Arama Sonuçları

  1. Kaiser

    [C++] Düz Vuruşlarda Delici Vuruş Şansı Düzenlemesi

    Kritik efektinde bir problem yoktu zaten. Benim eksiklik olarak gördüğüm şey delici efekti ve deliciden gelen hasarın az olmasıydı. Projemde efsun ve damage oranları normalin biraz üzerinde olacağı için bu oran bana az gelmişti ve böyle bir çözüm ürettim kendimce. Tabi 1.4 oranı şu an için...
  2. Kaiser

    [C++] Düz Vuruşlarda Delici Vuruş Şansı Düzenlemesi

    Anladım. Full çarlarda düz vuruşlarda kritik daha çok patladığı için bir çok kez animasyonun değişmesi gerekecek. Kombo gibi düşün yani. Bu animasyonun da komboya çok benzer bir animasyon olması lazım, Ki düello esnasında atak hareketlerini olumsuz etkilemesin.. Dediğin olayı anladım, ama...
  3. Kaiser

    [C++] Düz Vuruşlarda Delici Vuruş Şansı Düzenlemesi

    Demek istediğini anladım fakat söylediğin şeyin hiç bir farkı yokki. İster skil türünde olsun ister düz vuruş olsun ister duygulardaki animasyonlar gibi olsun. Dediğin gibi comboya eklenme yapılacak olsa bile animasyonların hepsi bir şekilde packet aracılığı ile çalışıyor ve hepsi client...
  4. Kaiser

    [C++] Düz Vuruşlarda Delici Vuruş Şansı Düzenlemesi

    Evet bir kontrol ile bu işlem yapılabilir kontrol tek başına ne kadar anlam ifade eder emin değili. Enine boyuna düşünmek lazım nasıl yapılacağı. Mesela harici bir skill animasyonu olarak tanımlanacaksa, client src ve pythona kadar uzanan kod yazmak lazım. Belki de yanlış düşünüyorumdur emin...
  5. Kaiser

    [C++] Düz Vuruşlarda Delici Vuruş Şansı Düzenlemesi

    Lol hiç oynamadım, o yüzden orda nasıl bir animasyon yada kritik olayı vs. var bilmiyorum. Ama metin2 için şunu söyleyebilirim, tek başına animasyonun(modellemenin) yeteceğini sanmıyorum. Çünkü bilindiği üzere kritik vuruş dediğimiz olay, anlık gerçekleşen bir olay ve ayrıca sabit bir olay da...
  6. Kaiser

    [C++] Düz Vuruşlarda Delici Vuruş Şansı Düzenlemesi

    Clientte karşılığı var zaten o yönden bir sıkıntı yok. İlk verdiğim kodda SE_PENETRATE tanımı varsayılan olarak tanımlanmamış. Etki işliyor ama efekt tanımlanmamış yani. Düzenledikten sonraki halinde efekt de sorunsuz görünmeye başladı doğal olarak. Ayrıca evet delicinin hasar arttırmaktan...
  7. Kaiser

    [C++] Düz Vuruşlarda Delici Vuruş Şansı Düzenlemesi

    Merhaba, dün ufak çaplı kontroller yaparken bir sorun fark ettim. Kimine göre sorun, kimine göre de yetersizlik olabilir aslında. Bu mevzu büyük ihtimalle sıfır altyapılarda daha çok vardır. Yinede burada anlattıklarımı uygulamadan önce kontrol edin ve gerçekten ihtiyaç duyuyorsanız uygulayın...
Geri
Üst