Çözüldü 1-105 uygun exp yang dropları ayarlama - MOB PROTO

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

lordvoldemord

Üye
Üye
Mesaj
64
Çözümler
3
Beğeni
8
Puan
439
Ticaret Puanı
0
Merhaba forum üyeleri, 1-105 (beta mapler devre dışı) oyunda droplar aşırı düşük exp çok az yang ise bir kaç 100 olarak geliyor. Yani TR'den bir tık daha basit durumda. Bu dropları tek tek her slotun verdiği exp ve yang şeklinde mi düzenlemek gerekir yoksa bu tipe uygun hazır proto kullansak bir problem olmadan olur mu? Veya farklı bir yöntemle yapma ihtimalimiz var mı?
 
Çözüm
Bunlar tanımlı
C++:
if (!strcmp(arg1, "mob_item") ||
            !strcmp(arg1, "mob_exp") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold") ||
            !strcmp(arg1, "mob_dam") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_pct") ||
            !strcmp(arg1, "mob_item_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_exp_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_pct_buyer")
       )
Oyun içinde gm çar ile /e mob_exp 200 komutunu girerek genel exp kazanımını değiştirebilirsiniz.
200 kısmını arttırırsanız fazla exp gelir, düşürürseniz gelen exp oranı düşer.
Bu kodun şu an ki sahip olduğu varsayılan değerini öğrenmek için Navicat>Player>quest tablosunda mob_exp değerini aratabilirsiniz.
 
Oyun içinde gm çar ile /e mob_exp 200 komutunu girerek genel exp kazanımını değiştirebilirsiniz.
200 kısmını arttırırsanız fazla exp gelir, düşürürseniz gelen exp oranı düşer.
Bu kodun şu an ki sahip olduğu varsayılan değerini öğrenmek için Navicat>Player>quest tablosunda mob_exp değerini aratabilirsiniz.
Navicatta dediğiniz dizinde bir şey bulamadım. Fakat dediğiniz kodu deneyeceğim. Peki priv empire ile açtığım dropları nasıl kapatabilirim? ve bu /e komutu ile mob_yang var mıdır? Bir de bu /e komutuyla açtığım değeri kapatabilir miyim?
 
Navicatta dediğiniz dizinde bir şey bulamadım. Fakat dediğiniz kodu deneyeceğim. Peki priv empire ile açtığım dropları nasıl kapatabilirim? ve bu /e komutu ile mob_yang var mıdır? Bir de bu /e komutuyla açtığım değeri kapatabilir miyim?
oyunu kapa aç yap olmadı reboot at priv empire komutları gider.
 
Bunlar tanımlı
C++:
if (!strcmp(arg1, "mob_item") ||
            !strcmp(arg1, "mob_exp") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold") ||
            !strcmp(arg1, "mob_dam") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_pct") ||
            !strcmp(arg1, "mob_item_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_exp_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_pct_buyer")
       )
 
Çözüm
Bunlar tanımlı
C++:
if (!strcmp(arg1, "mob_item") ||
            !strcmp(arg1, "mob_exp") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold") ||
            !strcmp(arg1, "mob_dam") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_pct") ||
            !strcmp(arg1, "mob_item_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_exp_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_buyer") ||
            !strcmp(arg1, "mob_gold_pct_buyer")
       )
exp ve gold hariç anlamları nedir hocam buyer falan ?
 
mob_gold_buyer yere düşen yang olması lazım. Gerisini bilmiyorum
 
Merhaba;
Filesten, filese yapısına göre farklılık gösterir.
En sağlıklısı kendi filesinize, oyun yapısına göre ayarlamanızdır.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst