Arama Sonuçları

  1. Quaftar

    Çözüldü Hamle ve Hava Kılıcı Sorunu Hk. Tartışma

    Çoğaltdığı skilin ses , icon, efek , animasyonunu değiştirecek. Örnek olarark hava kılıcın dosyalarını çoğaltdığı skile ekleyip hata varmı yokmu test edilip. Hata varsa çoğaltığı kodlar doğru ise animasyon'da sıkıntı var deriz. Bence mantıklı çözüm, ançak zahmetli iş senin yerinde olsam bu işe...
  2. Quaftar

    Çözüldü Hamle ve Hava Kılıcı Sorunu Hk. Tartışma

    Ne gibi ayarı var ? Her skilin özellikleri farklı source kodları hemen hemen aynı kodlar özelliklerini ayarlıyabilirsin. Her skilin kodlama mantığı aynı.
  3. Quaftar

    Çözüldü Hamle ve Hava Kılıcı Sorunu Hk. Tartışma

    Aklıma şöyle bir çözüm geldi. Oyuna yeni skill eklemek sadece denemek için eklemeniz gerek. Yeni skill dediğim kılıç cervirme veya üç yönlü olabilir, kodlar çakışmayacak şekilde skillerin bir tanesini sourceden kobyalayınız. Yeni skill'i test edip, daha sonra eklediğiniz skili görünüşü , efek ...
  4. Quaftar

    Çözüldü Hamle ve Hava Kılıcı Sorunu Hk. Tartışma

    @Yeniceri pes etmek yok. Bu kodları denermisiniz rica etsem. arat; bool CHARACTER::UpdateAffect() { altına ekle; if (!GetWear(WEAR_WEAPON)) { if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) { RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); } if...
  5. Quaftar

    Çözüldü Hamle ve Hava Kılıcı Sorunu Hk. Tartışma

    void CHARACTER::SetWear(BYTE bCell, LPITEM item) { // > WEAR_MAX_NUM : 용혼석 슬롯들. if (bCell >= WEAR_MAX_NUM + DRAGON_SOUL_DECK_MAX_NUM * DS_SLOT_MAX) { sys_err("CHARACTER::SetItem: invalid item cell %d", bCell); return; } SetItem(TItemPos (INVENTORY...
Geri
Üst