Yardım 6.Skill BK'ları hakkında

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

MaskesizVEVO

Üye
Üye
Mesaj
209
Çözümler
4
Beğeni
18
Puan
444
Ticaret Puanı
0
6. skill bkları kimse nasıl kaldırdığını söylememiş çok konu açılmış ama cevaba ulaşılmamış bunun hakkında bilgisi olan yardım edebilir mi :)
 
Beceri kitabı, unutkanlık kitabı gibi itemler protolarda tek bir tane kayıtlıdır. 50300 beceri kitabının kimliğidir. Düşen hava kılıcı, öfke gibi beceri kitapları aslında tek bu itemdir. Sadece sistem yeteneğin idsini socketlere kayıt ettiği için çeşit oluyor. Eğer 6. yeteneklerin beceri kitabının düşmesini istemiyorsanız oyundan 6. yetenekleri kaldırın.
 
Emin olmamakla birlikte burayla ilgili olabilir. Sizde burası nasıl?
char.cpp:
void CHARACTER::GiveRandomSkillBook()
{
    LPITEM item = AutoGiveItem(50300);

    if (NULL != item)
    {
        BYTE bJob = 0;

        if (!number(0, 1))
            bJob = GetJob() + 1;

        DWORD dwSkillVnum = 0;

        do
        {
            dwSkillVnum = number(1, 111);
            const CSkillProto* pkSk = CSkillManager::instance().Get(dwSkillVnum);

            if (NULL == pkSk)
                continue;

            if (bJob && bJob != pkSk->dwType)
                continue;

            break;
        } while (true);

        item->SetSocket(0, dwSkillVnum);
    }
}
 
root ya da locale'de skill ile ilgili txtler var (sanırım 2 adet) ordan da kaldırın. veritabanından da kaldırın. yine olmazsa 6. skill ekleme sistemine bakıp onlar ne yapmışsa tam tersini yapın.
 
Geri
Üst