabilirsiniz.")
            say("Şimdiden başarmanızı umuyor ve iyi şanslar diliyorum.")
            say("Şansa gerçekten ihtiyacınız olacak...")
            say("")
           
            baslangic_seviyesi = 70 -- Buraya başlangıç seviyesini yazın.
            at_seviyesi = 21 -- Buraya vereceğiniz at seviyesini yazın.
            baslangic_parasi = 10000000 -- Buraya vereceğiniz başlangıç yang miktarını yazın.

            baslangic.baslangicSeviyeAyarla(baslangic_seviyesi)
            horse.set_level(at_seviyesi)
            pc.give_gold(baslangic_parasi)
            horse.summon()
            horse.ride()
            karakterSinif = pc.get_job()
           
            -- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
            pc.give_item2(71085,1)
            pc.give_item2(71084,200)
            pc.give_item2(71143,1)
            pc.give_item2(72701,1)
            pc.give_item2(27003,1)
            pc.give_item2(27006,1)
            pc.give_item2(72726,1)
            pc.give_item2(72730,1)
            pc.give_item2(27105,1)
            pc.give_item2(27112,1)
            pc.give_item2(70057,1)
            pc.give_item2(40001,1)
            pc.give_item2(50053,1)
            -- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
           
            oyuncu_imp = pc.get_empire()
            if karakterSinif == 0 or karakterSinif == 4 then -- SAVAŞÇI
           
                -- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
                pc.give_item2("149") -- Muharebe Kılıcı+9
                pc.give_item2("3139") -- Partizan+9
                pc.give_item2("11299") -- Siyah Çelik Zırh+9
                pc.give_item2("14209") -- Cennetin Gözü Bilezik+9
                pc.give_item2("17109") -- Abanoz Küpe+9
                pc.give_item2("16209") -- Cennetin Gözü Kolye+9
                pc.give_item2("15209") -- Anka Ayakkabı+9
                pc.give_item2("12249") -- Hayalet Maske Başlık+9
                pc.give_item2("13069") -- Şahin Kalkan+9
                pc.give_item2("13089") -- Kaplan Kalkanı+9
                pc.give_item2("13109") -- Aslan Ağzı Kalkan+9
                pc.give_item2("13129") -- Ejderha Pulu Kalkan+9
               
                -- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
            elseif karakterSinif == 1 or karakterSinif == 5 then -- NİNJA
           
                -- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
                pc.give_item2("1109") -- Ejderha Bıçağı+9
                pc.give_item2("2149") -- Sarı EjderhaYayı+9
                pc.give_item2("11499") -- Siyah Rüzgar Takımı+9
                pc.give_item2("14209") -- Cennetin Gözü Bilezik+9
                pc.give_item2("17169") -- Kristal Küpe+9
                pc.give_item2("16209") -- Cennetin Gözü  Kolye
                pc.give_item2("15209") -- Anka Ayakkabı+9
                pc.give_item2("12389") -- Çelik Kapşon+9
                pc.give_item2("13069") -- Şahin Kalkan+9
                pc.give_item2("13089") -- Kaplan Kalkanı+9
                pc.give_item2("13109") -- Aslan Ağzı Kalkan+9
                pc.give_item2("13129") -- Ejderha Pulu Kalkan+9
                pc.give_item2("8009",200) -- Lanetli Ok
               
                -- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
            elseif karakterSinif == 2 or karakterSinif == 6 then -- SURA
           
                -- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
                pc.give_item2("159") -- Hortlak Dişi Kılıcı+9
                pc.give_item2("11699") -- Kara Büyü Zırh+9
                pc.give_item2("14209") -- Cennetin Gözü Bilezik+9
                pc.give_item2("17209") -- Cennetin Gözü Küpe+9
                pc.give_item2("16209") -- Cennetin Gözü  Kolye
                pc.give_item2("15209") -- Anka Ayakkabı+9
                pc.give_item2("12529") -- Kale Kask+9
                pc.give_item2("13069") -- Şahin Kalkan+9
                pc.give_item2("13089") -- Kaplan Kalkanı+9
                pc.give_item2("13109") -- Aslan Ağzı Kalkan+9
                pc.give_item2("13129") -- Ejderha Pulu Kalkan+9
               
                -- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
            elseif karakterSinif == 3 or karakterSinif == 7 then -- ŞAMAN
               
                -- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
                pc.give_item2("7149") -- Kurtuluş Yelpazesi+9
                pc.give_item2("5109") -- Cennet ve Dünya Çanı+9
                pc.give_item2("11899") -- Siyah Elbise+9
                pc.give_item2("14209") -- Cennetin Gözü Bilezik+9
                pc.give_item2("17209") -- Cennetin Gözü Küpe+9
                pc.give_item2("16209") -- Cennetin Gözü Kolye+9
                pc.give_item2("15209") -- Anka Ayakkabı+9
                pc.give_item2("12629") -- Keşiş Şapkası+9
                pc.give_item2("13069") -- Şahin Kalkan+9
                pc.give_item2("13089") -- Kaplan Kalkanı+9
                pc.give_item2("13109") -- Aslan Ağzı Kalkan+9
                pc.give_item2("13129") -- Ejderha Pulu Kalkan+9
               
                -- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
               
            end
            notice_all("Duyuru: "..oyuncu_isim.." isimli oyuncu "..baslangic.imparatorlukKontrol(tonumber(oyuncu_imp)).." İmparatorluğuna "..baslangic.oyuncuSinifi(pc.get_job()).." olarak katılmıştır.")
            pc.setqf("yeni_basladim",1)
        end
       
        -- FONKSİYONLAR
       
        --- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
        function baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri)
            gelenSeviye = gelen_seviye_degeri
            oyuncu_seviyesi = pc.get_level()
            if oyuncu_seviyesi > gelenSeviye then
                return
            else
                seviyeFark = gelenSeviye - oyuncu_seviyesi
                for i=1,seviyeFark,1 do
                    gerekliTecrube =  pc.get_next_exp()
                    tecrubeYukle = gerekliTecrube
                    pc.give_exp2(tecrubeYukle)
                end
            end
        end
        --- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
       
       
        function imparatorlukKontrol(gelen_imp_degeri)
            imp = {
                [1] = {"Shinsoo"},
                [2] = {"Chunjo"},
                [3] = {"Jinno"}
            }
            return imp[gelen_imp_degeri][1]
        end
       
        function oyuncuSinifi(gelen_oyuncu_sinifi)
            sinif = {
                [0] = {"Savasci"},
                [4] = {"Savasci"},
                [1] = {"Ninja"},
                [5] = {"Ninja"},
                [2] = {"Sura"},
                [6] = {"Sura"},
                [3] = {"Şaman"},
                [7] = {"Şaman"}
            }
            return sinif[gelen_oyuncu_sinifi][1]
        end
       
    end
end

Nereye ne eklemem gerekiyor?
 
give_item2 fonksiyonu sadece eşyayı default halinde envantera verebilirsiniz. Efsunlu vermek istiyorsanız yeni quest fonksiyonları eklemek zorundasınız. Her durumda da elinizde source (kaynak kodları) olmalı. Eğer kaynak kodlarınız varsa verdiğim linkleri kullanmanız daha mantıklı olacaktır.

Şey siz bana hangi eşyaları vermek istediğinizi belirtin ben sizin için bir fonksiyon oluşturayım isterseniz. Lakin elinizde game source varsa yapabilirim. :)

Birde filesinizde socket sayısını filan de söyleyin bana. Eşyalara en fazla kaç taş eklendiği vs.
 
Son düzenleme:
give_item2 fonksiyonu sadece eşyayı default halinde envantera verebilirsiniz. Efsunlu vermek istiyorsanız yeni quest fonksiyonları eklemek zorundasınız. Her durumda da elinizde source (kaynak kodları) olmalı. Eğer kaynak kodlarınız varsa verdiğim linkleri kullanmanız daha mantıklı olacaktır.

Şey siz bana hangi eşyaları vermek istediğinizi belirtin ben sizin için bir fonksiyon oluşturayım isterseniz. Lakin elinizde game source varsa yapabilirim. :)

Birde filesinizde socket sayısını filan de söyleyin bana. Eşyalara en fazla kaç taş eklendiği vs.

Merhaba, bende 1. konu üzerinden hareket etmek istiyorum. Diğer konularda biraz risk içeriyor açıkçası. Yeni Quest kodlarını nasıl ekleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok.
-Tabi ki hemen veriyorum;

İtem ve Efsunlar:
Muharebe Kılıcı+9, Hortlak Dişi Kılıcı +9, Ejderha Bıçağı, Sarı Ejder Yayı +9, Partizan +9, Cennet ve Dünya Çanı +9
- Efsunlar:
Güç 12 ,
Çevik 12 ,
Zeka 12 ,
Yarı İnsanlara Karşı Güç Oranı 10 ,
Kritik Vuruş Şansı Oranı 10 ,
Delici Vuruş Şansı Oranı 10
Büyü Hızı Oranı:20
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siyah Çelik Zırhı, Siyah Rüzgar Takımı, Kara Büyü Zırh, Siyah Elbise
HP:3K
Kılıç:15
Çiftel:15
Bıçak:15
Ok:15
Çan:15
Yelpaze:15
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abanoz küpe,Cennetin Gözü Küpe,Kristal Küpe, Ametist Küpe ( Her karaktere verilecek +9 olarak. )
Yarı İnsanlara Karşı Güç Oranı 10 ,
Kılıç:15
Çiftel:15
Bıçak:15
Ok:15
Çan:15
Zehirleme Değişimi Oranı:8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cennetin Gözü Kolye +9, Beyaz Altın Kolye +9 , İnci Kolye +9 , YeşimTaşı Kolye +9,
HP 3K
Kılıç:15
Çiftel:15
Bıçak:15
Ok:15
Çan:15
Kritik:10
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hayalet Maske Başlık, Çelik Kapşon, Kale Kask, Günışığı Şapkası
Büyü:15
Yarı:10
Şimşek:15
Rüzgar:15
Oklardan:15
Hp Üretimi:30
Zehirleme Şansı:8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Şahin Kalkanı, Kaplan Kalkanı, Aslan Ağzı Kalkan, Ejderha Pulu Kalkan,
Güç 12 ,
Çevik 12 ,
Zeka 12 ,
Yarı İnsanlara Karşı Güç Oranı 10 ,
Sersemlik
Yakın Dövüş Bloklama:15
Zehre Karşı Koyma: 8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anka Ayakkabı, Ateş Kuşu Çizmesi,Mest Eden Ayakkabı, Işık Saçan Çizmesi
HP 3K
Kılıç:15
Çiftel:15
Bıçak:15
Ok:15
Çan:15
Kritik:10
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cennetin Gözü Bilezik
HP: 3k
Büyü:15
Yarı:10
Şimşek:15
Rüzgar:15
Zehirleme Şansı:8
Delici Vuruş:10
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kasılmalık Silahlar: Zehir, Aslan Kılıcı, Şeytan Kanadı Çakram, Orkide Çan,Kin, Havalı Çelik Yay
Ortalama:50
Kritik:10
Delici:10
Ölümsüz:20
Şeytan:20
Hayvanlara:20
Güç:12

Başlangıçta verilen itemlere gelmesini istediğim efsunlar bunlar.
 
Teşekkürler ben sana nasıl yapılacağını anlatacağım. Filesinde socket sayısı ne kadar. Yani itemlere kaç tane taş eklenebiliyor.

1. Konu en ideal olanı. Efsun özelliği eklenmemiş ama source tabanlı olduğu için efsunları eklemek kolay olacak. :)
 
Merhaba, 4 Taş ekleniyor fakat 4 Taş slotu'nun aktif olabilmesi için 65 Levellik itemin 90. seviye iteme çevrilmesi gerekmesi zorunda.
 
Merhaba, 4 Taş ekleniyor fakat 4 Taş slotu'nun aktif olabilmesi için 65 Levellik itemin 90. seviye iteme çevrilmesi gerekmesi zorunda.
4 taş olduğuna emin misiniz?
Kaynak kodlarından common/item_lenght.h dosyasını açın ve şunu aratın;
C++:
ITEM_SOCKET_MAX_NUM

Karşısında sayı var. O sayıyı söyleyin. :)
Ezbere iş yapmayalım. Yoksa başlangıçta verdiğimiz eşya sorun çıkartır.
 
Merhaba, bahsettiğiniz kısım galiba src/game/src içerisinde fakat benim sunucuda src kısımı maalesef yok. usr/src bölümü var.
 
Merhaba, bahsettiğiniz kısım galiba src/game/src içerisinde fakat benim sunucuda src kısımı maalesef yok. usr/src bölümü var.
Evet server src. İçinde game, db, common gibi klasörler var. Dediğim dosya common içinde.
 
Bahsettiğiniz /usr/src dizinin içerisinde bulunan klasörler fotoğrafları:

Resim 1
resim1.png


Resim 2
resim2.png


Resim 3
resim3.png


Klasörler bulunmakta. Bahsettiğiniz server.src kısımını bulamadım. Fotoğraflarda bulunan klasörleri didik didik taradım ve birden fazla common klasörü ile karşılaştım fakat içerisinde bahsedilen item_lenght.h dosyası da yoktu.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Resimleri göremiyorum. Resimleri foruma yüklemek zorunlu. Lütfen mesajınızı düzenleyip foruma yükleyin.
 
Merhaba, tekrardan ekledim konuya fakat konu dağıldı bildiğiniz.. :)
Dostum sen nerelere bakıyorsun. Metin2 sourcenin ne olduğunu biliyor musun? Freebsd ile alakası yok onun. Filesinin yanında source verilir genelde. Server ve Client diye.
 
Size bahsettiğim gibi src/game/src benimle paylaşılmadı.
O zaman bunları yapamazsınız. :(
Filesin yapımcısı itemleri efsunlu bir şekilde vermek için quest fonksiyonu eklediyse. Quest üzerinden de yapabilirsiniz.
 
Filesin yapımcısı Questte verilen itemlerden sonra şeklinde açıklamalarda bulunmuş. Buralara eklemem gereken örnek kod var mı sizde?
Filesinizin içinde quest_function diye dosya olması lazım. Quest dosyasının içinde. Onun içinde yazanları buraya yapıştırır mısınız? Bi bakayım eğer files yapımcısı efsunlu item verme fonksiyonlarını eklediyse questtende yapabiliriz.
 
Kod:
item.remove_stack
pc_get_cheque
pc_change_cheque
pc_give_cheque
getenergytime
getenergytyp
getenergyvalue
setenergy
setenergytime
string.trim
say_orange
say_light_blue
say_light_yellow
item.get_evolution
item.set_evolution
ds.open_refine_window
ds.give_qualification
ds.is_qualified
drop_gamble_with_flag
get_today_count
inc_today_count
os.time
pc.get_okay_global_rank
pc.get_okay_rund_rank
pc.offline_shop_engel
pc.offline_shop_engel_isimizi
pc.change_sex_degisemen
pc.open_changelook
item.is_transmulated
pc.is_observer_member
pc.warp_as_observer
item.copy_and_give_before_remove
pc.open_sash
pc.warp_to_map_observer_position
item3.get_attr
pc.observer
pc.observer_exit
pc.kostum
sancak_level_aldir
pet_sistemleri2.zaman
newpet.getevo
newpet.getlevel
newpet.increaseevo
newpet.increaseskill
newpet.restorepet
newpet.EggRequest
newpet.count_summoned
newpet.is_summon
newpet.summon
newpet.unsummon
game.drop_item_and_select
lines
io.open
io.close
os.execute
check_file_exists
set_proguild_war
get_proguild_war
update_proguild_war
pc.ejder_kontrol
pc.gozlemci_ol
pc.save_exit_location
notice_big
npc.get_vid_hp
npc.get_vid_max_hp
npc.get_vid_max_sp
npc.get_vid_sp
systems.getinput
guild.master_online
mysql_direct_query2
item.change_kill_count
item.get_attr_value
pc.get_weapon_id
game.mysql_query
item.get_addon_type
item.get_attr_type
item.set_attr
gelismis_yonetici_sistemi.dropKontrol
big_notice
genel_veri
Post.SendMex
Post.CheckMex
Post.CountMex
Post.ReadMex
Post.DeleteMex
Post.ReadFromKeyboard
string.find
say_size
RefreshTeamActivity
unpack
getinput
say_light_blue
split
pvp_manager.close_registrations
pvp_manager.fight_init
pvp_manager.fight_playerless
pvp_manager.findpartner
pvp_manager.findpartner_for_partnerless
pvp_manager.get_arena
pvp_manager.get_attender_id_by_name
pvp_manager.get_duel_partner
pvp_manager.get_fight_mode
pvp_manager.get_my_attender_id
pvp_manager.guard_check_position
pvp_manager.guard_reset
pvp_manager.init_next_round
pvp_manager.is_player_in_map
pvp_manager.local_pc_warp
pvp_manager.make_duel_list
pvp_manager.open_registrations
pvp_manager.refresh_arenas
pvp_manager.set_fight_mode
pythonsystem1.uzaktanticaret_itemsil
mysql_query_fb
say_blue
say_mavi2
say_kirmizi
say_yesil
say_altin
say_siyah
say_beyaz
say_sari
item.get_attribute_type
item.get_attribute_value
item.set_attribute
os.remove
pc.mattius_epbak
read

say2
__fish_real_refine_rod
__get_empire_priv_string
__get_guild_priv_string
__get_guildid_byname
__give_char_priv
__give_empire_priv
__give_guild_priv
__refine_pick
addimage
addmapsignal
affect.add
affect.add_collect
affect.add_collect_point
affect.add_hair
affect.get_apply_on
affect.get_apply_value
affect.remove
affect.remove_all_collect
affect.remove_bad
affect.remove_collect
affect.remove_good
affect.remove_hair
arena.add_observer
arena.get_duel_list
arena.is_in_arena
arena.start_duel
ba.start
bool_to_str
building.get_land_id
building.get_land_info
building.has_land
building.reconstruct
building.set_land_owner
BuildSkillList
char_log
chat
clear_letter
clear_server_timer
clearmapsignal
cleartimer
cmdchat
color
color256
command
complete_quest
complete_quest_state
confirm
count_item_range
d.all_near_to
d.check_eliminated
d.clear_regen
d.count_monster
d.delete_item_in_item_group_from_all
d.exit
d.exit_all
d.exit_all_by_item_group
d.exit_all_to_start_position
d.get_kill_mob_count
d.get_kill_stone_count
d.get_map_index
d.getf
d.is_unique_dead
d.is_use_potion
d.join
d.jump_all
d.kill_all
d.kill_unique
d.new_jump
d.new_jump_all
d.new_jump_party
d.notice
d.purge
d.purge_unique
d.regen_file
d.revived
d.say_diff_by_item_group
d.select
d.set_dest
d.set_exit_all_at_eliminate
d.set_item_group
d.set_regen_file
d.set_unique
d.set_warp_at_eliminate
d.set_warp_location
d.setf
d.setqf
d.setqf2
d.spawn
d.spawn_goto_mob
d.spawn_group
d.spawn_mob
d.spawn_mob_dir
d.spawn_move_group
d.spawn_move_unique
d.spawn_name_mob
d.spawn_stone_door
d.spawn_unique
d.spawn_wooden_door
d.unique_get_hp_perc
d.unique_set_def_grade
d.unique_set_hp
d.unique_set_maxhp
delay
DragonLair.startRaid
find_npc_by_vnum
find_pc_by_name
find_pc_cond
forked.get_pass_start_pos
forked.get_sungzi_start_pos
forked.getdeadcount
forked.getpassmapindexbyempire
forked.getpasspathbyempire
forked.getsungzimapindex
forked.initforked
forked.initkillcount
forked.is_registered_user
forked.isforkedmapindex
forked.issungzimapindex
forked.purge_all_monsters
forked.register_user
forked.setdeadcount
forked.warp_all_in_map
game.drop_item
game.drop_item_with_ownership
game.get_event_flag
game.get_guild_name
game.get_safebox_level
game.get_warp_guild_war_list
game.open_mall
game.open_safebox
game.request_make_guild
game.set_event_flag
game.set_safebox_level
get_channel_id
get_global_time
get_locale
get_mob_level
get_quest_state
get_random_vnum_from_table
get_server_timer_arg
get_time
gm_resetstate
goldbar.quest
guild.around_ranking_string
guild.change_master
guild.change_master_with_limit
guild.get_any_war
guild.get_ladder_point
guild.get_member_count
guild.get_name
guild.get_rank
guild.get_reserve_war_table
guild.get_warp_war_list
guild.high_ranking_string
guild.is_bet
guild.is_war
guild.level
guild.name
guild.war_bet
guild.war_enter
herb_q_init_a
herb_q_init_v
highscore.register
highscore.show
horse.advance
horse.feed
horse.get_grade
horse.get_health
horse.get_health_pct
horse.get_hp
horse.get_level
horse.get_name
horse.get_stamina
horse.get_stamina_pct
horse.is_dead
horse.is_mine
horse.is_riding
horse.is_summon
horse.revive
horse.ride
horse.set_level
horse.set_name
horse.summon
horse.unride
horse.unsummon
input
input_number
ipairs
is_speed_server
is_test_server
item.can_over9refine
item.change_to_over9
item.get_cell
item.get_count
item.get_id
item.get_level
item.get_level_limit
item.get_name
item.get_over9_material_vnum
item.get_refine_vnum
item.get_size
item.get_socket
item.get_sub_type
item.get_type
item.get_value
item.get_vnum
item.has_flag
item.next_refine_vnum
item.over9refine
item.remove
item.select
item.select_cell
item.set_socket
item.set_value
item.start_realtime_expire
item_log
item_name
kill_all_in_map
loop_timer
makequestbutton
marriage.divorce_time_check
marriage.end_wedding
marriage.engage_to
marriage.find_married_vid
marriage.get_married_time
marriage.get_wedding_list
marriage.in_my_wedding
marriage.join_wedding
marriage.marry_to
marriage.remove
marriage.set_to_marriage
marriage.warp_to_my_marriage_map
marriage.wedding_client_command
marriage.wedding_dark
marriage.wedding_is_playing_music
marriage.wedding_music
marriage.wedding_snow
math.ceil
math.floor
math.max
math.min
math.mod
math.abs
math.random
member.chat
member.clear_ready
member.set_ready
mgmt.monarch_change_lord
mgmt.monarch_state
mob.spawn
mob.spawn_group
mob_name
mob_vnum
mob_table
next_time_is_now
next_time_set
notice
notice_all
notice_in_map
notice_multiline
npc.dec_remain_hairdye_count
npc.dec_remain_skill_book_count
npc.get_empire
npc.get_guild
npc.get_leader_vid
npc.get_race
npc.get_remain_hairdye_count
npc.get_remain_skill_book_count
npc.get_vid_attack_mul
npc.get_vid_damage_mul
npc.getrace
npc.is_near
npc.is_near_vid
npc.is_pc
npc.is_quest
npc.kill
npc.lock
npc.open_shop
npc.purge
npc.set_vid_attack_mul
npc.set_vid_damage_mul
npc.unlock
npc_get_job
npc_is_same_empire
npc_is_same_job
number
oh.candidacy
oh.candidacy_list
oh.candidacy_name
oh.candidacycount
oh.election
oh.frog_to_empire_money
oh.info
oh.isguildmaster
oh.ismonarch
oh.monarch_mob
oh.monarchbless
oh.monarchdefenseup
oh.monarchpowerup
oh.notice
oh.spawnguard
oh.spawnmob
oh.takemonarchmoney
oh.transfer
oh.warp
os.date
os.execute
oxevent.close
oxevent.end_event
oxevent.end_event_force
oxevent.get_attender
oxevent.get_status
oxevent.give_item
oxevent.open
oxevent.quiz
party.chat
party.clear_ready
party.get_leader_pid
party.get_max_level
party.get_near_count
party.getf
party.give_buff
party.is_in_dungeon
party.is_leader
party.is_party
party.run_cinematic
party.setf
party.setqf
party.show_cinematic
party.syschat
pc.aggregate_monster
pc.can_warp
pc.change_alignment
pc.change_empire
pc.change_gold
pc.change_money
pc.change_name
pc.change_sex
pc.change_sp
pc.changealignment
pc.changegold
pc.changemoney
pc.clear_one_skill
pc.clear_skill
pc.clear_sub_skill
pc.count_item
pc.countitem
pc.dec_skill_point
pc.delqf
pc.destroy_guild
pc.diamond_refine
pc.enough_inventory
pc.forget_my_attacker
pc.get_alignment
pc.get_armor
pc.get_change_empire_count
pc.get_channel_id
pc.get_empire
pc.get_empty_inventory_count
pc.get_equip_refine_level
pc.get_exp
pc.get_gm_level
pc.get_gold
pc.get_guild
pc.get_horse_level
pc.get_hp
pc.get_job
pc.get_leadership
pc.get_level
pc.get_local_x
pc.get_local_y
pc.get_map_index
pc.get_max_hp
pc.get_max_sp
pc.get_money
pc.get_name
pc.get_next_exp
pc.get_part
pc.get_player_id
pc.get_playtime
pc.get_premium_remain_sec
pc.get_race
pc.get_real_alignment
pc.get_sex
pc.get_sig_items
pc.get_skill_group
pc.get_skill_level
pc.get_skill_point
pc.get_socket_items
pc.get_sp
pc.get_special_ride_vnum
pc.get_start_location
pc.get_vid
pc.get_war_map
pc.get_weapon
pc.get_wear
pc.get_x
pc.get_y
pc.getarmor
pc.getcurrentmapindex
pc.getempire
pc.getf
pc.getgold
pc.getguild
pc.gethp
pc.getleadership
pc.getmaxhp
pc.getmaxsp
pc.getmoney
pc.getname
pc.getplaytime
pc.getqf
pc.getsp
pc.getweapon
pc.getx
pc.gety
pc.give_exp
pc.give_exp2
pc.give_exp_perc
pc.give_gold
pc.give_item
pc.give_item2
pc.give_item2_select
pc.give_item_from_special_item_group
pc.give_lotto
pc.give_polymorph_book
pc.has_guild
pc.has_master_skill
pc.hasguild
pc.have_map_scroll
pc.have_pos_scroll
pc.in_dungeon
pc.is_clear_skill_group
pc.is_dead
pc.is_engaged
pc.is_gm
pc.is_guild_master
pc.is_horse_alive
pc.is_married
pc.is_mount
pc.is_near_vid
pc.is_polymorphed
pc.is_riding
pc.is_skill_book_no_delay
pc.isguildmaster
pc.learn_grand_master_skill
pc.mining
pc.mount
pc.mount_bonus
pc.ore_refine
pc.pc_attract_ranger
pc.polymorph
pc.refine_equip
pc.remove_from_guild
pc.remove_item
pc.remove_polymorph
pc.remove_skill_book_no_delay
pc.removeitem
pc.reset_point
pc.reset_status
pc.revive_horse
pc.select
pc.send_block_mode
pc.set_change_empire_count
pc.set_part
pc.set_skill_group
pc.set_skill_level
pc.set_warp_location
pc.set_warp_location_local
pc.setf
pc.setqf
pc.teleport
pc.unmount
pc.warp
pc.warp_exit
pc.warp_local
pc.warp_to_guild_war_observer_position
pc_find_skill_teacher_vid
pc_find_square_guard_vid
pc_get_exp_bonus
pc_get_village_map_index
pc_is_novice
pet.count_summoned
pet.is_summon
pet.spawn_effect
pet.summon
pet.unsummon
purge_area
q.done
q.getcurrentquestindex
q.no_send
q.set_clock
q.set_clock_name
q.set_clock_value
q.set_counter
q.set_counter_name
q.set_counter_value
q.set_icon
q.set_quest_state
q.set_state
q.set_title
q.set_title2
q.setstate
q.start
q.yield
raw_script
regen_in_map
remove_item_range
resetdelay
restart_quest
say
say_black
say_blue
say_blue2
say_gold
say_green
say_in_map
say_item
say_item_vnum
say_npc_name
say_pc_name
say_red
say_reward
say_show_item
say_title
say_white
say_yellow
select
select_item
select_table
send_letter
send_letter_ex
server_loop_timer
server_timer
set_quest_state
set_state
setbgimage
setcolor
setdelay
setleftimage
setmapcenterposition
setskin
setstate
show_horse_menu
skill_group_dialog
speedserver.get_current_exp_priv
speedserver.get_holiday
speedserver.get_wday
speedserver.init_holiday
speedserver.init_wday
speedserver.set_holiday
speedserver.set_wday
string.format
string.gfind
string.gsub
string.len
string.lower
sys_log
syschat
table.foreach
table.foreachi
table.getn
table.insert
table.remove
table_get_random_item
target.clear
target.delete
target.id
target.npc
target.pc
target.pos
target.vid
test_chat
time_hour_to_sec
time_min_to_sec
time_to_str
timer
tonumber
tostring
type
under_han
wait
warp_all_in_area_to_area
warp_all_to_village
warp_to_village
gm_resetstate
get_locale_base_path
close
io.open
lines
string.split
write
get_next_char_num
say_size
pc.charge_cash
mysql_query
mysql_query10
pc.get_account
pc.get_account_id
arena
guncelle
guncelle_dusur
isinlanin
npc.get_vid
ejder_odasi_kalansure()
ejder_odasi_kalansure
d.find
d.get_unique_vid
d.getf_from_map_index
d.purge_area
d.spawn_mob_ac_dir
get_special_item_group
party.get_member_pids
party.is_map_member_flag_lt
q.begin_other_pc_block
q.end_other_pc_block
beran7_setaou.ejder_odasi_kalansure
devilcatacomb_zone.setting
devilcatacomb_zone.spawn_doors
item2.equip
item2.get_attr
item2.set_attr
pc2.give_or_drop_item_and_select
col.red
level_aldir
move_pc
mysql.execute
getvarchar
setvarchar
achievement_manager.on_participatepvpevent
achievement_manager.on_winpvpevent
pvp_manager_callback
global_getvarchar
global_setvarchar
select3
string.find
string.sub
flush
LIB_duration
say_npc
say_sari
say_turuncu
kotrol()
biyologlar()
kotrol
biyologlar
baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri)
imparatorlukKontrol(gelen_imp_degeri)
oyuncuSinifi(gelen_oyuncu_sinifi)
 
item2.set_attr diye bir fonksiyon var. İşe yarar mı bilmiyorum ama.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst