6.0.0: Sunucu İlerlemesi Hakkında

Whistle

Ruhsuz Filozof
Kurucu
Kurumsal Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.494
Çözümler
546
Beğeni
12.044
Puan
5.864
6.0 "Kırık Zincirler" güncellemesi ile birlikte sezon çeşitli aşamalara bölünmüş olacak (toplamda 4) ve kilitleri de tüm oyuncuların sunucudaki ilerlemesine göre kademeli olarak açılacaktır.

Sunucu İlerlemesi belli bir dönüm noktasına ulaştığı andan itibaren, tüm oyuncular uygun olan görevi tamamladıktan sonra hikayeyi keşfetmeye devam edebilecek, bir sonraki Raid bosuylakarşılaşabilecek ve yeni bir Astral katman ile Vahşi Kıyılar'ın diğer topraklarınıkeşfedebilecekler. Farklı kalitede ganimetler de olacak. Önceki güncellemelerin aksine 6.0'da Raid macerası hikayenin sonu olmayacaktır. Oyuncular bölümlerin kilitlerini açtıkça hikaye gelişecektir.

serverprog01.jpg



Örnek olarak Ferris'de bulunan buz duvarı artık sadece, sunucu ilerlemesi oyuncuların bir sonraki hikaye bölümüne geçebilecekleri duruma gelince yıkılabilir. Sezonun ortasında gelen veya hikayeyi Reenkarneleri ile oynamak isteyen oyuncular, bunu herhangi bir kısıtlama olmadan yapabilirler.

  • Sunucu İlerlemesi nelerden oluşur?
Sunucu İlerlemesi iki parametreden oluşmaktadır : Genel ve kişisel. Genel olan bütün sunucular için aynıdır, kişisel olan ise oyuncunun sunucudaki aktivitelerine bağımlıdır. Bu bileşenler dengelidir. Böylece kişisel katkılar fark yaratır, ancak geride sunucular arasında hissedilebilen boşluklar bırakmazlar.

Sunucu ilerlemesine kişisel olarak katkı sağlayabileceğinize olanak sağlayacak değerli eşyaları burada elde edebilirsiniz :

• Astral Allod'lara seyahatler
• Vahşi Kıyılar'da avlanma
• Günlük savaş alanları
• Astral'de İblislerle savaşlar

*• Raid maceralarında boslarla savaşlar

Bu aktivitelerin her biri, her gün yeniden hesaplaman Sunucu İlerlemesine katkıda bulunur.

serverprog02tr.jpg


Sunucu İlerlemesi, sunucuda bulunan oyuncuların sayısına bağlı değildir. Böylece düşük nüfuslu sunucularda bulunan oyuncular için herhangi bir dezavantaj bulunmamaktadır.

  • Bu sistemi neden sunuyoruz?
Birinci nedenimiz oyuncuların birlikte bir hedefe doğru odaklanmalarını istememiz ve katkılarının da önemli olduğunu hissettirmektir.

İkinci nedenimiz ise, sunucumuzda karakter gelişimi ve ekipman durumundaki farklılıkları azaltmaktır. Ancak bu herkesi birbirine benzetmek istediğimiz anlamına gelmiyor. Çünkü en aktif oyuncular yine en iyi ekipmanları hemen elde edecekler. Oyuncular, 65. ve 66. seviye ekipmanları her bölümde çeşitli şekilde birleştirebilecekler. Bu da farklılık oluşturur. Bu, oyuna daha geç dahil olan oyuncuların ilerlemeyi daha kolay bir şekilde yakalayacakları anlamına gelir.

Sunucu İlerlemesi ile ilgili aktaracaklarımız bunlardır.
Bu konu altından Sunucu ilerlemesi ile ilgili yorumlarınızı paylaşabilirsiniz.
 
Geri
Üst