Çözüldü 1 level at damage atmaması

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Farques

Üye
Üye
Mesaj
62
Çözümler
2
Beğeni
5
Puan
440
Ticaret Puanı
1
Merhaba;
Oyunda 1 level atın damage atmasını istiyorum fakat damage atmıyor.
1 Level at üzerinde atak yapması açık fakat hasar işlemiyor.
Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
 
pvp.cpp

//arat
if( pkChr->GetHorseLevel() > 0 && 1 == pkChr->GetHorseGrade() )


//değiştir

// if( pkChr->GetHorseLevel() > 0 && 1 == pkChr->GetHorseGrade() )
 
Çözüm
pvp.cpp

//arat
if( pkChr->GetHorseLevel() > 0 && 1 == pkChr->GetHorseGrade() )


//değiştir

// if( pkChr->GetHorseLevel() > 0 && 1 == pkChr->GetHorseGrade() )
Damage atma için çözüm bu fakat martysama son sürüm kullananlarda sadece bu yetmiyor.
Python:
    if( true == pkChr->IsHorseRiding() )
    //{
        //if( pkChr->GetHorseLevel() > 0 && 1 == pkChr->GetHorseGrade() )
    //        return false;
    //}
    //else
    {
#ifndef ENABLE_NO_MOUNT_CHECK
        eMountType eIsMount = GetMountLevelByVnum(pkChr->GetMountVnum(), false);
        switch (eIsMount)
        {
            case MOUNT_TYPE_NONE:
            case MOUNT_TYPE_COMBAT:
            case MOUNT_TYPE_MILITARY:
                break;
            case MOUNT_TYPE_NORMAL:
            default:
                if (test_server)
                    sys_log(0, "CanUseSkill: Mount can't attack. vnum(%u) type(%d)", pkChr->GetMountVnum(), static_cast<int>(eIsMount));
                return false;
                break;
        }
#endif
    }
Böyle ayarlandığında sorunsuz çalışıyor. Desteğin için teşekkür ederim :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst