Çözüldü 1014 14:24:22765 :: CInstanceBase::__EnableSkipCollision - 자신은 충돌검사스킵이 되면 안된다!!

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

servet7777

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
59
Çözümler
1
Beğeni
3
Puan
59
Ticaret Puanı
0
1014 14:24:22765 :: CInstanceBase::__EnableSkipCollision - 자신은 충돌검사스킵이 되면 안된다!! sys ile ilgili bilgisi olan varmı acaba

hata yerini düzenledim


C++:
InstanceBase.cpp de burayı gösteriyo

void CInstanceBase::__EnableSkipCollision()
{
    if (__IsMainInstance())
    {
        TraceError("CInstanceBase::__EnableSkipCollision - 자신은 충돌검사스킵이 되면 안된다!!");
        return;
    }
    m_GraphicThingInstance.EnableSkipCollision();
}
}
 

Dosya Eklentileri

  • InstanceBase.txt
    93,4 KB · Gösterim: 1
Son düzenleme:
Çözüm
Bu syserri eğer nadiren veriyorsa bug olabilir ve bir sorun teşkil etmez.
__IsMainInstance() sanırım ana karakterin olaylarını baz alıyor. Oyun içinde bazen nadiren de olsa clientin böyle çakışmaları olabiliyor. Mesela tek PC den iki tane oyun açıp iki karakter ile vs attığında client bazen (çok nadir) bu iki karakteri ana karakter olarak algılayıp buga girebiliyor. Muhtemelen seninki de buna benzer bir durum.
Bu bloktan geldiğini sanmıyorum, burada TraceError yok. Tam olarak geldiği yeri atabilirsen daha iyi olur.
 
Bu syserri eğer nadiren veriyorsa bug olabilir ve bir sorun teşkil etmez.
__IsMainInstance() sanırım ana karakterin olaylarını baz alıyor. Oyun içinde bazen nadiren de olsa clientin böyle çakışmaları olabiliyor. Mesela tek PC den iki tane oyun açıp iki karakter ile vs attığında client bazen (çok nadir) bu iki karakteri ana karakter olarak algılayıp buga girebiliyor. Muhtemelen seninki de buna benzer bir durum.
 
Çözüm
Bu syserri eğer nadiren veriyorsa bug olabilir ve bir sorun teşkil etmez.
__IsMainInstance() sanırım ana karakterin olaylarını baz alıyor. Oyun içinde bazen nadiren de olsa clientin böyle çakışmaları olabiliyor. Mesela tek PC den iki tane oyun açıp iki karakter ile vs attığında client bazen (çok nadir) bu iki karakteri ana karakter olarak algılayıp buga girebiliyor. Muhtemelen seninki de buna benzer bir du
Bu syserri eğer nadiren veriyorsa bug olabilir ve bir sorun teşkil etmez.
__IsMainInstance() sanırım ana karakterin olaylarını baz alıyor. Oyun içinde bazen nadiren de olsa clientin böyle çakışmaları olabiliyor. Mesela tek PC den iki tane oyun açıp iki karakter ile vs attığında client bazen (çok nadir) bu iki karakteri ana karakter olarak algılayıp buga girebiliyor. Muhtemelen seninki de buna benzer bir durum.
Ola bilir 2 adet var acdigimda oldu
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst