Arama Sonuçları

  1. Reached

    TR Tipi Offline Shop (Premium Private Shop)

    Pointer oluşturuluyor ve hafızada kalıyor, yani memory leak oluşuyor sildiğiniz zaman belki memcpy ile çözülebilir tam bir fikrim yok ama silinmesi kesinlikle o pointer'ın memory leak yaratması demek
  2. Reached

    TR Tipi Offline Shop (Premium Private Shop)

    aslında depo sistemi üstünden yazıldığı için itemleri tutması gerek sistemi çok incelemedim ama dediğin olabilir
  3. Reached

    TR Tipi Offline Shop (Premium Private Shop)

    1 saate eve geçiyorum bakıcam
  4. Reached

    TR Tipi Offline Shop (Premium Private Shop)

    İtem silinmesinde şunu dener misiniz for (itertype(m_mapItemPriceListCache) itPriceList = m_mapItemPriceListCache.begin(); itPriceList != m_mapItemPriceListCache.end(); ++itPriceList) { std::unique_ptr<CItemPriceListTableCache> pCache = itPriceList->second; pCache->Flush()...
Geri
Üst