- Mesaj
- 736
- Çözümler
- 15
- Beğeni
- 99
- Puan
- 539
- Ticaret Puanı
- 0
GameType.h :
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
GameType.cpp :
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
bir blog hatası var sanırım çözemedim.
evet ufak bir hata varmış onu ben gördüm çözdüm tam o sırada sen çözümü attın teşekkür ederim..h:Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
.cpp:Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
0522 00:34:14663 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:34:14663 :: File "networkModule.py", line 237, in SetGamePhase
0522 00:34:14663 :: File "system.py", line 177, in __hybrid_import
0522 00:34:14664 :: File "system.py", line 142, in _process_result
0522 00:34:14664 :: File "game.py", line 78, in <module>
0522 00:34:14664 :: File "game.py", line 1430, in GameWindow
0522 00:34:14664 :: NameError
0522 00:34:14664 :: :
0522 00:34:14664 :: name 'self' is not defined
0522 00:34:14664 ::
if app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM:
def __PressExtendedInventory(self):
if self.interface:
self.interface.ToggleExtendedInventoryWindow()
self.itemDropQuestionDialog.Close()
self.itemDropQuestionDialog = None
constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(0)
self.itemDropQuestionDialog.Close()
self.itemDropQuestionDialog = None
constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(0)
anlatımdaki gibi uygulamıştım en sona ekleyin diyor.Python:if app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM: def __PressExtendedInventory(self): if self.interface: self.interface.ToggleExtendedInventoryWindow() self.itemDropQuestionDialog.Close() self.itemDropQuestionDialog = None constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(0)
Buradaki ;
Python:self.itemDropQuestionDialog.Close() self.itemDropQuestionDialog = None constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(0)
Bu satırları 1 tab ileri alın. Tabi anlatımdan da bakıp karşılaştırın, eğer if koşuluna dahil ise 2 tab ileri almanız gerekebilir.
Anlatımdaki düzene göre uyarlayın.
# Arat
elif player.SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY == dropType:
# PRIVATESHOP_DISABLE_ITEM_DROP
self.__SendDropItemPacket(dropNumber, dropCount, player.DRAGON_SOUL_INVENTORY)
# END_OF_PRIVATESHOP_DISABLE_ITEM_DROP
# Ekle
elif app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM:
if player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY == dropType:
self.__SendDropItemPacket(dropNumber, dropCount, player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY)
# En sona ekle
if app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM:
def __PressExtendedInventory(self):
if self.interface:
self.interface.ToggleExtendedInventoryWindow()
Game.py'nin en altına in yapıştır.anlatımdaki gibi uygulamıştım en sona ekleyin diyor.
Kod:# Arat elif player.SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY == dropType: # PRIVATESHOP_DISABLE_ITEM_DROP self.__SendDropItemPacket(dropNumber, dropCount, player.DRAGON_SOUL_INVENTORY) # END_OF_PRIVATESHOP_DISABLE_ITEM_DROP # Ekle elif app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM: if player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY == dropType or player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY == dropType: self.__SendDropItemPacket(dropNumber, dropCount, player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY or player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY) # En sona ekle if app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM: def __PressExtendedInventory(self): if self.interface: self.interface.ToggleExtendedInventoryWindow()
dediğiniz gibi en altına yapıştırdımGame.py'nin en altına in yapıştır.
0522 00:50:14625 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:50:14625 :: File "networkModule.py", line 239, in SetGamePhase
0522 00:50:14625 :: File "game.py", line 99, in __init__
0522 00:50:14625 :: File "interfaceModule.py", line 319, in MakeInterface
0522 00:50:14625 :: File "interfaceModule.py", line 180, in __MakeWindows
0522 00:50:14625 :: File "uiInventory.py", line 188, in __init__
0522 00:50:14625 :: File "uiInventory.py", line 234, in __LoadWindow
0522 00:50:14625 :: NameError
0522 00:50:14625 :: :
0522 00:50:14625 :: global name 'uiToolTip' is not defined
0522 00:50:14625 ::
uiInventory.pydediğiniz gibi en altına yapıştırdım
çıkan sysser :
Kod:0522 00:50:14625 :: Traceback (most recent call last): 0522 00:50:14625 :: File "networkModule.py", line 239, in SetGamePhase 0522 00:50:14625 :: File "game.py", line 99, in __init__ 0522 00:50:14625 :: File "interfaceModule.py", line 319, in MakeInterface 0522 00:50:14625 :: File "interfaceModule.py", line 180, in __MakeWindows 0522 00:50:14625 :: File "uiInventory.py", line 188, in __init__ 0522 00:50:14625 :: File "uiInventory.py", line 234, in __LoadWindow 0522 00:50:14625 :: NameError 0522 00:50:14625 :: : 0522 00:50:14625 :: global name 'uiToolTip' is not defined 0522 00:50:14625 ::
dediğiniz şekilde uyguladımuiInventory.py
import uiToolTip ekle başına
0522 00:54:14660 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:54:14660 :: File "networkModule.py", line 239, in SetGamePhase
0522 00:54:14660 :: File "game.py", line 99, in __init__
0522 00:54:14660 :: File "interfaceModule.py", line 319, in MakeInterface
0522 00:54:14660 :: File "interfaceModule.py", line 180, in __MakeWindows
0522 00:54:14660 :: File "uiInventory.py", line 188, in __init__
0522 00:54:14660 :: File "uiInventory.py", line 234, in __LoadWindow
0522 00:54:14660 :: NameError
0522 00:54:14660 :: :
0522 00:54:14660 :: global name 'uiToolTip' is not defined
0522 00:54:14660 ::
0522 00:54:38060 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:54:38060 :: File "game.py", line 791, in RefreshInventory
0522 00:54:38060 :: File "interfaceModule.py", line 633, in RefreshInventory
0522 00:54:38060 :: AttributeError
0522 00:54:38060 :: :
0522 00:54:38060 :: 'NoneType' object has no attribute 'RefreshQuickSlot'
0522 00:54:38060 ::
0522 00:54:38060 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:54:38060 :: File "game.py", line 791, in RefreshInventory
0522 00:54:38060 :: File "interfaceModule.py", line 633, in RefreshInventory
0522 00:54:38060 :: AttributeError
0522 00:54:38060 :: :
0522 00:54:38060 :: 'NoneType' object has no attribute 'RefreshQuickSlot'
0522 00:54:38060 ::
interfaceModule.py ekleyin konuya ayrıca bu syseri tekrar verdiyse : global name 'uiToolTip' is not defined
dediğimi yapmamışsınız.
0522 00:58:33773 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:58:33773 :: File "ui.py", line 4373, in OnMouseLeftButtonUp
0522 00:58:33773 :: NameError
0522 00:58:33773 :: :
0522 00:58:33773 :: global name 'systemSetting' is not defined
0522 00:58:33773 ::
0522 00:58:36083 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:58:36083 :: File "ui.py", line 4367, in OnMouseLeftButtonUp
0522 00:58:36083 :: NameError
0522 00:58:36083 :: :
0522 00:58:36083 :: global name 'systemSetting' is not defined
0522 00:58:36083 ::
0522 00:58:40390 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:58:40390 :: File "ui.py", line 4373, in OnMouseLeftButtonUp
0522 00:58:40390 :: NameError
0522 00:58:40390 :: :
0522 00:58:40390 :: global name 'systemSetting' is not defined
0522 00:58:40390 ::
0522 00:58:40884 :: Traceback (most recent call last):
0522 00:58:40884 :: File "ui.py", line 4367, in OnMouseLeftButtonUp
0522 00:58:40884 :: NameError
0522 00:58:40884 :: :
0522 00:58:40884 :: global name 'systemSetting' is not defined
Serveriniz kaç envanter ?dediğinizi uyguladım oyuna giriş sağladım fakat
eklediğim k envanterinde sanırım sorun var beceri kitapları felan sandıklar yine direkt olarak envantere geliyor bunun için ne yapmalıyız
Serveriniz kaç envanter ?
Atıyorum 4 envanter siz kaç tane bk aldıktan sonra almayı durdurup envanter dolu diyor bir denermisiniz ?
Bakınız envanterinizi full temizleyin sonrasında devamlı /i 50300 yapın envanter dolu hatası verecek belli bir süre sonra bana sonra foto atın envanterden6814 eklentisini görüntüle
4 envanter kullanıyorum.
Karakter tamamen envanteri boş. 1 toplıyabildiğim tüm itemleri topladım bk +basma malzemesi + sandık vs. yinede normal envanterime geldi item k envanterinde hiç bir hareket yok yukarıda bir sysser paylaştım onunla alakası var mıdır acaba
dediğiniz şekilde import systemSetting eklemesi yapıyorum hemenBakın bu syserinde k envanter ile alakası yok sanırım ama düzeltmesi :
global name 'systemSetting' is not defined
ui.py en başa
import systemSetting
ekleyin.
Gamesrcnizi baştan yapın. Dikkatli yapın acele etmeyin okuyun anlayın.dediğiniz şekilde import systemSetting eklemesi yapıyorum hemen
envanterin ağzına kadar